quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vlag is echt mooi.
Tenzij hij een of andere betekenis heeft waar ik geen weet van heb.
Ah.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
De NSB misbruikte die vlag en sindsdien is het maatschappelijk gezien niet tof om die vlag mooi te vinden
Het is het een heilig symbool van de hindoes .. gejat door Dolfie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vlag is echt mooi.
Tenzij hij een of andere betekenis heeft waar ik geen weet van heb.
Goh zou hetquote:
Ze gebruiken ook taal niveau van hun kiezers.quote:
Het is écht bizarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruiken ook taal niveau van hun kiezers.
Wie nietquote:
Ik ook.quote:
Niet perse Hindoes ook Indianen gebruikte het al (Als in Noord-Amerika)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is het een heilig symbool van de hindoes .. gejat door Dolfie.
Ik schrok er ook best van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is écht bizar
Ik had me er niet heel veel bij voorgesteld maar dit gaat echt te furr
Het lijkt net of ie mee post af en toequote:
Til wel je stoel op he.quote:
quote:Onze omgeving
Tja.
Kunduz laat de milieugekkies weer baden in de subsidie. Is er nog ergens een plek in
Nederland te vinden waar geen windmolen staat? Kijk maar uit, want dankzij de VVD
komt daar binnenkort ook zo’n susbsidiemolen te staan. Dat schijnt te zorgen voor ‘groene
banen’. Maar de enige banen die het oplevert zijn de duurbetaalde schnabbels voor
GroenLinksers en D66’ers die elders niet aan het werk komen.
quote:Eerst een even klein als veelzeggend voorbeeld: de Hedwigepolder. Eeuwen vochten
wij Nederlanders tegen de zee. Zo bouwden wij een zompige moerasdelta om tot een
welvarende natie. Nu vertellen Brusselse bureaucraten ons dat wij polders onder water
moeten zetten. Pardon? Welke Nederlander is daar nou mee gediend? Niemand natuurlijk.
Maar het moet van Brussel, dus slaapwandelt de Kunduz-coalitie daar gehoorzaam
achteraan, onwillig hun meesters tegen de haren in te strijken. En dus gaan we iets doen dat
een keiharde belediging is van onze geschiedenis en onze volksaard: een polder onder water
zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |