Appelslakken eten voornamelijk algen van bijv. de ruitjesquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denken dat ik schoon zou maken
Ik pleur er wat slakken bij en stel die verantwoordelijk. Als ze niet fatsoenlijk in een hoekje kunnen schijten bekijken ze het maar, dan is het hun eigen schuld
Het is heerlijk weer en het is toch stom om je beesten door een ander uit te laten kiezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat ik de deur dan niet uithoef
Maar geen van die kutdierenwinkels bezorgt die kutbeesten thuis. Waardeloze service anno 2012
Hey ja, een schildpad moet ik ook hebben!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:23 schreef shaderon het volgende:
Ik wilde altijd er eens schildpadden bij nemen. Toch maar een keer kijken in de dierenwinkel
Dat is waar, dan voel je de 'band' niet zoquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Het is heerlijk weer en het is toch stom om je beesten door een ander uit te laten kiezen
Ik zou de schildpad Schildpad noemen. De vissen gaan Vis 1, Vis 2, Vis 3 enz. enz. hetenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:25 schreef Lorrelies het volgende:
Zo'n raar idee dat die ouder kunnen worden dan jij
Hoezo zou je dat doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Zet bij een ticket systeem nooit de Priority op Low
Niemand doet datquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Zet bij een ticket systeem nooit de Priority op Low
Die van mij heten Blub en Gupquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou de schildpad Schildpad noemen. De vissen gaan Vis 1, Vis 2, Vis 3 enz. enz. heten
ik dacht, laat ik het eens doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat doen
Nou ze hebben de vrachtwagen net weggesleept, maar heb vannacht nog wel een foto gemaakt vlak na het blussen. Zien?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je wel pics van de brand van vannacht, hoe het er nu uit ziet?
Check dit dan, garnalen en slakken thuisbezorgd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Omdat ik de deur dan niet uithoef
Maar geen van die kutdierenwinkels bezorgt die kutbeesten thuis. Waardeloze service anno 2012
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nou ze hebben de vrachtwagen net weggesleept, maar heb vannacht nog wel een foto gemaakt vlak na het blussen. Zien?
Die blauwe kreeft is wel tof!quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Check dit dan, garnalen en slakken thuisbezorgd!
http://www.zooplus.nl/shop/vissen/ongewervelden
Deze danquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:41 schreef TJV het volgende:
[..]
Check dit dan, garnalen en slakken thuisbezorgd!
http://www.zooplus.nl/shop/vissen/ongewervelden
Nah, het was recht voor mijn huis, niet zo raar dat je dan toch wel gaat kijkenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat? En de volgende drie dus wijsvingery, ringvingery en middelvingery?
Staat op de vorige pagina uitgelegd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:46 schreef Lorrelies het volgende:
Ja hoe zit dat met die gel mieren Aldie, 'werkten' ze niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |