Nou.....goed....?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:25 schreef freecell het volgende:
Gmogge!
Goed bezig P!
Hier gaat wakker worden niet zo soepel vandaagGAAAAP
Ik kan idd later beginnen, maar ik was klaarwakker en dan kan ik niet thuis blijven zitten niksenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:07 schreef freecell het volgende:
Je kan ook later beginnen toch?
Het is vooral vroeg komt me bekend voor
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:25 schreef freecell het volgende:
New World Symphony
Die is echt prachtig, vooral 3e en 4e movement.
Halve finale tegen Djoko.quote:
Goed nieuws voor papa FFT.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendboeket: bos germini's, bos grote zonnebloemen, bos grote gladiolen en een bos altroemeria's.
Wat afgeleverd bij mn ouders want de scan uitslag is negatief. Hij heeft alleen weer een niersteen en kleine polypjes die een keer worden verbrand.
Alstroemeria's.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Weekendboeket: bos germini's, bos grote zonnebloemen, bos grote gladiolen en een bos altroemeria's.
Wat afgeleverd bij mn ouders want de scan uitslag is negatief. Hij heeft alleen weer een niersteen en kleine polypjes die een keer worden verbrand.
snelheidsfoutjequote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Alstroemeria's.
Wat goed van je papa, een hele opluchting.
Live op Ned2.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |