Hier ben ik eigenlijk mee eens.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst maar eens christelijke/islamitische scholen afschaffen, dat zou al veel helpen
Nee, dat zou geen flikker helpenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerst maar eens christelijke/islamitische scholen afschaffen, dat zou al veel helpen
Mensen in het veldquote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
De overheid snapt er ook niks van, maar dat terzijde.
Opdonderen met die scholen idd. Dan krijgen ze fucking Koranles.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat deed onze Engels leraar al.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar hij moet ook eens van de meisjes afblijven
Je moet toch controleren als weer zo'n bakvis niet mee wil doen vanwege rode zeequote:Op maandag 2 juli 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar hij moet ook eens van de meisjes afblijven
Inderdaad.. probleem ligt meer bij de oudersquote:Op maandag 2 juli 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Leraar op een basisschool lijkt mij sowieso doodvermoeiend met al die overbezorgde lasten afschuivende ouders die het probleem altijd bij jou als leraar leggen om dan nog niet te beginnen over de kinderen zelf...
Hij gaf gelukkig niet les aan mijn klas. Maar hij werd wel gepakt terwijl hij een leerling aan het zoenen was.quote:
Ja maar ons kind is toch 10 uur per dag op school? Dan is het toch niet ons probleem meerquote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. probleem ligt meer bij de ouders![]()
Opvoeding huh wat is dat? Staat dat niet op wikipedia?
En toen, gaf jij hem een high five?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij gaf gelukkig niet les aan mijn klas. Maar hij werd wel gepakt terwijl hij een leerling aan het zoenen was.
Tja, ik doe het niet voor het geld ofzo, maar vind het beroep zelf nog steeds geweldig.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Leraar op een basisschool lijkt mij sowieso doodvermoeiend met al die overbezorgde lasten afschuivende ouders die het probleem altijd bij jou als leraar leggen om dan nog niet te beginnen over de kinderen zelf...
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, ik doe het niet voor het geld ofzo, maar vind het beroep zelf nog steeds geweldig.
Ik had een meisje in de klas en haar moeder was een hoer.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. probleem ligt meer bij de ouders![]()
Opvoeding huh wat is dat? Staat dat niet op wikipedia?
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij gaf gelukkig niet les aan mijn klas. Maar hij werd wel gepakt terwijl hij een leerling aan het zoenen was.
Score.quote:
Ik zat op school in een dorp met minder dan 2000 inwoners. 3 scholen, grefo, protestant en openbaar. 4 groepen in 1 klas en dat waren 17 kinderenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, dat zou geen flikker helpen
[..]
Mensen in het veld
Geloof ik graag maar jij zal ook meer met jongere kinderen hebben dan ik maar mijn vader is dus basisschool directeur en als ik dan soms verhalen over ouders opvang... Maar wellicht valt het buiten de randstad nog mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja, ik doe het niet voor het geld ofzo, maar vind het beroep zelf nog steeds geweldig.
Wat wil je hier nou mee zeggen? .. Dus jij wil zeggen dat mij moeder mij niet heeft op mogen voeden omdat ze toevallig ook dat beroep heeft?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had een meisje in de klas en haar moeder was een hoer.
Ik bedoel dan ook echt een hoer.
Ik wilde eerst de ALO doen in Groningen, maar ik kwam niet door de loting.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Geweldig, ik hoop (ooit) zo'n baan te vinden.
Kan je korting voor me regelen?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oudste beroep ter wereld, niets mis mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |