Een hetero die met iedereen ruzie heeft wordt ook niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat heeft verder dus niet met zijn geaardheid te maken. Maar omdat hij homo is, is hij een vervelende nicht. Terwijl een hetero die de sfeer verpest niet ineens een vervelende breeder is.
Ja, maar die wordt niet "teruggepakt" (met opmerkingen) op zijn geaardheid.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Een hetero die met iedereen ruzie heeft wordt ook niet geaccepteerd.
Je moet goed lezen. Ik vind het geen probleem dat ze de hele binnenstad van Amsterdam voor zichzelf hebben maar het probleem was dat hij de sfeer helemaal verpest en ik toen een opmerking maakte over de gayparade waar hij iedereen ongewild mee aan de kop zeurde.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Er valt hetero's wel meer niet op.
Elke film op televisie met ook maar iets van een liefdesverhaal er in? Gaat over hetero's. Zegt mij niks. Elke reclame op televisie is toegespitst op hetero's. Ik ben helemaal geen hetero. Alle advertenties in tijdschriften? Voor hetero's. Huh? Overal waar ik ga of kijk, deze hele samenleving is toegespitst op hetero's. En ik heb daar dus niks mee. Maar hetero's vinden dat allemaal doodnormaal. En als er dan EEN KEER PER JAAR een paar homo's de binnenstad van Amsterdam voor zichzelf hebben dan moeten ze zich niet zo aanstellen.
Nee die pesten ze met zijn voetbalclub.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar die wordt niet "teruggepakt" (met opmerkingen) op zijn geaardheid.
Maar misschien is het voor de heren in kwestie wel helemaal niet iets kleins.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Je moet goed lezen. Ik vind het geen probleem dat ze de hele binnenstad van Amsterdam voor zichzelf hebben maar het probleem was dat hij de sfeer helemaal verpest en ik toen een opmerking maakte over de gayparade waar hij iedereen ongewild mee aan de kop zeurde.
Maar dat wordt er nu weer uitgelicht. dus je lijkt inderdaad wel wat op hem. Van iets kleins iets groots maken en zelf je handen in onschuld wassen.
quote:
Da's iets wezenlijk anders, natuurlijk. Een voetbalclub is geen deel van iemands karakter, dat komt van buitenaf. Al zal het bij voetbalfans wel anders voelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Nee die pesten ze met zijn voetbalclub.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:48 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik val op vrouwen omdat ik mijn lul in haar kut wil doen
Ja logisch hé als de over, overgrote meerderheid hetero is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Elke film op televisie met ook maar iets van een liefdesverhaal er in? Gaat over hetero's. Zegt mij niks. Elke reclame op televisie is toegespitst op hetero's. Ik ben helemaal geen hetero. Alle advertenties in tijdschriften? Voor hetero's. Huh? Overal waar ik ga of kijk, deze hele samenleving is toegespitst op hetero's. En ik heb daar dus niks mee. Maar hetero's vinden dat allemaal doodnormaal. En als er dan EEN KEER PER JAAR een paar homo's de binnenstad van Amsterdam voor zichzelf hebben dan moeten ze zich niet zo aanstellen.
Man, je verhaal rammelt aan alle kanten. Wat je nu dus eigenlijk zegt is dat die vent eigenlijk gewoon een eikel was die er toevallig een gay lifestyle op nahield. Nou, ehhhhh, okay. Waarvan akte dan he? Doei.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:05 schreef kijkmij het volgende:
Je moet goed lezen. Ik vind het geen probleem dat ze de hele binnenstad van Amsterdam voor zichzelf hebben maar het probleem was dat hij de sfeer helemaal verpest en ik toen een opmerking maakte over de gayparade waar hij iedereen ongewild mee aan de kop zeurde.
Maar dat wordt er nu weer uitgelicht. dus je lijkt inderdaad wel wat op hem. Van iets kleins iets groots maken en zelf je handen in onschuld wassen.
Ja tuurlijk gooi het over een andere boeg. Maar mijn mening is duidelijk. En naar aanleiding van die ervaringen met die homo op de afdeling die gelukkig weg is en dit hoef ik geen homo's meer op de afdeling. Drama zoekers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:06 schreef Gellarboy het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongeletterde hetero's, tering wat een kutvolk man.
Zeker logisch. Maar begin alsjeblieft niet te mekkeren als er een keer een homo in GTST zit, of weet ik veel wat. Mag het een keer, zeg?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ja logisch hé als de over, overgrote meerderheid hetero is.
Want alle dikke mensen zijn gezellig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:08 schreef kijkmij het volgende:
naar aanleiding van die ervaringen met die homo op de afdeling die gelukkig weg is en dit hoef ik geen homo's meer op de afdeling
Ja, logisch, maar kun je je voorstellen dat het voor een gemarginaliseerde groep ook wel eens fijn zou zijn om zich te kunnen herkennen in iets anders dan "eigen" tijdschriften/bars/sportclubs/televisiezenders/etc (die we dan weer niet mogen hebben want we willen gelijk behandeld worden dus waarom zonderen we ons dan weer zo af?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja logisch hé als de over, overgrote meerderheid hetero is.
dat valt mij ook altijd op jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 17:15 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Toch grappig dat hetero mannen daar vaak meer moeite mee hebben dan homo mannen.
Ik ben echt heel erg (maar dan ook echt HEEL erg) homo (maar dan dus ook echt heel heel heel erg homo), maar zie mezelf toch wel eens een vrouw neuken.
Tuurlijk maak ik hem belachelijk als hij denkt dat vlees dmv een toverspreuk anders wordt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:58 schreef Gellarboy het volgende:
Als een Turk vertelt dat hij geen haram vlees eet kun je hem toch ook niet belachelijk gaan maken?
Ja inderdaad doei. IK zit al bijna een uur in dit topic. Mijn mening is duidelijk. en als ik echt heeeeeeeeeeeeeel. eerlijk ben: ik had inderdaad van dag 1 al de schurft aan die vent met zijn verwijfd gedrag en het kwam me heel goed uit dat die anderen hem weg hebben gepest. Ik kon dat helaas niet doen als leidinggevende maar heb ook niks gedaan om ze tegen te houden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Man, je verhaal rammelt aan alle kanten. Wat je nu dus eigenlijk zegt is dat die vent eigenlijk gewoon een eikel was die er toevallig een gay lifestyle op nahield. Nou, ehhhhh, okay. Waarvan akte dan he? Doei.
Tja, het is nogal een ''pak me'' houding. In zekere zin is dat wel vrouwelijk dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft ook een dikke kont en dat vind ik helemaal niet erg. Ik denk de houding, die 'bocht' in de rug. Beetje een vrouwelijke houding.
Ja goed, maar ik snap ook wel wat hij bedoeld. Kan me het type er al helemaal bij voorstellen. Zo irritant gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een beetje zielig om iemand daarmee te pesten, vind je ook niet? Dat je zelf iemands life style niet deelt, wil toch niet zeggen dat je een vrijbrief krijgt om degene af te branden?
Mja. Ik ben toch meer van het Leven en laten leven. Ik begrijp ook niet goed waarom mensen zich zo laten opnaaien dat ze (verbaal) agressief worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik snap ook wel wat hij bedoeld. Kan me het type er al helemaal bij voorstellen. Zo irritant gewoon.
En wat een aantal van jullie homo's vergeet is dat het ook ''normaal'' is. Alsof hetero's zich nu ineens moeten verontschuldigen voor hun hetero zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om wakker te worden, gozer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En wat een aantal van jullie homo's vergeet is dat het ook ''normaal'' is. Alsof hetero's zich nu ineens moeten verontschuldigen voor hun hetero zijnLogisch gaan de meeste dingen over hetero's, want bijna iedereen is hetero.
Zou toch belachelijk zijn als de helft van de films over homoseksuele relaties gaat terwijl maar 5% van de bevolking zich daarin herkent. Dan moet je zeker geen kaskrakers verwachten.
Oh, wil je soms zeggen van niet dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om wakker te worden, gozer.
Er lopen meer homo's rond dan dat jij denkt. Er zijn zelfs homo's en lesbiennes die het heel hun leven zijn, maar hun gevoel niet kunnen plaatsen of koppelen aan het feit dat ze homo zijn. En dus getrouwd met kids en alles erop en eraan door het leven gaan. Er zijn homo's en lesbiennes die hun gevoel wegstoppen en het wel weten hoor, maar dan gewoon met iemand van een ander geslacht gaan. Er zijn homo's en lesbiennes waarvan je het niet ziet.quote:
Haha interessant..ik weet zeker dat ik iig niet bij die 10% hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef Peter het volgende:
Men heeft het vaak over een schaal waarbij 5% echt hetero is en 5% echt homo, de rest zit er tussenin
Ik heb dat zo vaak gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
er zijn idd veel meer homo's dan je zou denken, meeste kun je het niet eens van af zien ja
bij mij zie je het ook niet, sterker nog m'n vrienden en m'n moeder dachten dat ik ze in de zeik nam toen ik uit de kast kwamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb dat zo vaak gehad.. Bij de zus van mijn oude huisgenoot. Bij de zus van een goede vriendin.
.
Voor wie? Niet voor mij hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Moofasah het volgende:
En wat een aantal van jullie homo's vergeet is dat het ook ''normaal'' is.
Dat hoeft van mij ook helemaal niet, maar waar het mij om gaat is dat heel Nederland op z'n achterste benen staat wanneer er een keer een gay karakter in een soap zit. Of wanneer er een keer een pride is. Terwijl dat OOK normaal is in dit land.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Moofasah het volgende:
Zou toch belachelijk zijn als de helft van de films over homoseksuele relaties gaat terwijl maar 5% van de bevolking zich daarin herkent. Dan moet je zeker geen kaskrakers verwachten.
Haha en wat vonden ze ervan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bij mij zie je het ook niet, sterker nog m'n vrienden en m'n moeder dachten dat ik ze in de zeik nam toen ik uit de kast kwam
schrokkendquote:
Ja hoor, dream on.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef Peter het volgende:
Men heeft het vaak over een schaal waarbij 5% echt hetero is en 5% echt homo, de rest zit er tussenin
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
schrokkend
m'n zus was de enige die niet vreemd opkeek
maar omdat ik over het algemeen zo'n "macho" ben wilden m'n vrienden het echt niet geloven
mijn moeder vroeg ook of ik het zeker wistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Peter het volgende:
M'n moeder wilde weten of ik het zeker wist en vond het toen jammer dat ik geen kleinkinderen zou verzorgen.
Alsof je als homo geen mogelijkheid hebt om kids te hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Peter het volgende:
M'n moeder wilde weten of ik het zeker wist en vond het toen jammer dat ik geen kleinkinderen zou verzorgen.
"Maar hoe weet je dat nou zeker als je nooit iets met een vrouw hebt gedaan?"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg ook of ik het zeker wist
voor een kleinkind heb ik al gezorgd dus dat vond ze geen probleem
Wacht even hoor, je had een relatie met een vrouw en toen later kwam je er achter dat je homo was offeh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg ook of ik het zeker wist
voor een kleinkind heb ik al gezorgd dus dat vond ze geen probleem
Maar dat vond ze toch anders, die zijn niet van jezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alsof je als homo geen mogelijkheid hebt om kids te hebben.
De wereld draait ook niet om de hetero'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou en. De hele wereld draait niet om jou.
Om wie dan wel? "De hetero's"?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Moofasah het volgende:
Nou en. De hele wereld draait niet om jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |