Dat vroeg ik me ook af, en daarom heb ik DTH net een mail gestuurd met dezelfde vragen die ik aan de gemeente heb gesteldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal veel genuanceerder. Waarom krijgen we dan van die mailtjes vol stemmingsmakerij?
Nou ja, laten we wel wezen, beide partijen zullen natuurlijk in hun eigen straatje praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja en DAT snap ik dus ook niet... Ik ben nu echt 0,0 geneigd geld te storten, sorry hoor
Het is dus helemaal niet zo dat binnen een dag ofzo dat geld er moet zijn; ze worden niet zomaar weggestuurd/verplicht de dieren af te laten maken...
Het is zo'n eenzijdig verhaal (steeds!) dat het me af en toe een beetje de neus uit komt...
Aan de andere kant, misschien is die gemeentemevroi tegen buitentaanders veel genuanceerder dan tegen DTH... geen idee.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja en DAT snap ik dus ook niet... Ik ben nu echt 0,0 geneigd geld te storten, sorry hoor
Het is dus helemaal niet zo dat binnen een dag ofzo dat geld er moet zijn; ze worden niet zomaar weggestuurd/verplicht de dieren af te laten maken...
Het is zo'n eenzijdig verhaal (steeds!) dat het me af en toe een beetje de neus uit komt...
Aan de andere kant zijn er ook genoeg dieren (imho) die WEL geadopteerd kunnen worden... en dat zou een deel van de problemen oplossen; scheelt sowieso geld...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, en daarom heb ik DTH net een mail gestuurd met dezelfde vragen die ik aan de gemeente heb gesteld
En de gemeente is ook in conclaaf met de dierenbescherming, over "wat als het ooit zover komt als DTH niet door kan gaan. Wat dan met de dieren" want ze was het met me eens dat vrijwel niemand bv katten met aids opneemt.
Ooh en de gemeente gaf aan dat de deurwaarder bekijkt of ze dus zonder die erfenis wel of niet in de problemen komen.
DIBS OP HUMMERquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er ook genoeg dieren (imho) die WEL geadopteerd kunnen worden... en dat zou een deel van de problemen oplossen; scheelt sowieso geld...
Maar waar stop je dan? Ze moesten al heel lang weg, en ze gaan veel en veel te laat, ze mogen denk ik mazzel hebben dat niet nog meer boetes hebben gekregen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant, misschien is die gemeentemevroi tegen buitentaanders veel genuanceerder dan tegen DTH... geen idee.
Maar als het al die tijd bekend was dat ze die dwangsom SOWIESO moeten betalen, dan snap ik de plotselinge paniek idd ook niet. Ja, uiteraard wel omdat ze dat geld gewoon niet kunnen missen, maar het was dus al heel lang bekend dat ze dat sowieso moeten dokken.
Wel idioot ergens dat als het om het welzijn van die onschuldige beesten gaat, dat de gemeente dan de hand niet over het hart wil strijken omdat ze toch al gaan verhuizen en ze dan die enorme berg geld kwijtschelden...
Waarom laten ze ze de centen voor de dwangsom dan niet lekker in het nieuwe pand steken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef Qwea het volgende:
En ze benadrukte nogmaals dat het niet de bedoeling is om de dieren ook maar 1 haar te krenken. Nou dat hoop ik voor ze dan maar
Die 2 bengalen bijvoorbeeld, die neem ik zoquote:
Volgens wat ik las, krijg je dan scheve gezichten omdat je partij X het kwijtscheld ivm dieren en partij Z het wel moet dokken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Wel idioot ergens dat als het om het welzijn van die onschuldige beesten gaat, dat de gemeente dan de hand niet over het hart wil strijken omdat ze toch al gaan verhuizen en ze dan die enorme berg geld kwijtschelden...
Eens hoor, helemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar waar stop je dan? Ze moesten al heel lang weg, en ze gaan veel en veel te laat, ze mogen denk ik mazzel hebben dat niet nog meer boetes hebben gekregen...
Ben bang dat ik dat niet met je eens ben. De meeste opvangers zitten daar niet voor de lol volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
Aan de andere kant zijn er ook genoeg dieren (imho) die WEL geadopteerd kunnen worden... en dat zou een deel van de problemen oplossen; scheelt sowieso geld...
Mja, dat weet ik niet. Alhoewel ik denk dat Nero echt wel bij mensen kan die verstand ervan hebben. Beestje zou onwijs happen naar mensen, we mochten hem niet aanraken. Mo en ik zaten met hem te knuffelenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens wat ik las, krijg je dan scheve gezichten omdat je partij X het kwijtscheld ivm dieren en partij Z het wel moet dokken.
Ik ben het wel met je eens hoor, daar niet van.
Ja maar wees eerlijk en reëel, je hebt hem 1 dag gezien. Weten wij veel wat ie op de andere dagen doetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik niet. Alhoewel ik denk dat Nero echt wel bij mensen kan die verstand ervan hebben. Beestje zou onwijs happen naar mensen, we mochten hem niet aanraken. Mo en ik zaten met hem te knuffelen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik niet. Alhoewel ik denk dat Nero echt wel bij mensen kan die verstand ervan hebben. Beestje zou onwijs happen naar mensen, we mochten hem niet aanraken. Mo en ik zaten met hem te knuffelen
Klopt. Maar - en ik weet er echt echt echt niet genoeg van van de specifieke situatie- als ik kijk naar Nero, dan zou dat toch te doen moeten zijn? En oke, misschien is dat 1 en 1 boeit ook niet. En ik ben het met je eens, honden zoals Joris kun je niet ter adoptie aanbieden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dat niet met je eens ben. De meeste opvangers zitten daar niet voor de lol volgens mij
Als ik dat verhaal van die bengalen lees; die weggehaald zijn omdat de eigenaar niet goed voor ze zorgde, den denk ik; die hoeven niet perse naar DTH, echt niet...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dat niet met je eens ben. De meeste opvangers zitten daar niet voor de lol volgens mij
Wat is de uiteindelijke ene boete nou precies die ze moeten betalen? Ik heb nog niet goed teruggelezen (op het werkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ookMaar nogmaals, na diverse waarschuwingen al jarenlang is 1 boete niet heel veel imho
en echt, ik draag DTH een goed hart toe en hoop dat alles goedkomt, maar feit blijft dat ze daar buiten het bestemmingsplan om zaten enzo...
Ja, daar heb je ook zeker een punt. Daarom zeg ik ook dat ik niet genoeg van de situatie weetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wees eerlijk en reëel, je hebt hem 1 dag gezien. Weten wij veel wat ie op de andere dagen doet
Kleine 100.000 euro. 70k dwangsom, 8k voor het hek en rente.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is de uiteindelijke ene boete nou precies die ze moeten betalen? Ik heb nog niet goed teruggelezen (op het werk).
Heeft iemand een linkje naar de bengalen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik dat verhaal van die bengalen lees; die weggehaald zijn omdat de eigenaar niet goed voor ze zorgde, den denk ik; die hoeven niet perse naar DTH, echt niet...
goed, de ernstig zieke dieren kunnen nergens anders heen. maar de rest laten ze ook per definitie niet gaan en daar zijn ze imho te star in...
Natuurlijk, ik snap DTH echt wel, maar je kan als gemeente echt niet steeds over je hart blijven strijken, en nogmaals, ik denk dat ze al veeeeeeeeeeeeeeel minder dwangsom hoeven te betalen dan de gemeente zou kunnen vragen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens hoor, helemaal.
Alleen ze hebben nu gezien dat er al gebouwd wordt, dus kom ze dan bv tegemoet door de helft nog maar van de dwangsom te vragen. Of helemaal niet meer.
Ik bedoel, ze GAAN. Te laat, maar ze GAAN. En dat ze niet eerder konden kan ik me praktisch gezien ook wel voorstellen, er was niet overal even een gemeente en een lap grond dat ze welkom heetteJe kunt met zoiets niet je boeltje oppakken en vertrekken.
Ja, dat ben ik helemaal met je eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom laten ze ze de centen voor de dwangsom dan niet lekker in het nieuwe pand steken?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal spot jij elke veranderde letter, dus dat verbaasde me al
Die boete van het hek snap ik sowieso nog steeds niet geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kleine 100.000 euro. 70k dwangsom, 8k voor het hek en rente.
mag toch nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft iemand een linkje naar de bengalen?
Ik ga ze niet nemen hoor
True, maar als DTH dus deze dwangsom betaalt, dan komt er straks weer extra geld bij mss als boete omdat ze augustus niet halen? Ze KUNNEN nu toch niet meer harder/sneller? Dus dan hoop ik wel dat nu de gemeente ziet dat er gebouwd wordt, dat er dan niet weer 'boetes per dag later dan 1 augustus' bij komen. Want dan maken ze de verhuizing dus onmogelijk en zijn ze er WEL op uit om ze stuk te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik snap DTH echt wel, maar je kan als gemeente echt niet steeds over je hart blijven strijken, en nogmaals, ik denk dat ze al veeeeeeeeeeeeeeel minder dwangsom hoeven te betalen dan de gemeente zou kunnen vragen...
En ze moeten per 1 augustus over zijn, dat gaan ze ook niet redden natuurlijk... op de site staat zelfs dat ze hopen begin 2013 over te zijn...
als ik het goed begrepen heb;quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die boete van het hek snap ik sowieso nog steeds niet geloof ik
Maar goed, zonde van de centen inderdaad, hadden ze best lang de beesten van kunnen voeren.
Gemeente zegt tegen dth : Je hek is stuk dat moet je maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die boete van het hek snap ik sowieso nog steeds niet geloof ik
Maar goed, zonde van de centen inderdaad, hadden ze best lang de beesten van kunnen voeren.
maar ze hoeven niet nu te betalen dus he, dat hoorde q net. En volgens mij is het juist alleen deze boete en komt er niet meer bij, dus zijn ze juist WEL heel coulant...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:16 schreef Greys het volgende:
[..]
True, maar als DTH dus deze dwangsom betaalt, dan komt er straks weer extra geld bij mss als boete omdat ze augustus niet halen? Ze KUNNEN nu toch niet meer harder/sneller? Dus dan hoop ik wel dat nu de gemeente ziet dat er gebouwd wordt, dat er dan niet weer 'boetes per dag later dan 1 augustus' bij komen. Want dan maken ze de verhuizing dus onmogelijk en zijn ze er WEL op uit om ze stuk te maken.
ja, en de buurtbewoners klaagden over honden die door het al-dan-niet-stukke-hek ontsnapten dacht ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gemeente zegt tegen dth : Je hek is stuk dat moet je maken.
Dth zegt : Bullshit is niet stuk
Gemeente zegt : jawel maken!
Dth zegt : Neuj niet stuk
Gemeente zegt : Als jullie het niet maken dan doen wij het wel voor jullie rekening zie je vanzelf. 13 feb gaat ie gemaakt worden, honden binnen houden en niet bij het hek
DTH reageert niet
Gemeente gaat hek afgraven en maken, hond ontsnapt en wordt door gereden
DTH helemaal over de zeik
Gemeente zegt : Heej, we hebben jullie de kans gegeven het zelf te maken, doe je niet. Wij hebben gezegd het te maken en je honden binnen te houden. Hier heb je de rekening, 8k.
Althans dat zegt het nieuwsbericht.
Dat kon ik niet uit het nieuwsbericht halen. Ze klagen wel over stank. Nou dat heb ik iig niet geroken toen ik er wasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, en de buurtbewoners klaagden over honden die door het al-dan-niet-stukke-hek ontsnapten dacht ik?
Eentje lees ik is zo schuw dat ze niet wil eten en zit in de ziekenboeg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mag toch niet
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=258
niet NU nee, maar wel binnen een paar weken. Dus er moet wel gedokt worden uiteindelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ze hoeven niet nu te betalen dus he, dat hoorde q net. En volgens mij is het juist alleen deze boete en komt er niet meer bij, dus zijn ze juist WEL heel coulant...
nee volgens mij daarvoor; daarom kreeg de gemeente klachten dacht ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Rewimo het volgende:
Maar was dat hek nou stuk of niet? Blijkbaar ontsnapten die honden pas nadat de gemeente aan het hek is gaan rommelen.
Shirley heeft ook zoeen poesje. Sneeuwwitje : http://www.jochemstichting.nl/?page=view_adoptie&id=37&a=vgquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Eentje lees ik is zo schuw dat ze niet wil eten en zit in de ziekenboeg.
En uit elkaar halen doe je niet denk ik met zo'n koppel.
Op zich snap ik ook niet dat deze niet 'gewoon' in een gewoon asiel zijn terecht gekomen, maar misschien wilde geen asiel ze hebben en moesten ze wel, was DTH op dat moment de enige mogelijkheid. En stel dat die bengalen straks heel goed gaan, dan kunnen we toch gewoon Alice een mailtje sturen waarom dat eigenlijk is, dat die niet te adopteren waren/zijn?
't Is een hondje. Wanneer moest jij ook alweer naar de oogartsquote:
schelequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat kon ik niet uit het nieuwsbericht halen. Ze klagen wel over stank. Nou dat heb ik iig niet geroken toen ik er was
quote:Klachten van omwonenden
De gemeente groef die sleuf, omdat het Dierenthuis volgens haar weigerde een kapot hek te maken waardoor honden ontsnapten. Omwonenden klaagden daar over.
Vetgedrukte ben ik helemaal met je eens. Hoe en wie uiteindelijk wel of niet schuldig is aan wat of wat niet, boeit me niet. Die dieren boeien me.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben het eens met iedereen die vindt dat Dierenthuis ongetwijfeld van alles te verwijten is. Maar voor mij is van belang dat ze niet voor eigen gewin doen, maar om op hun (eigenzinnige) manier een huis te bieden aan kansloze dieren.
De eenvoudigste oplossing (tevens een tip voor de Gemeente Laarbeek): in de boete en geef het met kerende post terug als oprotpremie.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is een hondje. Wanneer moest jij ook alweer naar de oogarts
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is een hondje. Wanneer moest jij ook alweer naar de oogarts
Ik zou bellenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Qwea het volgende:
Feit is dus gewoon dat ik graag van dth wil weten of ze wel of niet door kunnen met de verbouwing in Almere, ondanks de dwangsom / beslaglegging.
Ja ditquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verder vind ik een heleboel dieren die daar zitten absoluut niet kansloos. Ik denk ook dat als ze eens kritisch zouden kijken naar welke dieren best bij een liefdevol baasje kunnen wonen, er een flink aantal weg kunnen en ze ruimte en middelen hebben voor echt kansloze dieren.
Ongetwijfeld. En als de asiels leeg waren, dan was ik het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:24 schreef Muis006 het volgende:
Verder vind ik een heleboel dieren die daar zitten absoluut niet kansloos. Ik denk ook dat als ze eens kritisch zouden kijken naar welke dieren best bij een liefdevol baasje kunnen wonen, er een flink aantal weg kunnen en ze ruimte en middelen hebben voor echt kansloze dieren.
Girlz, get a roomquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dit
Ik ben het heel erg met Muis eens vandaag
Ik snap wel dat dat hun regel is, maar als alles je boven het hoofd groeit en je daardoor misschien ALLE dieren in een onzekere positie brengt zou ik het iig eens heroverwegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Maar of die dieren nou (uiteindelijk) wel of niet te adopteren zijn...
Hun gouden regel is dat het de laatste stop is voor die dieren. Wat ze ook hebben meegemaakt, als ze daar komen is het klaar met het gesleep en verhuizen en onzekerheid of ze nou wel goed terecht komen. En daar is ook iets voor te zeggen. Dat is HUN regel, dat was het altijd al, als we het er niet mee eens zijn moeten we gewoon niet doneren/adopteren
I have a spare roomquote:
True storyquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:25 schreef Greys het volgende:
Maar of die dieren nou (uiteindelijk) wel of niet te adopteren zijn...
Hun gouden regel is dat het de laatste stop is voor die dieren. Wat ze ook hebben meegemaakt, als ze daar komen is het klaar met het gesleep en verhuizen en onzekerheid of ze nou wel goed terecht komen. En daar is ook iets voor te zeggen. Dat is HUN regel, dat was het altijd al, als we het er niet mee eens zijn moeten we gewoon niet doneren/adopteren
Eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat hun regel is, maar als alles je boven het hoofd groeit en je daardoor misschien ALLE dieren in een onzekere positie brengt zou ik het iig eens heroverwegen
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik hun gedachten er achter helemaal kan begrijpen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dat hun regel is, maar als alles je boven het hoofd groeit en je daardoor misschien ALLE dieren in een onzekere positie brengt zou ik het iig eens heroverwegen
als die doorgaatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef Greys het volgende:
Maar we kunnen het na de verhuizing toch gewoon vragen?
quote:Ik denk dat DTH niet in de aanvalspositie moet kruipen en al helemaal niet moet proberen hun medestrijders daartoe aan te zetten. De gemeente heeft uiteindelijk heel veel heel lang gedoogd, maar blijkbaar is de rek eruit. Het ze met z'n allen lastig maken, gaat helemaal niets opleveren. In tegendeel, denk ik. Imho zou het een verstandige zet zijn om te komen met een strak plan. Als dat plan is om vandaag geld in te zamelen om de dwangsom te dekken, dan is dat het plan. Als DTH daarna redelijk ongestoord de laatste maanden tot aan de verhuizing nog kan uitzitten, dan is dat de kortste, snelste en meest efficiente weg. Maar daarin zal DTH dan nu wel het voortouw moeten nemen.
reactie van iemand die het met je eens isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef ElisaB het volgende:
Crosspost van een heel verstandige Facebook-er
[..]
quote:De gemeente laarbeek plat mailen heeft ook geen zin. Op een gegeven moment zal men gewoon de delete knop gebruiken zonder het te lezen. Ik ben het wat dat betreft erg met ElisaB eens. Desnoods kijken of de gemeente een afbetalingsregeling kan en wil treffen.
Oequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
reactie van iemand die het met je eens is
[..]
Ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef ElisaB het volgende:
Wat ik verder in zijn algemeenheid een beetje mis bij Dierenthuis is verstandige visie. Of in elk geval: het uitdragen ervan. Ze hebben het kweken van sympathie goed onder de knie. Maar wat ik vandaag bijvoorbeeld wil horen: hoe kunnen we helpen? Het lijkt nu wel alsof ze het de wereld in slingeren en hopen dat er iemand iets bedenkt.
Ja dit vind ik ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:36 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben het wel eens met het feit dat DTH idd absoluut niet 'geheel onschuldig' is in deze. Ik heb me dat vorig jaar ergens hier geloof ik ook hardop afgevraagd of het nou zo handig is om steeds maar tegen die gemeente in te blijven gaan, als het nou eenmaal tegen het bestemmingsplan is.
Die buurman blijft een knurft, maar aan de andere kant weten wij niet hoeveel nachten die kerel al wakker heeft gelegen van onophoudelijk geblaf. Oid.
Ik vraag me persoonlijk dan alleen weer af of dat gebouw in Almere niet wat goedkoper/eenvoudiger had gekund, als ik die tekeningen/foto's zie dan ziet het er allemaal zo futuristisch en duur uit, maar misschien verkijk ik me daar totaal op hoor en is dit op de lange termijn goedkoper dan een aantal grote blokhutten die steeds uit elkaar rotten
Pre-cies!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja!
Ik zei ook al, mail dan je donateurs of ze 20 euro of 50 of weet ik veel hoeveel willen bijleggen voor die dwangsom. Maar niemand reageert ookAls ze nou zelf met initiatief komen...
Ik ga alvast een advocaat huren voor een dwangsom wegens geluidsoverlastquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pre-cies!
Zullen wij de room naast Tombo en Muis nemen?
Ja maar wel zoeen luxe.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pre-cies!
Zullen wij de room naast Tombo en Muis nemen?
dat zou ik beter ook doen tegen m'n alle-dagen-seksende-burenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga alvast een advocaat huren voor een dwangsom wegens geluidsoverlast
Amenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, bijgelezen en voglens mij snap ik het een beetje![]()
Ik vind dat DTH zeker moet overweg een aantal dieren te herplaatsen, vooral bij de katten.
Of ze nou daar door de tuin heen dwalen of bij mijn buurvrouw door de tuin maakt m.i. niet uit.
Uiteraard m.u.v. de Aids-katten.
Daarnaast heb ik persoonlijk mogen ondervinden hoe laks ze zijn met het regelen van zaken, wat er toe heeft geleid dat ik na een jaar maandelijks te moeten storneren ben gestopt met het doneren via Fok.
Janetje heb ik nog wel![]()
En ik weet zeker dat ze alles doen uit liefde voor die dieren, maar ze hebben zich daarbij wel aan regels te houden, net als ieder ander mens/stichting
Ja. Maar ik was ff rosbief halen dus kon niet antwoorden. Stond in de appiequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
Q, kwam mijn dm aan over het doneren? Want dat werkt hier op de e.o.a. manier altijd slecht als ik niet thuis ben. In elk geval, ja we doneren nog, alles is nog precies hetzelfde als toen, Ingetje heeft de inlog van mijn rekening nog steeds en niet al te lang geleden hebben we daar beiden nog op gekeken en toen hadden we ca. 300 eu 'teveel/over'. Was ook tijdje geleden al gemeld en toen zouden we nog even bedenken wat we daarvan zouden doen. Staat er dus gewoon nog
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, bijgelezen en voglens mij snap ik het een beetje![]()
Ik vind dat DTH zeker moet overweg een aantal dieren te herplaatsen, vooral bij de katten.
Of ze nou daar door de tuin heen dwalen of bij mijn buurvrouw door de tuin maakt m.i. niet uit.
Uiteraard m.u.v. de Aids-katten.
Daarnaast heb ik persoonlijk mogen ondervinden hoe laks ze zijn met het regelen van zaken, wat er toe heeft geleid dat ik na een jaar maandelijks te moeten storneren ben gestopt met het doneren via Fok.
Janetje heb ik nog wel![]()
En ik weet zeker dat ze alles doen uit liefde voor die dieren, maar ze hebben zich daarbij wel aan regels te houden, net als ieder ander mens/stichting
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
En hoe snel denk jij dat een non-profitorganisatie die het moet hebben van donateurs een ton bij elkaar heeft nadat ze eerst al anderhalf miljoen hebben moeten lenen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ben ik zeker met je eens. Maar ook de gemeente mag dan toch denk ik ergens wel eens coulant zijn.
edit : Ze zijn bezig, EINDELIJK. En ik snap heus dat die som ge-ind moet worden, maar doe dat dan desnoods als ze over zijn.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]ja je hebt ook gelijk hoor mbt het bestemmingsplan en ik ben ook met je eens dat het uitgevoerd zou moeten worden (alhoewel ik er niet wakker van zou liggen als het niet zou gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar doe dat dan als ze over zijn. Of spreek een betaalregeling af, of weet ik het
![]()
En ik heb eigenlijk niet op het hygienisch oogpunt gelet daar. Maar goed, aan de andere kant, als je tig honden en tig katten hebt, hoe schoon kan het dan echt?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Geen idee, maar ik hoop met een evt betalingsregeling het te doen is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En hoe snel denk jij dat een non-profitorganisatie die het moet hebben van donateurs een ton bij elkaar heeft nadat ze eerst al anderhalf miljoen hebben moeten lenen?![]()
Maar ik moet weer aan het werk, tis hier niet leuk druk meer zeg maar![]()
Dus vanavond discusieer ik weer gezellig mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |