Allemaal lopen nu in strakke broekjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Score.
Achja, hoe die meiden er bij lopenik keur het absoluut niet goed maar iets met hormonen, testosteron...
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? .. Dus jij wil zeggen dat mij moeder mij niet heeft op mogen voeden omdat ze toevallig ook dat beroep heeft?
Volgens mij ben ik toch goed terecht gekomen..
Dat kind deed notabene de deuren voor die mannen open terwijl haar moeder de poes aan het wassen was, pleasequote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Oudste beroep ter wereld, niets mis mee.
Dat zet Jojoortje haar standpunt wel kracht bij ja daar waar ik haar opmerking in eerste instantie belachelijk vondquote:Op maandag 2 juli 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen? .. Dus jij wil zeggen dat mij moeder mij niet heeft op mogen voeden omdat ze toevallig ook dat beroep heeft?
Volgens mij ben ik toch goed terecht gekomen..
Dat is wel fout, ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kind deed notabene de deuren voor die mannen open terwijl haar moeder de poes aan het wassen was, please
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat kind deed notabene de deuren voor die mannen open terwijl haar moeder de poes aan het wassen was, please
Hoever kan je met een grap doorgaan?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje mijn moeder een haar opvoedkundige kwaliteiten bekritiseren ..niet alles over een kam scheren jullie.
Heiniken?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Krijg net een heerlijk blikje heiniken van de buurman, heerlijk weertje nog he.. lekker in de voortuin op het stoelleke, laptoppie.
Wacht jij bent momenteel buiten?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:08 schreef Geo4kant het volgende:
Krijg net een heerlijk blikje heiniken van de buurman, heerlijk weertje nog he.. lekker in de voortuin op het stoelleke, laptoppie.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heel ver, dat zou jij toch moeten weten.. jij flirt al maanden met Anon.
SPOILER: grappigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Voortuintje, niks mis mee. Dit durf ik nog wel.quote:
Bennekel? Daar woon ik ook kut!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voortuintje, niks mis mee. Dit durf ik nog wel.
Is hier heel normaal in de buur.Niet weten wat we in de bennekol gewoon buiten zitten. Gestel jonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |