Ja, maar ondertussen ligt de 1 augustus nog op tafel, waarom is daar dan niet over overlegd? Het lijkt wel alsof ze gewoon afwachten tot ze weer slecht nieuws horen en dan een charme/mediaoffensief starten met een soort 'tot nu toe heeft dat altijd gewerkt'... nogmaals, ik twijfel echt niet aan hun goede bedoelingen hoor, mocht iemand dat denkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Greys het volgende:
Ze zijn te naïef geweest en dachten dat ze het konden rekken tot de grond gevonden was en er gebouwd is.
Ik denk (!) dat ze zich niet zo'n zorgen maakten om die 1 augustus omdat ze kennelijk verschillende keren gerust gesteld lijken te zijn dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen ligt de 1 augustus nog op tafel, waarom is daar dan niet over overlegd? Het lijkt wel alsof ze gewoon afwachten tot ze weer slecht nieuws horen en dan een charme/mediaoffensief starten met een soort 'tot nu toe heeft dat altijd gewerkt'... nogmaals, ik twijfel echt niet aan hun goede bedoelingen hoor, mocht iemand dat denken
Een schatje is hetquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Ohai!![]()
[ afbeelding ]
En nu even bijlezen want de TT is intrigerend.
Ja, daar dacht ik ook net aanquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook net aanEn toen dacht ik : Ooh en morgen Woerden, wedden dat ik die Humira ga vergeten
Ik weet niet of de dwangsom daadwerkelijk is opgelegd met de intentie deze niet te vorderen, maar zo ja, het het doel is dan druk zetten. Het doel van de dwangsom is niet het geld op zich (althans, dat zou niet moeten), maar het is een middel om iets voor elkaar te krijgen, namelijk dat het betreffende gedrag wordt gestaakt. in dit geval is dat het handelen in strijd met het bestemmingsplan (als ik het goed begrepen heb). 75k op je dak is dan wel een stimulans, althans, dat zou het moeten zijn...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:07 schreef Ingetje79 het volgende:
MD, kun jij me uitleggen waarom een dwangsom wordt opgelegd met de intentie deze niet te vorderen?
Wat is het nut van opleggen dan?
Nou, daar zijn voorwaarden aan verbonden, als ik de mail van DTH goed begrijp. Nu blijkt dat DTH daar (weer) niet aan voldoet is de maat vol, denk ik... Aan het uitstellen van het invorderen zit een termijn verbonden. Ik kan me voorstellen dat dat 1 augustus 2012 was en dat men, nu duidelijk is dat dat niet gehaald gaat worden, tot invordering overgaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx
Maarrr....als je bij DTH een dwangsom neerlegt en vervolgens tegen ze zegt dat je niet gaat vorderen, zal de motivatie om het gedrag te veranderen toch niet heel groot zijn lijkt me.
Of ben ik dan heel kort door de bocht?
Hee grappig, waarom was ze op de radio?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik hoorde Oh-oh trouwens vanmorgen op de radio.
Was me dat even een WTF momentje!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
* BURP *
alle mensen binnen een straal van 25 km; sorry voor de knoflookwalm
*woont ver weg*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:02 schreef tombolafan het volgende:
* BURP *
alle mensen binnen een straal van 25 km; sorry voor de knoflookwalm
Ze had een plaatje aangevraagd en heeft even gekletst over haar opvangspreeuw.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hee grappig, waarom was ze op de radio?
Ik heb er de hele dag al geen zin inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb geen zin in nuttig doen
Nog even 20 minuten wachten
jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er de hele dag al geen zin in
Eiks best een kutdag zo
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:32 schreef Ynske het volgende:
ben vanmiddag bij die dierenopvang geweest
Meet Sjeng
Sjeng was mijn wandelmaatje van vandaag.
[ afbeelding ]
een 12 jarige kruising herder die denkt dat hij 3 is en lekker mee geweest is een stuk t bos in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |