Delaplace (Saur), Moncoutie (Cofidis), Arashiro (Europcar)quote:
Zijn pittige onweersbuitjes aan het ontstaan in die buurt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:21 schreef Drassss het volgende:
Straks regen.. laat het spektakel over 1.5u maar beginnen
http://twitpic.com/a3rdpy/fullquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:23 schreef opgebaarde het volgende:
Geen idee welk topic of wat dan ook maar dat bankafschrift van Kolobnev dat hij 100K ontvangt van Vino, fake? Schandalig?
Het is al zeven jaar tijd voor een Nederlandse overwinning.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:28 schreef freaky40 het volgende:
Vandaag misschien eindelijk weer eens tijd voor een Nederlandse overwinning. Zou mooi zijn dat Hummel dat gaat worden.
Zet 'm op.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef Zhero het volgende:
Ik ga zo maar even fitnessen denk ik, 135 km zonder al te veel actie is wellicht wat teveel van het goede.
Luilak idd, laat hem maar voor straf op kop van het peloton rijden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef Drebbelman het volgende:
valt me toch tegen van Morkov dat hij niet meezit vandaag.
Ik lees nu dat boek van Mart Smeets - Rond de 40... Ik wil dat ook eens meemaken, zo'n Erik Dekker die 3 keer een etappe wint in 1 tour.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is al zeven jaar tijd voor een Nederlandse overwinning.
Probeer je me nu oud te laten voelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees nu dat boek van Mart Smeets - Rond de 40... Ik wil dat ook eens meemaken, zo'n Erik Dekker die 3 keer een etappe wint in 1 tour.
Toen was ik nog maar 7, toen keek ik nog niet zoveel tv.quote:
Die etappe die Kroon won in 2002, met Erik Dekker, Kroon, en Knaven in de kopgroepquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik lees nu dat boek van Mart Smeets - Rond de 40... Ik wil dat ook eens meemaken, zo'n Erik Dekker die 3 keer een etappe wint in 1 tour.
Ik voel me nu oud.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nederland 1,2 en 3 op 14 juilletquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die etappe die Kroon won in 2002, met Erik Dekker, Kroon, en Knaven in de kopgroep
Nederland 1, 2 en 3 op de Franse nationale feestdag.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:33 schreef Sautor het volgende:
[..]
Die etappe die Kroon won in 2002, met Erik Dekker, Kroon, en Knaven in de kopgroep
Ik ook, kan ik mij nog heel goed herinneren, al komt dat ook omdat ik het vaakt terug heb gekeken.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |