Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Ik kende 'm nog nietquote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wow, die grap was nog nooit gemaakt!!!
quote:
Alleen dit nog bekend:quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
Is de OOP voor morgen al ergens te zien? Op de Wimbledonsite staat hij nog niet.
Bedankt. In elk geval verstandig dat ze wat vroeger beginnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef BobW het volgende:
[..]
Alleen dit nog bekend:
Tuesday Schedule of Play.
20:00Hot off the presses, here's the schedule of play for Tuesday. Play on Center Court will begin at noon with David Ferrer vs Juan Martin Del Potro, followed by Serena Williams vs Petra Kvitova and Sabine Lisicki vs Angelique Kerber. No. 1 Court will also start at noon with the resumption of Marin Cilic vs Andy Murray, then Agnieszka Radwanska vs Maria Kirilenko and Tamira Paszek vs Victoria Azarenka. At 11:30 am, Jo-Wilfried Tsonga vs Mardy Fish will resume on No. 2 Court and Richard Gasquet vs Florian Mayer resume on No. 3 Court. The last rescheduled match, Brian Baker vs. Philipp Kohlschreiber will be on Court 12 at 11:30 am.
Doe mij maar Paszek.quote:
geen vertrouwen in fedjequote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het zo verder gaan:
QF's:
Djokovic-Gasquet
Federer-Youzhny
Murray-Murray
Tsonga-Kohlschreiber
SF's
Djokovic-Federer
Murray-Tsonga
F
Djokovic-Murray
Winnaar
Djokovic
Murray - Murray in de kwartfinale kan interessant worden!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Zou het zo verder gaan:
QF's:
Djokovic-Gasquet
Federer-Youzhny
Murray-Murray
Tsonga-Kohlschreiber
SF's
Djokovic-Federer
Murray-Tsonga
F
Djokovic-Murray
Winnaar
Djokovic
Niet heel veel tegen Djokovic, maar ik hoop oprecht dat Federer het toernooi wint.quote:
Ja, ik had het eerst omgedraaid ('Murray d. Ferrer' in plaats van 'Ferrer-Murray'.)quote:Op maandag 2 juli 2012 21:41 schreef XL het volgende:
[..]
Murray - Murray in de kwartfinale kan interessant worden!
Dit en de Olympische Spelen, dan lijkt me dat er niets meer te willen is voor hem. Met Wimbledon staat hij gelijk met Sampras (okay, misschien dat hij daar per se overheen wil) en gaat hij Sampras voorbij in het aantal weken #1. Met de OS voltooit hij z'n Career Golden Slam, dat zou helemaal prachtig zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet heel veel tegen Djokovic, maar ik hoop oprecht dat Federer het toernooi wint.
Tja, aan Djokovic zal het niet hangen. Als Federer gewoon zijn topniveau haalt, dan wordt het een hele spannende wedstrijd, misschien zelfs een vijfsetter, maar dit gaat niet gebeuren met een geblesseerde rug, en in deze vorm.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit en de Olympische Spelen, dan lijkt me dat er niets meer te willen is voor hem. Met Wimbledon staat hij gelijk met Sampras (okay, misschien dat hij daar per se overheen wil) en gaat hij Sampras voorbij in het aantal weken #1. Met de OS voltooit hij z'n Career Golden Slam, dat zou helemaal prachtig zijn.
Zijn er daarna überhaupt nog veel haalbare records voor hem?
Gewoon allebeiquote:
Ze zijn zeker een keer doorgegaan tot na middernacht lokale tijd ja, jammer van die regel dat het moet stoppen om 23.00 lokale tijd..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:59 schreef Szura het volgende:
Mooie prutsers dat ze niet nog een wedstrijd plannen.
Paar jaar terug ging Murray-Wawrinka toch ook tot 1 uur 's nachts door ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |