is gewoon "London calling " van The Clash uit begin jaren tachtig en dat heeft niks te maken met de Olympische spelen deze zomer...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:53 schreef Lord Katundro het volgende:
De tekst van het promotienummer voor de spelen is wel vrij bizar:
London calling to the faraway towns
Jawel, het is het promotienummer voor deze spelen. Gezien de tekst vraag ik me in godsnaam af waarom?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
is gewoon "London calling " van The Clash uit begin jaren tachig en dat heeft niks te maken metd e Olympische spelen deze zomer...
ik vraag me eerder af waar je het idee in godsnaam vandaan haalt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:57 schreef Lord Katundro het volgende:
[..]
Jawel, het is het promotienummer voor deze spelen. Gezien de tekst vraag ik me in godsnaam af waarom?
London Callingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af waar je het idee in godsnaam vandaan haalt?
De officiele song is van MUSE en heet 'Survival'.. verder hebben nog wel enkele sponsoren ook hun eigen promotie-song...
'london calling' heeft niemand als Lied gekozen, natuurlijk juist vanwege de politieke tekst...
krijg nog aardig wat resultaten op zich,quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik vraag me eerder af waar je het idee in godsnaam vandaan haalt?
De officiele song is van MUSE en heet 'Survival'.. verder hebben nog wel enkele sponsoren ook hun eigen promotie-song...
'london calling' heeft niemand als Lied gekozen, natuurlijk juist vanwege de politieke tekst...
Mogelijk heb je wel wat artikelen uit 2011 gelezen toen de BBC in een documentaire die vooruitkeek naar de Olympische spelen een jaar later, ook dat leidje gebruikt, waarop een aantal schrijvers erop wezen dat dat niet erg passend was als 'soundtrack'.
Kinda reminds me of the dumbass republicans using Springsteens Born in the USA in their election campaign. Goes to show how much notice they take and how out of touch these fckheads are.:)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef new_moon het volgende:
The Clashs London Calling Makes For A Bizarre 2012 Olympics Ad
heb je begrepen dat het daar helemaal niet gaat om een 'officieel' lied maar om de keuze vand e BBC het liedje (samen met wat andere aan london-gerelateerde nummers) ergens op de achtergrond in een documentaire te gebruiken rondom de Olympische spelen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:11 schreef new_moon het volgende:
The Clashs London Calling Makes For A Bizarre 2012 Olympics Ad
Gewoon een lege bunker opzoeken, stapel boeken mee. Geen internet en relaxen maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:07 schreef Tingo het volgende:
Ben al schijtziek van die olympic gedoe.....en nog wat tijd om te gaan.
Does anyone know of a nearby reasonably comfortable cave I go live in for the duration?
Goed idee.Dankje wel!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een lege bunker opzoeken, stapel boeken mee. Geen internet en relaxen maar.
Win/win. Je zit veilig en je hoeft je niet op te winden
Die zijn nog niet geplaatst, maar deze zouden het worden:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doe eens foto's van die turrets enzo.
Ben wel benieuwd.
Ik vind het meer op een capuchon lijken. Kán van aluminiumfolie gemaakt zijn. Hoeft niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:42 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik vind het ook wel ver gezocht om hier het "olympisch park" in te zien.
(Dit is de tekening van Benjamin Solari Parravicini, waarover TS het heeft)
[ afbeelding ]
Er kan iets van een bel van gemaakt worden, maar die toren met een slang? Nee.. sorry.. Misschien kan iemand me helpen met overtuigen?
Dat is een ridderhelm.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:42 schreef Haarbalpasta het volgende:
Ik vind het ook wel ver gezocht om hier het "olympisch park" in te zien.
(Dit is de tekening van Benjamin Solari Parravicini, waarover TS het heeft)
[ afbeelding ]
Er kan iets van een bel van gemaakt worden, maar die toren met een slang? Nee.. sorry.. Misschien kan iemand me helpen met overtuigen?
Rare ridderhelm dan met armen met in de ene hand en zeis en in de andere een fakkel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
Dat is een ridderhelm.
[ afbeelding ]
Case closed bitches.
Dat zijn de oren waar die fakkel en zeis in zittenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rare ridderhelm dan met armen met in de ene hand en zeis en in de andere een fakkel.
Haha JK... oh JK... Kijk nog eens even goed. Dat is duidelijk versiering. Het was vroeger heel normaal om als ridder versieringen aan te brengen. Een mooi zwaard is natuurlijk leuk, maar daar onderscheidt je jezelf niet mee. Nee een mooie ketting met een mini bezem eraan bijvoorbeeld wekt al een grote indruk. Vooral bij de vrouwtjes. Die bel rechtsboven illustreert nog zo'n versiering, waarschijnlijk een onderdeel van de ridderhelm die je er makkelijk af kan halen. Waarom denk je dat er vaak belletjes aan van die kerstmutsen zitten? Toeval? Dat is al eeuwen zo, zo hebben the powers that be dat geregeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rare ridderhelm dan met armen met in de ene hand en zeis en in de andere een fakkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |