Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ach joh, spam je het topic rond 5 uur vol dan ben je zekers te weten alleenquote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan ik eindelijk mijn eerste topic openen, wordt hij alsnog gestolen
Heeft iemand met hem gespeeld?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:12 schreef Rijst het volgende:
Dit lijkt me zo'n baasje.
http://futhead.com/12/player/10417
hahaquote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Tijdens de crash ben ik 5k kwijtgeraakt. Ik had geboden op een 433 kaartje maar ik heb hem niet en hij staat ook niet op de homepage.
dan staat die ergens bij New itemsquote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Tijdens de crash ben ik 5k kwijtgeraakt. Ik had geboden op een 433 kaartje maar ik heb hem niet en hij staat ook niet op de homepage.
Ook niet in je club/TP?quote:Op maandag 2 juli 2012 23:15 schreef Vijf_voor het volgende:
Stuur dan terug GG, pffquote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb even een Nederlander toegesproken. Ik kwam met mijn 75-81-78 team tegen een 86-85-84 team, die ik uiteraard niet kon weigeren.Was echt keihard beter, maar doordat hij Torres, Silva en Suárez in de spits had kon ik echt niets tegen die vieze counters doen. Na elke goal gaat hij Ssssst'en en op die 4 kansen na domineerde ik echt. Krijg ik na afloop een berichtje met "gg!"
Heb maar even teruggestuurd dat hij zich kapot moet schamen dat hij maar met 2-4 wint met zo'n team + bronzen bankje.
Ik krijg altijd een grote bek dan terug van die bronze bank homo'squote:Op maandag 2 juli 2012 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb even een Nederlander toegesproken. Ik kwam met mijn 75-81-78 team tegen een 86-85-84 team, die ik uiteraard niet kon weigeren.Was echt keihard beter, maar doordat hij Torres, Silva en Suárez in de spits had kon ik echt niets tegen die vieze counters doen. Na elke goal gaat hij Ssssst'en en op die 4 kansen na domineerde ik echt. Krijg ik na afloop een berichtje met "gg!"
Heb maar even teruggestuurd dat hij zich kapot moet schamen dat hij maar met 2-4 wint met zo'n team + bronzen bankje.
Nog erger zijn die wegdrukkersquote:Op maandag 2 juli 2012 23:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een grote bek dan terug van die bronze bank homo's
Truequote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog erger zijn die wegdrukkers. Kom je tegen een team met een rating van hoog in de 70, ga je weg met je 85, 86 team.
Homo's.
Ik werd laatst twee keer tegen Quel gematcht en ze drukte me weg met een gelijkwaardig teamquote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nog erger zijn die wegdrukkers. Kom je tegen een team met een rating van hoog in de 70, ga je weg met je 85, 86 team.
Homo's.
quote:Op maandag 2 juli 2012 23:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik werd laatst twee keer tegen Quel gematcht en ze drukte me weg met een gelijkwaardig team
True. Ik word zelfds weggedrukt door mensen met een team van >70. Terwijl ik rond de 65 zit. Bang voor handicapquote:Op maandag 2 juli 2012 23:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Homo's.
Bizar he, mn mls team is 62-62-62. Teams met gemiddels 75 klikken met gewoon zonder pardon weg. Ik hoop dat in fifa 13 net als in de toernooien de team waardes niet te zien zijn. Gewoon gelijkwaardig aantal sterren tegen elkaar, en je ziet het wel in het opstellingen scherm.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
True. Ik word zelfds weggedrukt door mensen met een team van >70. Terwijl ik rond de 65 zit. Bang voor handicap
Geen wonder dat haar record zo goed is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja lol, maar is al weer een maand geleden denk ik.
Zie altijd grote overwinningen voorbij komen van haarquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen wonder dat haar record zo goed is.![]()
Dat mag ik ook hopen, spaart een boel ellende. Ik druk alleen weg als het geen groene connectie is.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bizar he, mn mls team is 62-62-62. Teams met gemiddels 75 klikken met gewoon zonder pardon weg. Ik hoop dat in fifa 13 net als in de toernooien de team waardes niet te zien zijn. Gewoon gelijkwaardig aantal sterren tegen elkaar, en je ziet het wel in het opstellingen scherm.
Wat kansloos.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie altijd grote overwinningen voorbij komen van haar
En dat de team rating wordt bepaald ahv het team zonder bankquote:Op maandag 2 juli 2012 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bizar he, mn mls team is 62-62-62. Teams met gemiddels 75 klikken met gewoon zonder pardon weg. Ik hoop dat in fifa 13 net als in de toernooien de team waardes niet te zien zijn. Gewoon gelijkwaardig aantal sterren tegen elkaar, en je ziet het wel in het opstellingen scherm.
Dan zet iedereen Ronaldo op de bankquote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En dat de team rating wordt bepaald ahv het team zonder bank
Ik werd stomdronken toen ik je commentaar las.quote:Op maandag 2 juli 2012 23:29 schreef Roypsv het volgende:
niemand kijkt mijn filmpje
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125258109
oki peopjen.quote:
Je mag alleen spelers van hetzelfde level als de basis op de bank hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |