Nou.....goed....?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:25 schreef freecell het volgende:
Gmogge!
Goed bezig P!
Hier gaat wakker worden niet zo soepel vandaagGAAAAP
Ik kan idd later beginnen, maar ik was klaarwakker en dan kan ik niet thuis blijven zitten niksenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:07 schreef freecell het volgende:
Je kan ook later beginnen toch?
Het is vooral vroeg komt me bekend voor
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
New World Symphony
Die is echt prachtig, vooral 3e en 4e movement.
Halve finale tegen Djoko.quote:
Goed nieuws voor papa FFT.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendboeket: bos germini's, bos grote zonnebloemen, bos grote gladiolen en een bos altroemeria's.
Wat afgeleverd bij mn ouders want de scan uitslag is negatief. Hij heeft alleen weer een niersteen en kleine polypjes die een keer worden verbrand.
Alstroemeria's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendboeket: bos germini's, bos grote zonnebloemen, bos grote gladiolen en een bos altroemeria's.
Wat afgeleverd bij mn ouders want de scan uitslag is negatief. Hij heeft alleen weer een niersteen en kleine polypjes die een keer worden verbrand.
snelheidsfoutjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alstroemeria's.
Wat goed van je papa, een hele opluchting.
Live op Ned2.quote:
Kut met peren Vorkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Vork het volgende:
Nou, mijn contract wordt niet verlengd. Geen verrassing, wel balen natuurlijk.
Ik baal met je mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Vork het volgende:
Wat zoek je en waar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Vork het volgende:
Mij te klein....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:37 schreef borisz het volgende:
Huis Dexter(Als in meneer Hall) staat in de verkoop http://freshome.com/2012/(...)e-for-1-995-million/
en 3e voor Fedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Live op Ned2.
Tweede set met 6-3 voor Djoko.
Oh bah!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:11 schreef Vork het volgende:
Ziet er leuk uit, die menukaart. Alleen...ze zijn op hun site vergeten te vermelden waar ze gevestigd zijn? Alphen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanavond hier eten:
http://www.dolcevita.nl/
Yes klopt idd! Tegenover de bioscoop waar we daarna naartoe gaan dus heel handig ook.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, die menukaart. Alleen...ze zijn op hun site vergeten te vermelden waar ze gevestigd zijn? Alphen?
Zeker knapquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:29 schreef golfer het volgende:
Federer wint en zit voor de 24e keer in een GrandSlam-finale.
Lekkerquote:
Teveel storing tussen het werk door. Maar.....de komende vier weken heb ik de plek van de financieel manager geclaimd. Die is met vakantiequote:
Ooooh, lekker joh!quote:
Helaasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |