Ja, maar ondertussen ligt de 1 augustus nog op tafel, waarom is daar dan niet over overlegd? Het lijkt wel alsof ze gewoon afwachten tot ze weer slecht nieuws horen en dan een charme/mediaoffensief starten met een soort 'tot nu toe heeft dat altijd gewerkt'... nogmaals, ik twijfel echt niet aan hun goede bedoelingen hoor, mocht iemand dat denkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:11 schreef Greys het volgende:
Ze zijn te naïef geweest en dachten dat ze het konden rekken tot de grond gevonden was en er gebouwd is.
Ik denk (!) dat ze zich niet zo'n zorgen maakten om die 1 augustus omdat ze kennelijk verschillende keren gerust gesteld lijken te zijn dat het allemaal zo'n vaart niet zou lopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ondertussen ligt de 1 augustus nog op tafel, waarom is daar dan niet over overlegd? Het lijkt wel alsof ze gewoon afwachten tot ze weer slecht nieuws horen en dan een charme/mediaoffensief starten met een soort 'tot nu toe heeft dat altijd gewerkt'... nogmaals, ik twijfel echt niet aan hun goede bedoelingen hoor, mocht iemand dat denken
Een schatje is hetquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:42 schreef Cat22 het volgende:
Ohai!![]()
[ afbeelding ]
En nu even bijlezen want de TT is intrigerend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |