abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113725337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef BankAardappel het volgende:

[..]

Je maakt duidelijk de fout te denken dat jouw ervaringen op iedereen betrekking heeft. Die behoefte om meisjes te versieren en zoenen met uitgaan had ik toen ik een puber was. Ik heb qua dat ook genoeg meegemaakt, maar daar heb ik juist van geleerd dat zulke oppervlakkige contacten mij totaal geen voldoening geven.

[..]

Waarom zou ik? Been there, done that, geen behoefte aan. Je denkt zeker dat je de heilige graal gevonden hebt ofzo.
Nope, niet oppervlakkig, alles erop en eraan. Je kunt de sterkste relaties hebben als je man-vrouw communicatie etc goed door hebt. Ook zou je er geen voldoening uit moeten halen maar je altijd fijn moeten kunnen voelen. Dat voelt ze aan, en voelt ze haar beste op haar gemak tijdens de relatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113725344
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind dat "verlegen zijn" niet echt jezelf is, want als diegene thuis is in zijn eentje is diegene heel anders. Maar je hebt wel gelijk dat verlegen mensen moeten veranderen als ze beter in de markt willen liggen. Dat gebeurd niet in 1 dag.
Verlegen zijn, is wel jezelf zijn. Wellicht niet de best scorende "zelf", maar dat maakt het niet minder echt.

Het "veranderen"-punt gaat lijnrecht in tegen je idee dat je je niets van niemand moet aantrekken, en altijd, hoe dan ook, jezelf moet zijn.
Op opmerkingen dat vele vrouwen echt niet gelijk die "zelf" willen zien, reageer je schamperend, maar dat is nu juist de kern. Versieren is niet jezelf zijn; het is de beste versie van jezelf naar voren schuiven.

quote:
Het laatste vond ik het lastigste om te geloven, het is best wel advanced gedoe. Maar het is het makkelijkst te zien als dat je bijvoorbeeld gaat lachen, en zij opeens ook moet lachen ook al heb je haar nog nooit gesproken. Dat je samen tegelijk een binnenpretje krijgt. Dat is the law of state transfer in al zijn glorie :)
Praat gewoon Nederlands. Gevorderd. En "Law of State Transfer"??

Lachen werkt sowieso aanstekelijk, maar is een fysieke reactie op iets. Fundamenteel anders dan gevoelens (want die zie je niet). Alleen een bepaalde uiting van een gevoel, en zelfs dat kan heel anders zijn elke keer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_113725412
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Juist niet, het is pure expressie. Dus jezelf geheel open zetten. Dat is juist de "kracht" om snel een band te kunnen scheppen met een vrouw. Juist zo snel mogelijk zo intiem mogelijk zijn met haar.
Ik ken vrijwel niemand die opener en expressiever is dan ik. Wil dat zeggen dat ik alle vrouwen kan krijgen en banden kan scheppen en meer introverte vrienden van me niet?

Ga es een rondje lopen, je bent volledig verblind door je eigen theorietjes.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_113725483
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verlegen zijn, is wel jezelf zijn. Wellicht niet de best scorende "zelf", maar dat maakt het niet minder echt.

Het "veranderen"-punt gaat lijnrecht in tegen je idee dat je je niets van niemand moet aantrekken, en altijd, hoe dan ook, jezelf moet zijn.
Op opmerkingen dat vele vrouwen echt niet gelijk die "zelf" willen zien, reageer je schamperend, maar dat is nu juist de kern. Versieren is niet jezelf zijn; het is de beste versie van jezelf naar voren schuiven.

[..]

Praat gewoon Nederlands. Gevorderd. En "Law of State Transfer"??

Lachen werkt sowieso aanstekelijk, maar is een fysieke reactie op iets. Fundamenteel anders dan gevoelens (want die zie je niet). Alleen een bepaalde uiting van een gevoel, en zelfs dat kan heel anders zijn elke keer.
Verlegen zijn is dat je je anders gedraagt door angst: verlegenheid is de geremdheid die men ervaart om de afstand tot iemand of een bepaalde zaak te durven overbruggen. (wiki)

Angst is niet het "standaard emotie" wat in je lichaam zit. Wat ze ook zeggen: Angst is een slechte raadgever. Door angst ga je je anders gedragen: bijv verlegen zijn.

Door subtiele fysieke uitlatingen worden gevoelens aan elkaar doorgegeven. Natuurlijk is het geen hokes pocus zeitgeist dat gevoelens worden doorgedragen. Het is die samenhang van sub communicatie waardoor die gevoelens overgedragen worden. Dit gebeurd op een onbewust niveau door instinctief gedrag.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_113725506
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ken vrijwel niemand die opener en expressiever is dan ik. Wil dat zeggen dat ik alle vrouwen kan krijgen en banden kan scheppen en meer introverte vrienden van me niet?

Ga es een rondje lopen, je bent volledig verblind door je eigen theorietjes.
Niet alle maar waarschijnlijk wel meer.
pi_113725610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet alle maar waarschijnlijk wel meer.
nee hoor.

pi_113725620
Het is namelijk zo, hoe meer expressief hoe meer vrouwen er op je vallen:

Niveau 1) Chantal

Niveau 2) Chantal, Femke

Niveau 3) Chantal, Femke, Rosanne

Chantal zal als je meer expressief bent je ook nog kunnen waarderen, omdat je gewoon meer openlijker bent. Meer expressief hoeft niet persé drukker te zijn of zoiets dergelijks. Meer expressief betekend dat mensen eerder zien wie je bent als persoon.
pi_113725645
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

nee hoor.
Expressie is niet het enige wat een aantrekkelijke eigenschap is. Zo is dominantie ook een eigenschap. Misschien is de ander wel wat dominanter dan jij.
pi_113725693
Verder heb je een factor willekeurigheid etc. Maar deze willekeurigheidsfactor kan je niet veranderen en is het niet nodig om er hier over te praten.
pi_113725780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:51 schreef firefly3 het volgende:
Het is namelijk zo, hoe meer expressief hoe meer vrouwen er op je vallen:

Niveau 1) Chantal

Niveau 2) Chantal, Femke

Niveau 3) Chantal, Femke, Rosanne

Chantal zal als je meer expressief bent je ook nog kunnen waarderen, omdat je gewoon meer openlijker bent. Meer expressief hoeft niet persé drukker te zijn of zoiets dergelijks. Meer expressief betekend dat mensen eerder zien wie je bent als persoon.
Dikke onzin. genoeg vrouwen die afknappen op expressieve mannen. Zeker de vrouwen die meer mysterieuze mannen leuk vinden.

pi_113725786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nope, niet oppervlakkig, alles erop en eraan. Je kunt de sterkste relaties hebben als je man-vrouw communicatie etc goed door hebt. Ook zou je er geen voldoening uit moeten halen maar je altijd fijn moeten kunnen voelen. Dat voelt ze aan, en voelt ze haar beste op haar gemak tijdens de relatie.
Alles erop en eraan met 200 vrouwen per maand? Wat een onzin. Zulke affaires en ontmoetingen wegen totaal niet op tegen een normale lange relatie qua diepte en openheid.

En ik voel me al fijn, daar hoef ik niet constant vrouwen voor te versieren.
pi_113725814
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Expressie is niet het enige wat een aantrekkelijke eigenschap is. Zo is dominantie ook een eigenschap. Misschien is de ander wel wat dominanter dan jij.
Misschien niet.

Ik ben juist erg dominant. Dat kan ook op vrouwen bedreigend overkomen. Wat weer in mijn nadeel werkt.

pi_113725915
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dikke onzin. genoeg vrouwen die afknappen op expressieve mannen. Zeker de vrouwen die meer mysterieuze mannen leuk vinden.
Je kunt expressief zijn en mysterieus tegelijk. Hierbij heb ik het over oa onvoorspelbaarheid en loskoppeling van resultaat.
pi_113725945
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien niet.

Ik ben juist erg dominant. Dat kan ook op vrouwen bedreigend overkomen. Wat weer in mijn nadeel werkt.
Calibreren, dus gewoon een stapje terug doen. Het gaat erom dat je in die full range kunt zijn als persoon. Het welbekende push/pull
pi_113726016
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Calibreren, dus gewoon een stapje terug doen. Het gaat erom dat je in die full range kunt zijn als persoon. Het welbekende push/pull
Praat es normaal Nederlands man. :')

Gaat toch in tegen jouw religie dat je ALTIJD en IMMER jezelf moet zijn!!!!???!!!?! NOOIT veranderen, NEE!

:')

pi_113726249
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Praat es normaal Nederlands man. :')

Gaat toch in tegen jouw religie dat je ALTIJD en IMMER jezelf moet zijn!!!!???!!!?! NOOIT veranderen, NEE!

Weet de nederlandse benaming er niet voor ;)

Dit klinkt tegenstrijdig. Maar het gaat om je eigen intenties, dan ben je wel jezelf. Is de intentie eindresultaat? Of is de intentie jezelf vermaken in dat moment, dus wat je daadwerkelijk voelt?

Het eerste mag niet, het tweede wel en is alsnog een expressie van jezelf. Je intentie is "jij" en "het moment" en niet iets toekomst gericht.
pi_113726284
Seks is overigens de ultieme zelfexpressie van jezelf. Niets anders laat je zo mee gaan in je eigen gevoelens.
pi_113726441
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:07 schreef firefly3 het volgende:
Seks is overigens de ultieme zelfexpressie van jezelf. Niets anders laat je zo mee gaan in je eigen gevoelens.
En ook daar ga je niet gelijk op de eerste date over SM of poepseks beginnen, als dat al je voorkeuren zouden zijn.

Je starre denkhouding is zwaar zwaar onaantrekkelijk voor vrouwen. Dat zeggen ze je zowel hier als dat je dat zelf wel vaak gehoord zal hebben.

Oh nee, jij neukt 200 vrouwen per maand. :') Sure.

pi_113726508
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:06 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Weet de nederlandse benaming er niet voor ;)

Dit klinkt tegenstrijdig. Maar het gaat om je eigen intenties, dan ben je wel jezelf. Is de intentie eindresultaat? Of is de intentie jezelf vermaken in dat moment, dus wat je daadwerkelijk voelt?

Het eerste mag niet, het tweede wel en is alsnog een expressie van jezelf. Je intentie is "jij" en "het moment" en niet iets toekomst gericht.
Het eerste mag niet? Weet je hoe leuk vrouwen het vinden als je het "eindresultaat" (neem me mee op de volgende date) al voorstelt voordat zij eraan gedacht hebben?

Laat je toch niet zoveel wijsmaken door al die gidsjes op internet. Sommigen bieden nieuwe inzichten, de meeste dingen weet je (van je)zelf wel....

pi_113726523
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En ook daar ga je niet gelijk op de eerste date over SM of poepseks beginnen, als dat al je voorkeuren zouden zijn.

Je starre denkhouding is zwaar zwaar onaantrekkelijk voor vrouwen. Dat zeggen ze je zowel hier als dat je dat zelf wel vaak gehoord zal hebben.

Oh nee, jij neukt 200 vrouwen per maand. :') Sure.
Waarom zo'n extreme reactie op mijn normale post?
pi_113726782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom zo'n extreme reactie op mijn normale post?
Extreem?? Jij weet niet wat extreem is. Behalve dan je eigen extreme zelfoverschatting.

Je bent een wijsneus, die maar heel af en toe rake dingen zegt en het grootste deel van de tijd gewoon uit zijn nek lult.

Zoals je al zo vaak door anderen dan ik op bent gewezen.

Irl waarschijnlijk een bloedirritant gastje waar vrouwen met een grote boog omheen lopen; "Jij voelt nu wat ik voel". "Nee hoor", "Jawel, maar je ontkent het nu omdat je in een flow zit waar je je niet kan calibreren".

pi_113726831
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het eerste mag niet? Weet je hoe leuk vrouwen het vinden als je het "eindresultaat" (neem me mee op de volgende date) al voorstelt voordat zij eraan gedacht hebben?

Laat je toch niet zoveel wijsmaken door al die gidsjes op internet. Sommigen bieden nieuwe inzichten, de meeste dingen weet je (van je)zelf wel....
Je haalt verschillende dingen door elkaar. Je gaat richting resultaat maar tegelijk moet je ook emotioneel losgekoppeld zijn aan resultaat en het je totaal niets uit moeten maken wat eruit voortvloeit.

Dat is de hele tijd dat "intentie + loskoppeling van resultaat" waar we het hier over hebben.
pi_113726952
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:19 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je haalt verschillende dingen door elkaar. Je gaat richting resultaat maar tegelijk moet je ook emotioneel losgekoppeld zijn aan resultaat en het je totaal niets uit moeten maken wat eruit voortvloeit.

Dat is de hele tijd dat "intentie + loskoppeling van resultaat" waar we het hier over hebben.
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat teveel nonchalance over of een date wel of niet doorgaat, echt niet per se aantrekkingskracht bij haar oproept.
Net als het tegenovergestelde; teveel hameren op die date.

Het is een tussenweg, zoals met zoveel dingen. Maar die tussenweg wil jij niet zien.

dinsdag 3 juli 2012 @ 19:24:20 #149
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_113727086
Firefly, hou nou eens op met die onzin. Je schuift keer op keer elke persoonlijke ervaring aan de kant, en vertaalt het in eigen zwart wit geneuzel.

Het enige wat je hier doet is pua rotzooi rondstrooien.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_113727139
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 19:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat teveel nonchalance over of een date wel of niet doorgaat, echt niet per se aantrekkingskracht bij haar oproept.
Net als het tegenovergestelde; teveel hameren op die date.

Het is een tussenweg, zoals met zoveel dingen. Maar die tussenweg wil jij niet zien.
Het is een perfecte balans tussen intentie + loskoppeling van resultaat. Het is inderdaad de gulden middenweg. Te veel loskoppeling van resultaat zorgt ervoor dat ze interesse verliest. Als je te wanhopig bent (teveel intentie) dus ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')