Ben jij die autist van dat filmpje van een paar jaar terug?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Maar dat wat enkele uitroepingen al tot dit soort taferelen leiden , man ik speel zo ook call of dutie,
gelukkig woon ik nie in deutschland.
maar dat ging over zijn internet vriendin iets met een mailtje ofzoquote:
Van kampbeheerders uitzoeken weet jij natuurlijk alles, als vegetarier, net als die andere vegetarier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffffffff die zou het goed doen als kampbeheerder
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Van kampbeheerders uitzoeken weet jij natuurlijk alles, als vegetarier, net als die andere vegetarier.)
Ik ook van jouquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wat een ouwehoer ben je ook
Pas maar op! dat is geschreven woord, vaak an public.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik schreeuw gelukkig alleen op internet, dat horen de buren niet
Of hij heeft een pak rammel teveel gekregen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat joch is een goed voorbeeld van wat de gevolgen zijn van dat je je kinderen geen pak rammel meer mag geven
Jij harde jongen van de straat jijquote:Op donderdag 5 juli 2012 05:05 schreef Fokboer het volgende:
Had ooit een kksmeris mij vertellen dat ik geen gewelddadige video games moest spelen nadat ik betrokken was bij een handgemeen!
Wat vreemd toch, dat je de politie altijd "beterschap" moet beloven, voordat ze je weer met rust laten. Ook al deed je niks verkeerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:41 schreef Dance99Vv het volgende:
(..)
De politie kwam maandag op het lawaai af dat de man maakte, maar ontdekte al snel dat van een misdrijf geen sprake was. Toen de 60-jarige schaker had beloofd dat hij in het vervolg zachter zou schaken, lieten agenten de man alleen met zijn hobby.
(...)
hij zorgde voor overlast hoor. De politie komt niet zomaar omdat ze je horen praten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wat vreemd toch, dat je de politie altijd "beterschap" moet beloven, voordat ze je weer met rust laten. Ook al deed je niks verkeerd.
Overlast is overschat. Dat zit vooral tussen de oren. En het is een handzaam argument voor overwerkte politieagenten om hun stompzinnige acties te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hij zorgde voor overlast hoor. De politie komt niet zomaar omdat ze je horen praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |