Mijn school zat vol moslims, kut volkquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wow, ik zat ook met veel moslims in de klas en dat gebeurde echt nooit.
Ze zijn echt ver kloot laatste tijd blijkbaar.
Jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook soort neppe stift nodig.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leef je nog in de Middeleeuwen? Digibord
Bij mij 0 stuksquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn school zat vol moslims, kut volk
Ja dat laatste is helaas waar. En maar bezuinigen op het speciaal onderwijsquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volk?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn school zat vol moslims, kut volk
Dat is een gave man. Plafonddienstquote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Moeite met slapen vanwege drugs.
De digipenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook soort neppe stift nodig.
Dan laat je die vallen enzo.
zo leuk vind ik dat van personeel in het onderwijs hea, alleen maar klagenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat laatste is helaas waar. En maar bezuinigen op het speciaal onderwijsDaar wordt het reguliere onderwijs wel beter van ja
Meer dan 10 mensen noem ik volk, daaronder is een bubs.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volk?
Ga zo snel mogelijk terug naar school.
Groot en dik zeker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-07-2012 20:55:38 ]
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Groot en dik zeker?en liefst de zwarteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja echt rare bezuinigingen. Ik denk juist dat onderwijs laatste moet zijn dat je gaat bezuinigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat laatste is helaas waar. En maar bezuinigen op het speciaal onderwijsDaar wordt het reguliere onderwijs wel beter van ja
Doe je daar ook andere stoute dingen mee?quote:
is het ookquote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja echt rare bezuinigingen. Ik denk juist dat onderwijs laatste moet zijn dat je gaat bezuinigen.
Denk dat ik ook! Helemaal eens mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja echt rare bezuinigingen. Ik denk juist dat onderwijs laatste moet zijn dat je gaat bezuinigen.
[..]
Groot en dik zeker?Mee? Je bent de enige die ze maakt in deze SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok de vunzige Moslim ookquote:Op maandag 2 juli 2012 20:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Doe je daar ook andere stoute dingen mee?
Reden genoeg om te klagen. Gestoorde leerkrachten die niet goed functioneren worden binnen het bestuur van school naar school getrapt omdat ze een vast contract hebben en leerkrachten zoals ik krijgen maar geen vaste aanstelling.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:54 schreef Saind het volgende:
[..]
zo leuk vind ik dat van personeel in het onderwijs hea, alleen maar klagen
Okay granted, kleine schoolbesturen zijn incapabel. Ik doelde meer dat gejank op de overheid altijdquote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Reden genoeg om te klagen. Gestoorde leerkrachten die niet goed functioneren worden binnen het bestuur van school naar school getrapt omdat ze een vast contract hebben en leerkrachten zoals ik krijgen maar geen vaste aanstelling.
Triest.
Ligt er dus aan hoeveel ik gehad hebquote:Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Moeite met slapen vanwege drugs.
Was ook met onze gymleraar toen ik in de middelbare school zat. Na 2 jaar nog geen vaste contract.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Reden genoeg om te klagen. Gestoorde leerkrachten die niet goed functioneren worden binnen het bestuur van school naar school getrapt omdat ze een vast contract hebben en leerkrachten zoals ik krijgen maar geen vaste aanstelling.
Triest.
[..]
Groot en dik zeker?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ja.Noot noot.
De overheid snapt er ook niks van, maar dat terzijde.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Okay granted, kleine schoolbesturen zijn incapabel. Ik doelde meer dat gejank op de overheid altijd
Ja maar hij moet ook eens van de meisjes afblijvenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was ook met onze gymleraar toen ik in de middelbare school zat. Na 2 jaar nog geen vaste contract.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |