Ja dat weet ik, maar ik ben niet zo dat ik elke tien minuten mijn make up sta te checken met zo'n klein spiegeltje. En nouja, ik kan wel doorgaan, maar dat weet je wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Omdat jij echt wel een meisje meisje bent
Ik ken er daar maar eentje van (zo ver ik weet).quote:
ONZ ook wel inderdaad, en nog wel een paar andere sc's.quote:
De mijne.quote:
Nee maar dat zijn duckface figurenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik ben niet zo dat ik elke tien minuten mijn make up sta te checken met zo'n klein spiegeltje. En nouja, ik kan wel doorgaan, maar dat weet je wel.
Zo eng zijn we niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:11 schreef JJH het volgende:
Ik helemaal niemand.
En ik weet ook niet of ik daar wel wil komen eigenlijk.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken er daar 2
En verder mag daar niet over gesproken worden, dus hou ik mijn mond
Sssst, laat ze in die waanquote:
Ik bleef maar lekker hier dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
Ja, KEL is geen lurk forum zoals KPD is. maar dat is ook omdat mensen daar wat opener praten en meer prive dingen vertellen die niet iedereen op FOK hoeft te zien
quote:
Ik begin langzaamaan ook een oldbie te worden.quote:
Jezelf oldbie noemen met dat usernummerquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begin langzaamaan ook een oldbie te worden.
Als ik dat jonge grut af en toe als ongeleide projectielen hier voorbij zie schieten.
Moet je dan onder de 10k zitten ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Jezelf oldbie noemen met dat usernummer
Ik heb hier gevechten om zien ontstaan
Ja, ik heb het niet bedachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Moet je dan onder de 10k zitten ofzo?
En mensen die hier al 8 jaar niet meer komen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |