Ik denk dat het tijd is om wakker te worden, gozer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
En wat een aantal van jullie homo's vergeet is dat het ook ''normaal'' is. Alsof hetero's zich nu ineens moeten verontschuldigen voor hun hetero zijnLogisch gaan de meeste dingen over hetero's, want bijna iedereen is hetero.
Zou toch belachelijk zijn als de helft van de films over homoseksuele relaties gaat terwijl maar 5% van de bevolking zich daarin herkent. Dan moet je zeker geen kaskrakers verwachten.
Oh, wil je soms zeggen van niet dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik denk dat het tijd is om wakker te worden, gozer.
Er lopen meer homo's rond dan dat jij denkt. Er zijn zelfs homo's en lesbiennes die het heel hun leven zijn, maar hun gevoel niet kunnen plaatsen of koppelen aan het feit dat ze homo zijn. En dus getrouwd met kids en alles erop en eraan door het leven gaan. Er zijn homo's en lesbiennes die hun gevoel wegstoppen en het wel weten hoor, maar dan gewoon met iemand van een ander geslacht gaan. Er zijn homo's en lesbiennes waarvan je het niet ziet.quote:
Haha interessant..ik weet zeker dat ik iig niet bij die 10% hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef Peter het volgende:
Men heeft het vaak over een schaal waarbij 5% echt hetero is en 5% echt homo, de rest zit er tussenin
Ik heb dat zo vaak gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
er zijn idd veel meer homo's dan je zou denken, meeste kun je het niet eens van af zien ja
bij mij zie je het ook niet, sterker nog m'n vrienden en m'n moeder dachten dat ik ze in de zeik nam toen ik uit de kast kwamquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb dat zo vaak gehad.. Bij de zus van mijn oude huisgenoot. Bij de zus van een goede vriendin.
.
Voor wie? Niet voor mij hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Moofasah het volgende:
En wat een aantal van jullie homo's vergeet is dat het ook ''normaal'' is.
Dat hoeft van mij ook helemaal niet, maar waar het mij om gaat is dat heel Nederland op z'n achterste benen staat wanneer er een keer een gay karakter in een soap zit. Of wanneer er een keer een pride is. Terwijl dat OOK normaal is in dit land.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:21 schreef Moofasah het volgende:
Zou toch belachelijk zijn als de helft van de films over homoseksuele relaties gaat terwijl maar 5% van de bevolking zich daarin herkent. Dan moet je zeker geen kaskrakers verwachten.
Haha en wat vonden ze ervan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:34 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bij mij zie je het ook niet, sterker nog m'n vrienden en m'n moeder dachten dat ik ze in de zeik nam toen ik uit de kast kwam
schrokkendquote:
Ja hoor, dream on.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:29 schreef Peter het volgende:
Men heeft het vaak over een schaal waarbij 5% echt hetero is en 5% echt homo, de rest zit er tussenin
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
schrokkend
m'n zus was de enige die niet vreemd opkeek
maar omdat ik over het algemeen zo'n "macho" ben wilden m'n vrienden het echt niet geloven
mijn moeder vroeg ook of ik het zeker wistquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Peter het volgende:
M'n moeder wilde weten of ik het zeker wist en vond het toen jammer dat ik geen kleinkinderen zou verzorgen.
Alsof je als homo geen mogelijkheid hebt om kids te hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:40 schreef Peter het volgende:
M'n moeder wilde weten of ik het zeker wist en vond het toen jammer dat ik geen kleinkinderen zou verzorgen.
"Maar hoe weet je dat nou zeker als je nooit iets met een vrouw hebt gedaan?"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg ook of ik het zeker wist
voor een kleinkind heb ik al gezorgd dus dat vond ze geen probleem
Wacht even hoor, je had een relatie met een vrouw en toen later kwam je er achter dat je homo was offeh?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
mijn moeder vroeg ook of ik het zeker wist
voor een kleinkind heb ik al gezorgd dus dat vond ze geen probleem
Maar dat vond ze toch anders, die zijn niet van jezelf.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Alsof je als homo geen mogelijkheid hebt om kids te hebben.
De wereld draait ook niet om de hetero'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nou en. De hele wereld draait niet om jou.
Om wie dan wel? "De hetero's"?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:42 schreef Moofasah het volgende:
Nou en. De hele wereld draait niet om jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |