elke dag met mijn ribbroek en sandalen naar de TU inderdaad, vet feesten daarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Studeert Technische natuurkunde dus iig wel zo saai als een vent van 40
Prinsenvlag ben dat hea?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:45 schreef Caland het volgende:
De PVV vlag is toch Oranje - wit - blauw oid?
Ik geloof dat zo'n PVV nerd zo'n vlag op zijn kantoor had hangen.quote:
quote:Israël, de enige democratie in het Midden-Oosten, verdient onze enthousiaste steun. Zeker
nu het land steeds bedreigd wordt door de knotsgekke moellahs in Iran.
Voor de Partij voor de Vrijheid is de Joodse staat altijd een baken van hoop, vooruitgang
en westerse beschaving. Op alle podia moet het goedkope Israël-bashen van de
gecombineerde krachten van islam en links worden tegengegaan.
Jordanië is Palestina. Het is aan Israël om te bepalen wat het doet met het hart van haar
land: Judea en Samaria. De Nederlandse regering dient haar politiek-correcte verzet tegen
het bouwen van meer steden en dorpen in Judea en Samaria onmiddellijk te staken en juist
politieke steun te geven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als dit serieus is kom ik je stembiljet afpakken.
is de vroegere vlag van ons holland, helaas door die tering nsb niet meer normaal gevonden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geloof dat zo'n PVV nerd zo'n vlag op zijn kantoor had hangen.
Haha nee joh gekkiequote:
Die vlag is veel beter dan rood-wit-blauw.quote:
Nouja je kunt wel een groot hakenkruis aan de muur hangen en zeggen dat het door de tering NSDAP niet meer normaal gevonden wordt maar normaal wordt het er niet vanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is de vroegere vlag van ons holland, helaas door die tering nsb niet meer normaal gevonden.
Die vlag is echt mooi.quote:
De NSB misbruikte die vlag en sindsdien is het maatschappelijk gezien niet tof om die vlag mooi te vindenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vlag is veel beter dan rood-wit-blauw.
Tenzij hij een of andere betekenis heeft waar ik geen weet van heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |