Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ach joh, spam je het topic rond 5 uur vol dan ben je zekers te weten alleenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan ik eindelijk mijn eerste topic openen, wordt hij alsnog gestolen
Heeft iemand met hem gespeeld?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Rijst het volgende:
Dit lijkt me zo'n baasje.
http://futhead.com/12/player/10417
hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Tijdens de crash ben ik 5k kwijtgeraakt. Ik had geboden op een 433 kaartje maar ik heb hem niet en hij staat ook niet op de homepage.
dan staat die ergens bij New itemsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Tijdens de crash ben ik 5k kwijtgeraakt. Ik had geboden op een 433 kaartje maar ik heb hem niet en hij staat ook niet op de homepage.
Ook niet in je club/TP?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Stuur dan terug GG, pffquote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb even een Nederlander toegesproken. Ik kwam met mijn 75-81-78 team tegen een 86-85-84 team, die ik uiteraard niet kon weigeren.Was echt keihard beter, maar doordat hij Torres, Silva en Suárez in de spits had kon ik echt niets tegen die vieze counters doen. Na elke goal gaat hij Ssssst'en en op die 4 kansen na domineerde ik echt. Krijg ik na afloop een berichtje met "gg!"
Heb maar even teruggestuurd dat hij zich kapot moet schamen dat hij maar met 2-4 wint met zo'n team + bronzen bankje.
Ik krijg altijd een grote bek dan terug van die bronze bank homo'squote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb even een Nederlander toegesproken. Ik kwam met mijn 75-81-78 team tegen een 86-85-84 team, die ik uiteraard niet kon weigeren.Was echt keihard beter, maar doordat hij Torres, Silva en Suárez in de spits had kon ik echt niets tegen die vieze counters doen. Na elke goal gaat hij Ssssst'en en op die 4 kansen na domineerde ik echt. Krijg ik na afloop een berichtje met "gg!"
Heb maar even teruggestuurd dat hij zich kapot moet schamen dat hij maar met 2-4 wint met zo'n team + bronzen bankje.
Nog erger zijn die wegdrukkersquote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een grote bek dan terug van die bronze bank homo's
Truequote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog erger zijn die wegdrukkers. Kom je tegen een team met een rating van hoog in de 70, ga je weg met je 85, 86 team.
Homo's.
Ik werd laatst twee keer tegen Quel gematcht en ze drukte me weg met een gelijkwaardig teamquote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog erger zijn die wegdrukkers. Kom je tegen een team met een rating van hoog in de 70, ga je weg met je 85, 86 team.
Homo's.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik werd laatst twee keer tegen Quel gematcht en ze drukte me weg met een gelijkwaardig team
True. Ik word zelfds weggedrukt door mensen met een team van >70. Terwijl ik rond de 65 zit. Bang voor handicapquote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Homo's.
Bizar he, mn mls team is 62-62-62. Teams met gemiddels 75 klikken met gewoon zonder pardon weg. Ik hoop dat in fifa 13 net als in de toernooien de team waardes niet te zien zijn. Gewoon gelijkwaardig aantal sterren tegen elkaar, en je ziet het wel in het opstellingen scherm.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
True. Ik word zelfds weggedrukt door mensen met een team van >70. Terwijl ik rond de 65 zit. Bang voor handicap
Geen wonder dat haar record zo goed is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja lol, maar is al weer een maand geleden denk ik.
Zie altijd grote overwinningen voorbij komen van haarquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen wonder dat haar record zo goed is.![]()
Dat mag ik ook hopen, spaart een boel ellende. Ik druk alleen weg als het geen groene connectie is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bizar he, mn mls team is 62-62-62. Teams met gemiddels 75 klikken met gewoon zonder pardon weg. Ik hoop dat in fifa 13 net als in de toernooien de team waardes niet te zien zijn. Gewoon gelijkwaardig aantal sterren tegen elkaar, en je ziet het wel in het opstellingen scherm.
Wat kansloos.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie altijd grote overwinningen voorbij komen van haar
En dat de team rating wordt bepaald ahv het team zonder bankquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bizar he, mn mls team is 62-62-62. Teams met gemiddels 75 klikken met gewoon zonder pardon weg. Ik hoop dat in fifa 13 net als in de toernooien de team waardes niet te zien zijn. Gewoon gelijkwaardig aantal sterren tegen elkaar, en je ziet het wel in het opstellingen scherm.
Dan zet iedereen Ronaldo op de bankquote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dat de team rating wordt bepaald ahv het team zonder bank
Ik werd stomdronken toen ik je commentaar las.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Roypsv het volgende:
niemand kijkt mijn filmpje
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125258109
oki peopjen.quote:
Je mag alleen spelers van hetzelfde level als de basis op de bank hebben.quote:
Castaignos, Fernandez of sigtorsonquote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga binnenkort een Zilver eredivisie team maken.
Altidore/guidetti in de spits?
Ik hoop niet dat dat de regel gaat worden, want heb mijn gouden team op de bank als brons speelt, en omgekeerdquote:Op maandag 2 juli 2012 23:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je mag alleen spelers van hetzelfde level als de basis op de bank hebben.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
castiagnos, frenandes of Kolbeinn Sigthorsson.
Fernandez of Sigtorsson dus.quote:
Na aperquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan ik voor ongeveer 30k een leuk Eredivisie silvers team maken?
Ik vond beide wel goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Fernandez of Sigtorsson dus.
Ik ga 4321 spelen, dus is een kopsterke spits toch handiger?
quote:
?quote:
Castaignos in de punt, Fernandez er achter lijkt me superquote:Op maandag 2 juli 2012 23:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Fernandez of Sigtorsson dus.
Ik ga 4321 spelen, dus is een kopsterke spits toch handiger?
twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:26:37Here's the #TOTT Starting XI! #Euro2012 http://t.co/uiphfFSo reageer retweet
15K koste mij ditquote:Op maandag 2 juli 2012 23:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Kan ik voor ongeveer 30k een leuk Eredivisie silvers team maken?
Maakt niet uitquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Leek me gewoon leuk om te maken. En aangezien ik nog zo'n 30k over heb......
waaorm niet Altidore eigenlijk?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Castaignos in de punt, Fernandez er achter lijkt me super
Edit: nvm, las 4231. Dan Sigtorsson, al beviel hij mij niet erg goed.
XD XD XDquote:
Marceloquote:
Groene kaartenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:26:37Here's the #TOTT Starting XI! #Euro2012 http://t.co/uiphfFSo reageer retweet
Nice. Overtoom & Goosens zijn bazenquote:
Traag, log, helemaal niks eigenlijk. Castaignos is op zilveren niveau trouwens een held, als je het voor elkaar kunt krijgen om hem op 9 chem te krijgen zou ik die zeker aanbevelenquote:
Ja anders is het kutquote:
Chuzzquote:Op maandag 2 juli 2012 23:34 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EASPORTSFlFA twitterde op maandag 02-07-2012 om 23:26:37Here's the #TOTT Starting XI! #Euro2012 http://t.co/uiphfFSo reageer retweet
Oke, heb al wel is met hem gespeeldquote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Traag, log, helemaal niks eigenlijk. Castaignos is op zilveren niveau trouwens een held, als je het voor elkaar kunt krijgen om hem op 9 chem te krijgen zou ik die zeker aanbevelen
Ja, zieke lingshots en zieke vrije trap van Goossens. Cabral is toch wel mijn favoriete speler uit dit team, snel, lekker schot, prima skills en goedkoop.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nice. Overtoom & Goosens zijn bazen.
O, dat had ik nog niet gezien. Gelukkig maarquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef Maver24 het volgende:
Dat team is FAKE !!
staat op EA Forum
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1796703.page
robb heeft zelf gereageerd
Ja, Overtoom ipv Hutchinson en Fer centraal. Beste eredivisie silver heb je dan met Luc voorinquote:Op maandag 2 juli 2012 23:39 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1304897
Tips?
overtoom + Goossens = niet in evenwicht?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, Overtoom ipv Hutchinson en Fer centraal. Beste eredivisie silver heb je dan met Luc voorin
Even goed, Castaignos is beterquote:
Nope, gaat prima.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
overtoom + Goossens = niet in evenwicht?
Heb even gekeken, er is geen Goossens op de marktquote:
Wat?quote:
jawohlquote:
Alle eredivisie spelers worden gepricefixed op het momentquote:
ps3.. als CMquote:
Godverdomme waarom is datquote:Op maandag 2 juli 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alle eredivisie spelers worden gepricefixed op het moment
Omdat er weer een youtuber is die met eredivisie silvers aan de gang isquote:
Als CAM krijgt hij ook 9 chem hoorquote:
In die van mij wel sjefkequote:Op maandag 2 juli 2012 23:48 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee toch?
http://futhead.com/12/squad/1304897
Geen Overtoom 4321 op de markt..quote:
Je legt dan ook alles sweaty af op suk en met Nemeth mis je met opzetquote:
Als het kan welquote:Op maandag 2 juli 2012 23:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je legt dan ook alles sweaty af op suk
quote:
Als LWquote:LW- Koevermans- Toronto (72>74>78): Goal + continued consistent performances.
Als Leite een IF krijgt en hij is silver dan heb ik mijn coins dus niet voor niks gespaardquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:00 schreef wieisboos het volgende:
Koevermans SIF? Hij staat bij de suggesties
[..]
Als LW
Edit: Misschien Leite IF, goal en twee assists.
Ik hoop op goud. En hij wordt waarschijnlijk een ST dan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Leite een IF krijgt en hij is silver dan heb ik mijn coins dus niet voor niks gespaard
Ze hebben de afgelopen 2 weken al meerdere keren 64>64 en 74>74 gedaan, en bij Danilinho deden ze dit ook. Ze gaan deze kans echt niet laten schieten, maar hij wordt wel ontzettend duur als hij ook nog ST is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik hoop op goud. En hij wordt waarschijnlijk een ST dan.
wel minder ja, maar je moet hem wel kijkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:27 schreef Rijst het volgende:
Net Back to the Future 2 gekeken. Ik vond hem net zo goed als die eerste.Die derde heb ik geen zin in want dat gaat over cowboys
Vooruit..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wel minder ja, maar je moet hem wel kijken
Komen ze nu meetwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 00:32:21We're back up and running on Xbox Live now. We apologize for the interruption. reageer retweet
True. Ik keek toen liever The Maskquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:34 schreef Tim86 het volgende:
Is ook van voor jouw tijd. Films zijn wel echt "tijdloos" (no pun intended). Vind ze nu nog net zo leuk als toen ik ze voor het eerst zag en toen was ik 10 ofzo
Pulp Fiction heb ik ook niet gezien The Green Mile ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:44 schreef GuRBuH het volgende:
Ik denk ook niet dat ik ze compleet gezien heb. Maar zo vaak stukken gezien op TV. Zowieberso veel films die episch schijnen te zijn nooit zin kunnen maken om te kijken: Pulp Fiction, Star Wars, Godfather etc.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Pulp Fiction heb ik ook niet gezien The Green Mile ook niet
Waarom denk jequote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
Waarom ik hem nooit tegen?5*skilller
[ afbeelding ]
Gister nog tegen gespeeld. Was erg goed in zinloze skills op het middenveld.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef Rijst het volgende:
Waarom ik hem nooit tegen?5*skilller
[ afbeelding ]
nuttige skills zijn dan ook op een hand te tellen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:04 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Gister nog tegen gespeeld. Was erg goed in zinloze skills op het middenveld.
Hector Moreno LCB, Fransisco 'Maza' Rodriguez CCB, verder wat Bundesliga en/of Mexicanos?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:10 schreef Rijst het volgende:
Met welke land kan ik dit het beste hybridden? Het liefst een goede keeper en spelers die weinig worden gebruikt.
[ afbeelding ]
Geen zin om die namen op te zoeken in Futhead maari k heb iwat leuks in mn hoofdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hector Moreno LCB, Fransisco 'Maza' Rodriguez CCB, verder wat Bundesliga en/of Mexicanos?
Ipv of achter?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:49 schreef Rijst het volgende:
David Luiz ipv Ramires of ben ik dan een eik0l?
[ afbeelding ]
ipvquote:
Ik dacht even dat hij 7 zou krijgen door een dubbele link met Sandro, Maar die bestaat niejjjjjquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:55 schreef Tim86 het volgende:
Waarom zou je een 5chem Luiz op cdm willen..
HUH jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:58 schreef Tim86 het volgende:
Sandro lcdm en rcdm een Engelsman of man u of Blackburn speler kan toch ook?
Clubs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog wat gemist deze avond? Vast niet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog wat gemist deze avond? Vast niet.
Dat is hoger dan mijn penalties bij clubsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat moet je met die Long Tan?
Zijn hoogste stat is 68. Penalties
je dacht laat ik die grap maar zelf maken voordat iemand anders het doetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is hoger dan mijn penalties bij clubs
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat moet je met die Long Tan?
Zijn hoogste stat is 68. Penalties
Je moet jezelf niet te serieus nemen, want dat is het moment dat het verkeerd gaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je dacht laat ik die grap maar zelf maken voordat iemand anders het doet
Ja omdat het bronzes zijn en je alles aflegt op hem. Waarom is hij goed? Hij is matig in alles. Kandji heeft tenminste nog goede stats.quote:
hij is geblesseeldquote:
Nee. Binnen de 16 is het gewoon een monster.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja omdat het bronzes zijn en je alles aflegt op hem. Waarom is hij goed? Hij is matig in alles. Kandji heeft tenminste nog goede stats.
Je plaatje doet het niet ouwe pikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Binnen de 16 is het gewoon een monster.
OK.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee. Binnen de 16 is het gewoon een monster.
Greenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:16 schreef Rijst het volgende:
Team is af. Wou eerst Muamba halen maar die kan echt niet schieten. Misschien een slecht team maar tenminste orgineel
[ afbeelding ]
Gooi dan Miranda op LCBquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:16 schreef Rijst het volgende:
Team is af. Wou eerst Muamba halen maar die kan echt niet schieten. Misschien een slecht team maar tenminste orgineel
[ afbeelding ]
Je bent een beetje bevooroordeeld door zijn spleetogenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt. Als je een MLS team heb, koop hem ffe voor de lol
Ik heb mijn MLS team trouwens recentelijk geupdatequote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee echt. Als je een MLS team heb, koop hem ffe voor de lol
Eerder door zijn koele kapselquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je bent een beetje bevooroordeeld door zijn spleetogen
Formatie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:20 schreef Kamikazie het volgende:
http://futhead.com/12/player/1337
Rondom deze baas wil ik een team bouwen, budget is laag. Kom maar op!
Ik dacht zelf aan Ronaldinho erachterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Probeer baptista erachter. Volgens mij is dat ook een boss
Dat is gewoon cheatenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb mijn MLS team trouwens recentelijk geupdate
[ afbeelding ]
74 voorhoede
Dat is de instelling !quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al![]()
Maar hé, wat geef ik er eigenlijk om.
Juninho op CFquote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan Ronaldinho erachter2 trage slakken met een goed schot
ik heb diawara en Ricky in de spits, ook cheats. /care.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook al![]()
Maar hé, wat geef ik er eigenlijk om.
http://www.futhead.com/12/player/5339quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik open ook voor het eerst in weken eens een pakje (400c), krijg ik er een 4-1-2-1-2 Evans (Amerikaanse CM met behoorlijke stats) van Seattle in.
Ik zie er geen enkele op de markt als CDM, CM of CAM. Wat zou ik er voor kunnen vragen?
wat gebruik jij voor prijzen dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:17 schreef DutchSL het volgende:
Futhead is slecht voor prijzen .
En 2k lijkt mij echt veel te weinig voor een goede speler in 4-1-2-1-2 als die de enige op de markt is, ik ga er gewoon 7k voor vragen, kan altijd nog verlagen.
Wat heb je aan een CM in een 4-1-2-1-2? Aan zn stats te zien is het meer een CDM dan een CAM, en voor CDM heb je tal van betere alternatieven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:17 schreef DutchSL het volgende:
Futhead is slecht voor prijzen .
En 2k lijkt mij echt veel te weinig voor een goede speler in 4-1-2-1-2 als die de enige op de markt is, ik ga er gewoon 7k voor vragen, kan altijd nog verlagen.
Dat zou mooi zijn, want mijn 352 Messi staat te koopquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:29 schreef DannyDeko het volgende:
Airjapes is een hommo!
Hij 'steelt' eerst mn idee voor een engels team, en dan doet ie t ook nog eens in 3-5-2.... Nu gaan alle noobs als een gek 352 spelers en/of formatiekaartjes kopen
Niets, maar als mensen hem zoeken kunnen ze er zelf een CDM van maken voor bijna niks.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat heb je aan een CM in een 4-1-2-1-2? Aan zn stats te zien is het meer een CDM dan een CAM, en voor CDM heb je tal van betere alternatieven.
Eredivisie silverquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:36 schreef Patje1987 het volgende:
Ik binnenkort eens beginnen aan een silver team. Bronze team loopt nu aardig en wil daar nu n iet te veel coins meer aan uitgeven.
Ja daar zat ik ook aan te denken.quote:
Primera Div Mex/Primera Ligaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Is er een leuk, goedkoop silverteam te maken (buiten Eredivisie dan) voor zo'n 25k?
Ja 4321 met Templeton-Russell-Carcela en dan wat npower Marrokanen erachterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
Is er een leuk, goedkoop silverteam te maken (buiten Eredivisie dan) voor zo'n 25k?
Yup, die was de eerste die ik kochtquote:
Bedenk me nu dat ik nooit die formatie heb gespeeld met silversquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga met mijn silver team 4-2-2-2 spelen denk ik.
Ben nu bezig en heb al redelijk goedkoop wat fijne spelers gekocht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bedenk me nu dat ik nooit die formatie heb gespeeld met silversLiga BBVA silver squad zou ook in die formatie ziek zijn, goede spelers en goedkoop
Dat gaat je flink wat geld kosten aan formatiekaartjes zo te zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Die CDM had ik op Career Mode.
75 longshots
Nu alleen nog offline met mijn bronze team voor wat muntjes, ik ga online single matches spelen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef stoereboii het volgende:
Patje speel jij toernooien of single matches?
10k per stukquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat gaat je flink wat geld kosten aan formatiekaartjes zo te zien
Offline is zo saai vind ik, ga gewoon online met je MLSquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu alleen nog offline met mijn bronze team voor wat muntjes, ik ga online single matches spelen.
Ik vind het nog niet saai omdat ik het nog niet goed kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Offline is zo saai vind ik, ga gewoon online met je MLS
mwah, ik vind 90 chem prima hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat gaat je flink wat geld kosten aan formatiekaartjes zo te zien
Pietersquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dSiqgpH2bdPQg
Bijna klaar maar coins op
Ipv Enoh bedoel je, Anita is een baasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef Fuszy het volgende:
Je had Fer moeten kopen ipv die nietsnut Anita
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou sparen voor Marcelo, van Aanholt en voorin kan je zelf kiezen wie je neerzetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dSiqgpH2bdPQg
Bijna klaar maar coins op
Als het niet lukt, dan diskwalificatie van beide en mag ik de plek innemenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:26 schreef Roypsv het volgende:
@GJE we moeten de match vanmiddag spelen want vanavond kan ik dus niet
We will see what happensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als het niet lukt, dan diskwalificatie van beide en mag ik de plek innemen
gaaaarpje
Goede keuze van hemtwitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 11:34:11Aanvaller Robin van Persie gaat deze week om tafel met zijn huidige werkgever Arsenal om te praten over contractverlenging. #voetbalpings reageer retweet
Het is bewolkt hier manquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef bombmannl het volgende:
Verbaast mij dat toch nog mensen levenloos binnen gaan zitten gamen met dit mooie weer. Autisten of gewoon geen sociaal leven??
Medelijden met jullie :s
Je weet wie je sowieso moet halen toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga met mijn silver team 4-2-2-2 spelen denk ik.
Viel mij gewoon op. No offencequote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is bewolkt hier man![]()
goede troll verder wel
En dan spelen wij onze rematchquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als het niet lukt, dan diskwalificatie van beide en mag ik de plek innemen
gaaaarpje
Cool story bro.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:47 schreef GuRBuH het volgende:
Lief Dagboek,
Ik speelde net het Bronze toernooi wat deze week is met mijn 3-5-2 MLS team. In de eerste wedstrijd speelde ik tegen een 5-2-1-2 nPower teampje. Ik creërde bijna geen kansen maar kreeg een nasty rebound mee en won 1-0. De wedstrijd daarna begon goed. Ik scoorde al in minuut 2 een corner. Daarna een tijd niks en in de 45e minuut werd het 1-1. In de 89e minuut scoorde ik weer een corner, ik won met 2-1. De derde wedstrijd was redelijk gelijk op maar ik was zeer effectief (Kandji) en stond 3-0 voor. In de 89e en 90e minuut kreeg ik 2 vieze rebounds tegen, maar ik won wel.
Finale. Na lang zoeken eindelijk een tegenstander. Ik speel hem de eerste helft compleet weg en kom op 2-0. In de rust gooit hij er 3 getransferde spelers in. Toeval? I think not. Vervolgens maakt ie 2 sweaty cutbacks (moet kunnen) en krijgt hij 3 rebounds met de nieuw ingebrachte spelers. Mijn spelers daarentegen zijn stiekem naar huis gegaan en hebben hun plaats laten overnemen door een compleet team G-voetballers die, met alle respect, nog geen bal over 2 meter bij de juiste man kunnen krijgen. 5-3 verloren
Jij zit buiten en bent aan het FOK!ken op je mobiel? Nee dat getuigt van een leven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef bombmannl het volgende:
Verbaast mij dat toch nog mensen levenloos binnen gaan zitten gamen met dit mooie weer. Autisten of gewoon geen sociaal leven??
Ik heb gruwelijk last van hooikoorts, het is hier 17 graden, het is hier bewolkt en ik moet leren voor tentamens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef bombmannl het volgende:
Als jij zo 'sociaal' was zat je nu ook niet op FOK! maar was je lekker met je vriendjes.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:44 schreef bombmannl het volgende:
Ik zit pas net over de helft van ditquote:
Ik haal de helft niet eens. Dan moet ik er nog minimaal 150 spelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zit pas net over de helft van dit.
Sukquote:
Mei is kut.quote:
Aktiesport.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
even offtopic, waar kopen jullie je voetbalschoenen?
Ik kocht ze altijd waar ze copa mundial haddenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:01 schreef Fuszy het volgende:
even offtopic, waar kopen jullie je voetbalschoenen?
Zijn geen speciale zaken voor zoals er voor hardlopers wel zijn? Geen idee waar ik op moet lettenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kocht ze altijd waar ze copa mundial haddenik ging altijd naar alle sportzaken en kocht meestal de goedkoopste
Niet de winkels waar ik ze haalde in ieder geval. Voetbalschoenen moeten in ieder geval niet te groot zijn, dan krijg je blaren maar ook niet te klein want dan krijg je last van je voeten. Ze moeten precies passen, niet te breed en niet te smal. Je voelt het zelf wel aan of ze goed zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn geen speciale zaken voor zoals er voor hardlopers wel zijn? Geen idee waar ik op moet letten
Oftewel je weet niet beterquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet de winkels waar ik ze haalde in ieder geval. Voetbalschoenen moeten in ieder geval niet te groot zijn, dan krijg je blaren maar ook niet te klein want dan krijg je last van je voeten. Ze moeten precies passen, niet te breed en niet te smal. Je voelt het zelf wel aan of ze goed zitten.
Ik heb al bijna 10 jaar nu copa mundial en ik ga nooit meer iets anders nemen
Nee, is gewoon een fijne schoenquote:
Goh niet verwacht van jou. Had gedacht dat je wel Puma zou kopen de laatste jaren, want Feyenoordquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een fijne schoenwaarom iets anders nemen als het voldoet? Ik heb altijd adidas gehad maar copa mundial > andere adidas > rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |