quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee maar dat zijn duckface figurenJij bent zon lief meisje meisje
Daarbij tel ik mee dat je nog altijd de meest shoppende persoon bent die ik ken
ik zit ook al bijna op de 80kquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Newbie ben ik met bijna 100k posts sowieso niet meer.
Leek me leuk, maar toch nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
Niks mis met KEL hoor. Helemaal niet eng, gewoon aanmelden als het je leuk lijkt!
Dat gewoon aanmelden als het je leuk lijkt, is het dus niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
Niks mis met KEL hoor. Helemaal niet eng, gewoon aanmelden als het je leuk lijkt!
Ik had wel eens eerder wat gelezen hier en daar, net nog even gedaan. Not my piece of cookie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat gewoon aanmelden als het je leuk lijkt, is het dus niet.
Je moet er iets mee hebben. En een soort van vragenlijstje invullen.
Je komt er niet zo maar.
Jou ken ik nog uit de tijd dat we allebei felgekleurd haar hadden en mensen onze foto's door elkaar haalden!quote:
Onder de 5k zelfs, dan heb je toegang tot het Oldbie forum.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef JJH het volgende:
Moet je dan onder de 10k zitten ofzo?
En mensen die hier al 8 jaar niet meer komen dan?
O, daar is zelfs een apart subforum voor? Kliekjes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:35 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Onder de 5k zelfs, dan heb je toegang tot het Oldbie forum..
Net als Kelquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:36 schreef JJH het volgende:
[..]
O, daar is zelfs een apart subforum voor? Kliekjes.
Kunnen ze discussieren over welke rollater ze het beste kunnen nemen, en dat vroeger altijd alles beter was.quote:
Ohja Net zo iets als het 40+ers forum?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Kunnen ze discussieren over welke rollater ze het beste kunnen nemen, en dat vroeger altijd alles beter was.
Net zoiets.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja Net zo iets als het 40+ers forum?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:32 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jou ken ik nog uit de tijd dat we allebei felgekleurd haar hadden en mensen onze foto's door elkaar haalden!.
.
Vroeger was het een heel klein, bijzonder kliekje bij elkaar. Compleet andere sfeer op het forum dan tegenwoordig. Blijkbaar was er behoefte om daar weer een beetje naar terug te gaan. Maar er post, letterlijk, geen kip.quote:
Ah okequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vroeger was het een heel klein, bijzonder kliekje bij elkaar. Compleet andere sfeer op het forum dan tegenwoordig. Blijkbaar was er behoefte om daar weer een beetje naar terug te gaan. Maar er post, letterlijk, geen kip.
Die verandering van sfeer merk ik nu al... In die paar jaar dat ik hier kom.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Vroeger was het een heel klein, bijzonder kliekje bij elkaar. Compleet andere sfeer op het forum dan tegenwoordig. Blijkbaar was er behoefte om daar weer een beetje naar terug te gaan. Maar er post, letterlijk, geen kip.
Sorry hoor, dat ik zo leuk ben.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ja over gezelligheid gesproken he? Als jullie er nou voor zorgen dat het vanavond OERsaai is, dan kan ik een keer op tijd naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |