Delaplace (Saur), Moncoutie (Cofidis), Arashiro (Europcar)quote:
Zijn pittige onweersbuitjes aan het ontstaan in die buurt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Drassss het volgende:
Straks regen.. laat het spektakel over 1.5u maar beginnen
http://twitpic.com/a3rdpy/fullquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee welk topic of wat dan ook maar dat bankafschrift van Kolobnev dat hij 100K ontvangt van Vino, fake? Schandalig?
Het is al zeven jaar tijd voor een Nederlandse overwinning.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag misschien eindelijk weer eens tijd voor een Nederlandse overwinning. Zou mooi zijn dat Hummel dat gaat worden.
Zet 'm op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef Zhero het volgende:
Ik ga zo maar even fitnessen denk ik, 135 km zonder al te veel actie is wellicht wat teveel van het goede.
Luilak idd, laat hem maar voor straf op kop van het peloton rijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef Drebbelman het volgende:
valt me toch tegen van Morkov dat hij niet meezit vandaag.
Ik lees nu dat boek van Mart Smeets - Rond de 40... Ik wil dat ook eens meemaken, zo'n Erik Dekker die 3 keer een etappe wint in 1 tour.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is al zeven jaar tijd voor een Nederlandse overwinning.
Probeer je me nu oud te laten voelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees nu dat boek van Mart Smeets - Rond de 40... Ik wil dat ook eens meemaken, zo'n Erik Dekker die 3 keer een etappe wint in 1 tour.
Toen was ik nog maar 7, toen keek ik nog niet zoveel tv.quote:
Die etappe die Kroon won in 2002, met Erik Dekker, Kroon, en Knaven in de kopgroepquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees nu dat boek van Mart Smeets - Rond de 40... Ik wil dat ook eens meemaken, zo'n Erik Dekker die 3 keer een etappe wint in 1 tour.
Ik voel me nu oud.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nederland 1,2 en 3 op 14 juilletquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die etappe die Kroon won in 2002, met Erik Dekker, Kroon, en Knaven in de kopgroep
Nederland 1, 2 en 3 op de Franse nationale feestdag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die etappe die Kroon won in 2002, met Erik Dekker, Kroon, en Knaven in de kopgroep
Ik ook, kan ik mij nog heel goed herinneren, al komt dat ook omdat ik het vaakt terug heb gekeken.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
duuude... GMTAquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Komen daar Whatsappjes/SMSjes binnen de hele tijd of wat hoor ik?
En dan een week erna ook nog in San Sebastian winnen.quote:
Volgens mij Tweetbot.(Twitterclient)quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Eenskijken het volgende:
Wat is dat geluidje wat je soms hoort? lijkt wel een mobiel ofzo
het jaar erna net niet RvV winnenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan een week erna ook nog in San Sebastian winnen.
Ongeloofelijk hoe gedateerd dat er nu al uitziet, zonder helmen rondrijden, die shirts van de Raboploeg, dat fietsframe...quote:
Zonder helm de sprint in, zelfs.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:41 schreef Guard het volgende:
Ik weet niet wie zijn telefoon niet op de stille stand heeft staan, maar
[..]
Ongeloofelijk hoe gedateerd dat er nu al uitziet, zonder helmen rondrijden, die shirts van de Raboploeg, dat fietsframe...
Dat 'iedereen het weet' (blijkbaar niet dus) en dat het van alle tijden is, betekent uiteraard niet dat het niet schandalig zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
http://twitpic.com/a3rdpy/full
Niet schandalig. Dit is van alle tijden en iedereen weet dat het gebeurd. Je moet alleen geen papieren sporen achterlaten, dat is dom.
Die laatste is gewoon een regelrechte klassieker, zo heerlijk om zo te winnen!quote:
Die van een jaar later tegen Aitor "Speedy" Gonzalez was ook wel geniaalquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die laatste is gewoon een regelrechte klassieker, zo heerlijk om zo te winnen!
Op de Belg zeiden ze het van de week nog, dat was gewoon het zelfvertrouwen dat hij toen ook alles kon ongeveer...
Al blijft die sprint met Botero ook legendarisch, vooral omdat later Botero ineens best wel wat bleek te kunnen...
Hij zit Kessler compleet uit te "schelden"quote:
HERBERT KUCH ALS JE FOK BEDOELTquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:59 schreef Zhero het volgende:
Diverse pagina's waar mensen wielrennen volgen, zou die Fok Forum bedoelen?
Als hij het over kenners had wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:59 schreef Zhero het volgende:
Diverse pagina's waar mensen wielrennen volgen, zou die Fok Forum bedoelen?
hangt ervanaf wie je bedoeld :pquote:
Wel handig, ik zit hier immers met het tourboek op de schootquote:
Hoe dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:02 schreef Sautor het volgende:
Was het vorig jaar al niet duidelijk dat Herbert meeleest? Hoi Herbert
Herbert leest echt mee!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:04 schreef Zhero het volgende:
Rouen ademt wielrennen, daar dacht Jeanny d'Arc anders over denk ik zo
Toen deed ie ook zoiets, en kuchte (kuchde?) hij ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:02 schreef Sautor het volgende:
Was het vorig jaar al niet duidelijk dat Herbert meeleest? Hoi Herbert
weinig horen kuchen vandaag anders....quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
Toen deed ie ook zoiets, en kuchte (kuchde?) hij ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |