Alles om ons onderbewustzijn klaar te stomen voor de nakende aanslagen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:06 schreef HyperViper het volgende:
Haha JK... oh JK... Kijk nog eens even goed. Dat is duidelijk versiering. Het was vroeger heel normaal om als ridder versieringen aan te brengen. Een mooi zwaard is natuurlijk leuk, maar daar onderscheidt je jezelf niet mee. Nee een mooie ketting met een mini bezem eraan bijvoorbeeld wekt al een grote indruk. Vooral bij de vrouwtjes. Die bel rechtsboven illustreert nog zo'n versiering, waarschijnlijk een onderdeel van de ridderhelm die je er makkelijk af kan halen. Waarom denk je dat er vaak belletjes aan van die kerstmutsen zitten? Toeval? Dat is al eeuwen zo, zo hebben the powers that be dat geregeld.
Yep.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:04 schreef Haarbalpasta het volgende:
Kijk dit krijg je er dus van. De een ziet er een masker in, de andere ziet er een figuur in met een zeis (ik ook trouwens).
Als ik nu wat leuke tekeningen maak terwijl ik goed dronken ben, half in slaap val en tegelijkertijd om de 2 seconden driekwart draai, krijg ik dan ook toekomstvoorspellende kul?
Dat en de totale ludificatie van het traditionele kerstfeest. Ik kan hier zo kwaad om worden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Alles om ons onderbewustzijn klaar te stomen voor de nakende aanslagen?
Zullen we het wel even beschaafd houden Johnnyquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
of, zoals gesteld in een vand e links die de TS ons gaf, is het mogelijk dat de overdreven 'Boy who Cried Wolf' meldingen bedoeld zijn om juist de 'truth'-beweging in diskrediet te brengen als later blijkt dat er niks van waar zal zijn:quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
maakt niet uit, alsnog een vrij aparte keuze. wat mij betreft?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
heb je begrepen dat het daar helemaal niet gaat om een 'officieel' lied maar om de keuze vand e BBC het liedje (samen met wat andere aan london-gerelateerde nummers) ergens op de achtergrond in een documentaire te gebruiken rondom de Olympische spelen?
Ja, heel apart om een stukje van een nummer met "London" in de titel te gebruiken in een documentaire over de aanloop naar de Olympische Spelen in Londen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:38 schreef new_moon het volgende:
maakt niet uit, alsnog een vrij aparte keuze. wat mij betreft?
Ik zou het gekker vinden als ze New York, New York gekozen hadden iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, heel apart om een stukje van een nummer met "London" in de titel te gebruiken in een documentaire over de aanloop naar de Olympische Spelen in Londen..
Er is in Nederland een festival genaamd London Calling, waar opkomend Brits talent zijn/haar kunnen tentoon kan spreiden in Paradiso. Is dat dan ook een vehikel voor de Illuminati oid?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:19 schreef YuckFou het volgende:
[..]
En waar zijn al die profetische tekeningen te zien dan??
Maakt niet uit. Het is een aparte keuze. Van The Clash.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:32 schreef 3_billion_devices het volgende:
Volgens mij is hier al wel tig keer vastgesteld dat London Calling niet het officiele Olympicsliedje is.
Doet mij denken aan de countdown klokken die op verschillende plekken in London staan:quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:42 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik vind het ook wel ver gezocht om hier het "olympisch park" in te zien.
(Dit is de tekening van Benjamin Solari Parravicini, waarover TS het heeft)
[ afbeelding ]
Er kan iets van een bel van gemaakt worden, maar die toren met een slang? Nee.. sorry.. Misschien kan iemand me helpen met overtuigen?
Werden bij eerdere OS ook altijd enorme bellen vervaardigd om het startsein te geven? Of ging dat anders?quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:50 schreef 3_billion_devices het volgende:
Wat is daar gek aan? Er zijn waarschijnlijk honderden tekeningen van bekende of minder bekende tekenaars waar een bel op staat.
Een paar posts hierboven staat een filmpje, waaruit blijkt dat de contouren van de tekening exact op het Olympisch park passen, en zelfs op een daarnaast gelegen stadspark (Hackney Marsh). Ik vond dat toch op zijn minst wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:27 schreef 3_billion_devices het volgende:
De essentie van 'toeval' is natuurlijk dat heel onwaarschijnlijk lijkt. Anders is het geen toeval meer. Maar zelfs in dit geval... de britten gebruiken een grote klok om de Spelen te openen. Okay. Eén of andere vage tekenaar heeft veertig jaar geleden een klok getekend... Okay. ik sla er niet steil van achterover hoor.
Kijk nog eens goed naar die plekken voordat die tekening er overheen wordt gelegd. Het past helemaal niet 'precies'. Sterker nog, eigenlijk past het amper.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:44 schreef Tayu het volgende:
[..]
Een paar posts hierboven staat een filmpje, waaruit blijkt dat de contouren van de tekening exact op het Olympisch park passen, en zelfs op een daarnaast gelegen stadspark (Hackney Marsh). Ik vond dat toch op zijn minst wel opmerkelijk.
Het komt toch aardig in de buurt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:26 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar die plekken voordat die tekening er overheen wordt gelegd. Het past helemaal niet 'precies'. Sterker nog, eigenlijk past het amper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |