Yes klopt idd! Tegenover de bioscoop waar we daarna naartoe gaan dus heel handig ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, die menukaart. Alleen...ze zijn op hun site vergeten te vermelden waar ze gevestigd zijn? Alphen?
Zeker knapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Federer wint en zit voor de 24e keer in een GrandSlam-finale.
Lekkerquote:
Teveel storing tussen het werk door. Maar.....de komende vier weken heb ik de plek van de financieel manager geclaimd. Die is met vakantiequote:
Ooooh, lekker joh!quote:
Helaasquote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HelaasGeen overwerk-compensatie in contract
Ja, die heeft iemand gevonden die zich een slag in de rondte werkt zonder dat ie dat hoeft te compenseren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Die baas van je ligt in een deuk dat jij nu dit werk doet, P
Yup! En hij hoeft ook niet meer mensen aan te nemen, want P werkt al voor twee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:07 schreef golfer het volgende:
Ja, die heeft iemand gevonden die zich een slag in de rondte werkt zonder dat ie dat hoeft te compenseren.
We zullen zienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:04 schreef Isabeau het volgende:
Die baas van je ligt in een deuk dat jij nu dit werk doet, P
Daarnaast is het gewoon beroepseer. Maar iets zegt me dat jullie dat toch niet snappenquote:Er is nog nooit iemand dood gegaan aan hard werken
Noodweer? In Delluf blauwe lucht en zonquote:
Scheelt mij weer het buitendrinkbakje bij te vullenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:23 schreef Bluezz het volgende:
Alweer forbei hoor, lekker afgekoeld en de tuin weer blij
Nee, natuurlijk niet. We hebben nooit gewerkt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals meerdere wijze mensen tegen me zeiden:
Daarnaast is het gewoon beroepseer. Maar iets zegt me dat jullie dat toch niet snappen
goede berichten dus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendboeket: bos germini's, bos grote zonnebloemen, bos grote gladiolen en een bos altroemeria's.
Wat afgeleverd bij mn ouders want de scan uitslag is negatief. Hij heeft alleen weer een niersteen en kleine polypjes die een keer worden verbrand.
ik heb vandaag ook maar een nutteloos scherm mogen kijken en wachten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Teveel storing tussen het werk door. Maar.....de komende vier weken heb ik de plek van de financieel manager geclaimd. Die is met vakantie
edit: het irritante nu is dat ik zit te kijken naar het scherm tot de import klaar is....kan weinig anders doen. En ik moet hierna nog twee bestanden dus ruim een half uurWe gaan de 60 uur weer aantikken deze week
![]()
Hele post gemist. Goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat afgeleverd bij mn ouders want de scan uitslag is negatief. Hij heeft alleen weer een niersteen en kleine polypjes die een keer worden verbrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |