quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is een hondje. Wanneer moest jij ook alweer naar de oogarts
Ik zou bellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:
Feit is dus gewoon dat ik graag van dth wil weten of ze wel of niet door kunnen met de verbouwing in Almere, ondanks de dwangsom / beslaglegging.
Ja ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verder vind ik een heleboel dieren die daar zitten absoluut niet kansloos. Ik denk ook dat als ze eens kritisch zouden kijken naar welke dieren best bij een liefdevol baasje kunnen wonen, er een flink aantal weg kunnen en ze ruimte en middelen hebben voor echt kansloze dieren.
Ongetwijfeld. En als de asiels leeg waren, dan was ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Verder vind ik een heleboel dieren die daar zitten absoluut niet kansloos. Ik denk ook dat als ze eens kritisch zouden kijken naar welke dieren best bij een liefdevol baasje kunnen wonen, er een flink aantal weg kunnen en ze ruimte en middelen hebben voor echt kansloze dieren.
Girlz, get a roomquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit
Ik ben het heel erg met Muis eens vandaag
Ik snap wel dat dat hun regel is, maar als alles je boven het hoofd groeit en je daardoor misschien ALLE dieren in een onzekere positie brengt zou ik het iig eens heroverwegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Maar of die dieren nou (uiteindelijk) wel of niet te adopteren zijn...
Hun gouden regel is dat het de laatste stop is voor die dieren. Wat ze ook hebben meegemaakt, als ze daar komen is het klaar met het gesleep en verhuizen en onzekerheid of ze nou wel goed terecht komen. En daar is ook iets voor te zeggen. Dat is HUN regel, dat was het altijd al, als we het er niet mee eens zijn moeten we gewoon niet doneren/adopteren
I have a spare roomquote:
True storyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Maar of die dieren nou (uiteindelijk) wel of niet te adopteren zijn...
Hun gouden regel is dat het de laatste stop is voor die dieren. Wat ze ook hebben meegemaakt, als ze daar komen is het klaar met het gesleep en verhuizen en onzekerheid of ze nou wel goed terecht komen. En daar is ook iets voor te zeggen. Dat is HUN regel, dat was het altijd al, als we het er niet mee eens zijn moeten we gewoon niet doneren/adopteren
Eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat hun regel is, maar als alles je boven het hoofd groeit en je daardoor misschien ALLE dieren in een onzekere positie brengt zou ik het iig eens heroverwegen
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik hun gedachten er achter helemaal kan begrijpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat hun regel is, maar als alles je boven het hoofd groeit en je daardoor misschien ALLE dieren in een onzekere positie brengt zou ik het iig eens heroverwegen
als die doorgaatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Maar we kunnen het na de verhuizing toch gewoon vragen?
quote:Ik denk dat DTH niet in de aanvalspositie moet kruipen en al helemaal niet moet proberen hun medestrijders daartoe aan te zetten. De gemeente heeft uiteindelijk heel veel heel lang gedoogd, maar blijkbaar is de rek eruit. Het ze met z'n allen lastig maken, gaat helemaal niets opleveren. In tegendeel, denk ik. Imho zou het een verstandige zet zijn om te komen met een strak plan. Als dat plan is om vandaag geld in te zamelen om de dwangsom te dekken, dan is dat het plan. Als DTH daarna redelijk ongestoord de laatste maanden tot aan de verhuizing nog kan uitzitten, dan is dat de kortste, snelste en meest efficiente weg. Maar daarin zal DTH dan nu wel het voortouw moeten nemen.
reactie van iemand die het met je eens isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Crosspost van een heel verstandige Facebook-er
[..]
quote:De gemeente laarbeek plat mailen heeft ook geen zin. Op een gegeven moment zal men gewoon de delete knop gebruiken zonder het te lezen. Ik ben het wat dat betreft erg met ElisaB eens. Desnoods kijken of de gemeente een afbetalingsregeling kan en wil treffen.
Oequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
reactie van iemand die het met je eens is
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef ElisaB het volgende:
Wat ik verder in zijn algemeenheid een beetje mis bij Dierenthuis is verstandige visie. Of in elk geval: het uitdragen ervan. Ze hebben het kweken van sympathie goed onder de knie. Maar wat ik vandaag bijvoorbeeld wil horen: hoe kunnen we helpen? Het lijkt nu wel alsof ze het de wereld in slingeren en hopen dat er iemand iets bedenkt.
Ja dit vind ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben het wel eens met het feit dat DTH idd absoluut niet 'geheel onschuldig' is in deze. Ik heb me dat vorig jaar ergens hier geloof ik ook hardop afgevraagd of het nou zo handig is om steeds maar tegen die gemeente in te blijven gaan, als het nou eenmaal tegen het bestemmingsplan is.
Die buurman blijft een knurft, maar aan de andere kant weten wij niet hoeveel nachten die kerel al wakker heeft gelegen van onophoudelijk geblaf. Oid.
Ik vraag me persoonlijk dan alleen weer af of dat gebouw in Almere niet wat goedkoper/eenvoudiger had gekund, als ik die tekeningen/foto's zie dan ziet het er allemaal zo futuristisch en duur uit, maar misschien verkijk ik me daar totaal op hoor en is dit op de lange termijn goedkoper dan een aantal grote blokhutten die steeds uit elkaar rotten
Pre-cies!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
Ik zei ook al, mail dan je donateurs of ze 20 euro of 50 of weet ik veel hoeveel willen bijleggen voor die dwangsom. Maar niemand reageert ookAls ze nou zelf met initiatief komen...
Ik ga alvast een advocaat huren voor een dwangsom wegens geluidsoverlastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pre-cies!
Zullen wij de room naast Tombo en Muis nemen?
Ja maar wel zoeen luxe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pre-cies!
Zullen wij de room naast Tombo en Muis nemen?
dat zou ik beter ook doen tegen m'n alle-dagen-seksende-burenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga alvast een advocaat huren voor een dwangsom wegens geluidsoverlast
Amenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, bijgelezen en voglens mij snap ik het een beetje![]()
Ik vind dat DTH zeker moet overweg een aantal dieren te herplaatsen, vooral bij de katten.
Of ze nou daar door de tuin heen dwalen of bij mijn buurvrouw door de tuin maakt m.i. niet uit.
Uiteraard m.u.v. de Aids-katten.
Daarnaast heb ik persoonlijk mogen ondervinden hoe laks ze zijn met het regelen van zaken, wat er toe heeft geleid dat ik na een jaar maandelijks te moeten storneren ben gestopt met het doneren via Fok.
Janetje heb ik nog wel![]()
En ik weet zeker dat ze alles doen uit liefde voor die dieren, maar ze hebben zich daarbij wel aan regels te houden, net als ieder ander mens/stichting
Ja. Maar ik was ff rosbief halen dus kon niet antwoorden. Stond in de appiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
Q, kwam mijn dm aan over het doneren? Want dat werkt hier op de e.o.a. manier altijd slecht als ik niet thuis ben. In elk geval, ja we doneren nog, alles is nog precies hetzelfde als toen, Ingetje heeft de inlog van mijn rekening nog steeds en niet al te lang geleden hebben we daar beiden nog op gekeken en toen hadden we ca. 300 eu 'teveel/over'. Was ook tijdje geleden al gemeld en toen zouden we nog even bedenken wat we daarvan zouden doen. Staat er dus gewoon nog
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, bijgelezen en voglens mij snap ik het een beetje![]()
Ik vind dat DTH zeker moet overweg een aantal dieren te herplaatsen, vooral bij de katten.
Of ze nou daar door de tuin heen dwalen of bij mijn buurvrouw door de tuin maakt m.i. niet uit.
Uiteraard m.u.v. de Aids-katten.
Daarnaast heb ik persoonlijk mogen ondervinden hoe laks ze zijn met het regelen van zaken, wat er toe heeft geleid dat ik na een jaar maandelijks te moeten storneren ben gestopt met het doneren via Fok.
Janetje heb ik nog wel![]()
En ik weet zeker dat ze alles doen uit liefde voor die dieren, maar ze hebben zich daarbij wel aan regels te houden, net als ieder ander mens/stichting
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En hoe snel denk jij dat een non-profitorganisatie die het moet hebben van donateurs een ton bij elkaar heeft nadat ze eerst al anderhalf miljoen hebben moeten lenen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.
edit : Ze zijn bezig, EINDELIJK. En ik snap heus dat die som ge-ind moet worden, maar doe dat dan desnoods als ze over zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]ja je hebt ook gelijk hoor mbt het bestemmingsplan en ik ben ook met je eens dat het uitgevoerd zou moeten worden (alhoewel ik er niet wakker van zou liggen als het niet zou gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar doe dat dan als ze over zijn. Of spreek een betaalregeling af, of weet ik het
![]()
En ik heb eigenlijk niet op het hygienisch oogpunt gelet daar. Maar goed, aan de andere kant, als je tig honden en tig katten hebt, hoe schoon kan het dan echt?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Geen idee, maar ik hoop met een evt betalingsregeling het te doen is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe snel denk jij dat een non-profitorganisatie die het moet hebben van donateurs een ton bij elkaar heeft nadat ze eerst al anderhalf miljoen hebben moeten lenen?![]()
Maar ik moet weer aan het werk, tis hier niet leuk druk meer zeg maar![]()
Dus vanavond discusieer ik weer gezellig mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |