wist het stiekem altijd wel maar naast m'n rock&roll leefstijl van neuken wat er te neuken valt heb ik ook gewoon een tijdje de schijn opgehoudenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wacht even hoor, je had een relatie met een vrouw en toen later kwam je er achter dat je homo was offeh?
*meldt*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
die homo's zijn soms nog wel het leukste. De bears.
Oh hai! Mijn oude frans leraar was ook een bear. Mijn oude latijn leraar een twink of hoe je het ook noemt.quote:
Ok...en hoe vond je seks met een vrouw dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wist het stiekem altijd wel maar naast m'n rock&roll leefstijl van neuken wat er te neuken valt heb ik ook gewoon een tijdje de schijn opgehouden
qua uiterlijk ben ik geen bear hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha..die homo's zijn soms nog wel het leukste. De bears.
Hahah...in ieder geval beter dan die homo's die zich zelf moeten bewijzen en dan overdreven vrouwelijk gaan doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
qua uiterlijk ben ik geen bear hoor
eerder een tough twink ofzo
altijd beetje ongemakkelijk welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ok...en hoe vond je seks met een vrouw dan?
Een jock.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
qua uiterlijk ben ik geen bear hoor
eerder een tough twink ofzo
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
De wereld draait ook niet om de hetero's.
Dat zeg ik niet. Maar dat eeuwige beledigde zieltje van Gellarboy omdat er om hem heen meer aandacht wordt besteed aan hetero seks dan aan homo seks slaat gewoon nergens op.quote:
Je hebt je vrouw belazerd, of hoe moet ik dat zien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wist het stiekem altijd wel maar naast m'n rock&roll leefstijl van neuken wat er te neuken valt heb ik ook gewoon een tijdje de schijn opgehouden
Je vedraait de boel. Nogmaals, ik snap dat er minder over in de publiciteit is. Maar ALS er dan eens iets in de publiciteit is........quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:49 schreef Moofasah het volgende:
Dat zeg ik niet. Maar dat eeuwige beledigde zieltje van Gellarboy omdat er om hem heen meer aandacht wordt besteed aan hetero seks dan aan homo seks slaat gewoon nergens op.
Ik was dol op de frietjes chips van Cheetos, maar op een gegeven moment gingen ze uit de schappen. Waarschijnlijk omdat er niet genoeg animo voor was.
Er is ook niet veel animo voor homo seks, dus daar komt logisch gezien ook minder over in de publiciteit.
ze heeft me altijd een homo genoemd, dus gok dat ze het ergens wel wistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Je hebt je vrouw belazerd, of hoe moet ik dat zien?
dat ben ik ook niet (meer) echt.quote:
Alweer diequote:
Puur lust dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
altijd beetje ongemakkelijk wel
hoewel ik wel altijd helemaal los ging, gewoon huppend het hele huis rondneuken
maar echt teder/rustig "de liefde bedrijven" met een vrouw doet me niks
Atletisch met een bierbuik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat ben ik ook niet (meer) echt.
wel geweest maar lui enzo
Je lijkt er anders wel op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:50 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je vedraait de boel. Nogmaals, ik snap dat er minder over in de publiciteit is. Maar ALS er dan eens iets in de publiciteit is........
Enfin, ik ben geen broken record.
dat goddank ook nietquote:
Tja, spijt me zeer, maar al die homo's met een vrouw die ondertussen in de gay bars te vinden zijn heb ik geen respect voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:51 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ze heeft me altijd een homo genoemd, dus gok dat ze het ergens wel wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |