Die wat? Ja. Vrouwen die eindelijk je Facebook gevonden hebben en vrienden willen worden.

Doe ik juist zo mijn best best om mijn sociale Mekka compleet af te schermen voor niet-vrienden, gebeurt je dit weer. Zomaar. Zo van *tundudung*, Niet Weer.
Rietje Riedelsma added you as a friend. en die helblauwe Ef erbij, ik kan wel janken. Vast weer via-via gevonden, props. Hey, natuurlijk wil ik geen vrienden met je worden, not like that. Misschien later, misschien niet. Leuk geprobeerd maar ik laat hem open staan, oké? Zeg maar 'ja, geil'. Ik wil niet dat je weet wat ik wel en niet aan het doen ben, waarom ik niet reageer of dat je op eigen houtje dingen over mij te weten komt, dat vertel ik je liever zelf. Hebben we ook meer om elkaar te vertellen, weet je. Facebook is voor mensen die ik ken en ik ken je nog niet, en ik heb geen zin om dat te blijven uitleggen. Die friendzone bouw je maar buiten Facebook, ik ben er te autistisch voor.
Lieve Rietje, die WhatsApp 'last seen' status vind ik al vervelend genoeg. Als ik zin heb om om 3:00 's nachts nog aan mijn pik te trekken en de foto's naar je zusje te sturen, dan heb jij daar nog geen ene zier mee te maken.
"Ohh goeiemorgen! jij was nog laat wakker, wat was je aan het doen?? =) xx" Nou babycakes, how about no! Alles op zijn tijd en we leren elkaar vanzelf beter kennen, of niet. Ik zie je vrijdag al, gewoon geduld hebben en laat me tot die tijd. Meisjes bedankt voor het lezen, jongens: hide your women. En Rietjes van deze wereld, ik houd nu al van jullie, like me back. Doe gewoon nog niet zo opdringerig, dat is alles.
Sent from my Hyves Kwekker Desktopapplicatie
[ Bericht 2% gewijzigd door Panzermaus op 04-07-2012 00:10:59 (eekhoorn) ]