quote:
bullshit is dat. ik wil geen HBOer, stomme retardsquote:Op maandag 2 juli 2012 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Je hebt ook een met 'Dating voor hoger opgeleide singles'![]()
Golddiggers ftw
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heet StevenFirstLove daar, en jij?
Blijk je ook niet in het stadion te mogen ivm stadionverbod allesquote:Op maandag 2 juli 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je dan ook nog schulden hebt ben je klaar om PSV'er te worden.
Lieg dan een jaartjequote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aanmelden, want je moet je registreren en 1988 kan niet.
Gaat tm 1987
Is HBO al hoger opgeleid?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Saind het volgende:
[..]
bullshit is dat. ik wil geen HBOer, stomme retards
Ik moest lachenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik wacht een jaartje. Ik ga niet al liegend mijn second love in.
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
Als je wijf er dan achter komt en ze dumpt je. Moet je dan ook je account verwijderen?
Zal het verschil tussen "hoger" en "hoog" opgeleid wel zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is HBO al hoger opgeleid?Toch maar een studie afmaken dan ik heb altijd al hoger opgeleid willen zijn
het bestuur van SecondLove schrijft het account gewoon door, dan beuren ze dat geld maar nietquote:Op maandag 2 juli 2012 20:09 schreef Caland het volgende:
Als je wijf er dan achter komt en ze dumpt je. Moet je dan ook je account verwijderen?
Watquote:Op maandag 2 juli 2012 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
het bestuur van SecondLove schrijft het account gewoon door, dan beuren ze dat geld maar niet
quote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee ik wacht een jaartje. Ik ga niet al liegend mijn second love in.
Poolse hoeren zijn immers niet gratisquote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Moet je er nog voor betalen ook?
Als ik zo'n site zou beginnen zou ik er wel cash voor vragen jaquote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Moet je er nog voor betalen ook?
Die moeten werrekuh voor da geldquote:Op maandag 2 juli 2012 20:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Poolse hoeren zijn immers niet gratis
Ben je pas 24/25?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kan me niet aanmelden, want je moet je registreren en 1988 kan niet.
Gaat tm 1987
Als je ziet/hoort hoe vaak en lang die reclame al wordt en kan worden uitgezonden lopen ze nog behoorlijk binnen ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als ik zo'n site zou beginnen zou ik er wel cash voor vragen ja
Zou dat kosten, radiospotje uitzendenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet/hoort hoe vaak en lang die reclame al wordt en kan worden uitgezonden lopen ze nog behoorlijk binnen ook.
Allemaal Kees kankerkachels die natte wijven zoekenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je ziet/hoort hoe vaak en lang die reclame al wordt en kan worden uitgezonden lopen ze nog behoorlijk binnen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |