Dat waren volgens mij vooral de mensen die niet zo vaak wielrennen kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Szura het volgende:
Als sommige mensen hier eens zouden lezen in plaats van meteen een grote bakkus opzetten over die tijdsverschillen
Gesink is wel gevallen ja, dat zei hij. Op De Kort en daar zal hij dus ook wel zijn knie geschaafd hebben. Een valpartij zonder erg, zoals de Belgen zouden zeggen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Felagund het volgende:
Is Gesink nu gevallen? Wat ik uit het fragment bij de val van Rojas zie is dat hij op zijn fiets kan blijven.
Hij zegt zelf dat hij als laatste erbij kwam liggen. Geen ernstige schade, enkel een klein schaafwondje op zijn knie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Felagund het volgende:
Is Gesink nu gevallen? Wat ik uit het fragment bij de val van Rojas zie is dat hij op zijn fiets kan blijven.
Even de grond geraakt, zonder al te veel erg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:12 schreef Felagund het volgende:
Onze klimgeit uit Limburg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Ruijgh zelfs bij 3 valpartijen betrokken.
Het ging er ruig aan toe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Zal zijn vriendin leuk vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gesink is wel gevallen ja, dat zei hij. Op De Kort .
quote:Richard Plugge@RichardPlugge
Maarten Tjallingii is hard gevallen, kwetsuren aan linkerheup en rug. #raboploeg
Farrar zei na de aankomst tegen Renaat dat hij moest wachten omdat er voor Vande Velde gereden moest worden. Natuurlijk is Danielson een goede back-up, maar van wat ik vooraf gelezen heb bleek ook al dat Vande Velde de tweede man was achter Hesjedal (mits die goed hersteld zou zijn).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zal echt voor beide zijn geweest. Kan me niet voorstellen dat ze Danielson ergens op een 3e plan hadden staan.
Hij presteert even wat Armstrong in 2010 deed, maar dan in 1 rit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:15 schreef Slobeend het volgende:
Hij zij het zelfs zo: Ik lag bovenop De Kort. Hij is helemaal niet gevallen, hij heeft gewoon zijn pijlen op Koen gericht.quote:
Nu blijkt dat Danielson ook naar het ziekenhuis moest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Farrar zei na de aankomst tegen Renaat dat hij moest wachten omdat er voor Vande Velde gereden moest worden. Natuurlijk is Danielson een goede back-up, maar van wat ik vooraf gelezen heb bleek ook al dat Vande Velde de tweede man was achter Hesjedal (mits die goed hersteld zou zijn).
Rijdend bij Gianetti, bij voorkeur met een aflopend contract. Dat zijn toch wel de voorwaarden om Cobo aan het presteren te krijgen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:09 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgend jaar weer nieuwe ploeg, nieuwe artsen.. euh kansen
LL is aan de andere kant aan de betere hand.quote:
En de vriendin van de Kort.quote:
Nog beter is het als die ploeg uiteindelijk opgeheven gaat worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Rijdend bij Gianetti, bij voorkeur met een aflopend contract. Dat zijn toch wel de voorwaarden om Cobo aan het presteren te krijgen.
Wordt hopen voor Cobo dat Gianetti weer ergens aan de bak komt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |