typisch zegt altijd: een beetje gay is niks mis meequote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar als ik het was so what het is 2012 gast..
Nou zo ver ga ik toch niet? Zeg alleen "ha"quote:Op maandag 2 juli 2012 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.
Maar als ik het was so what het is 2012 gast..
Ladies, you suck dick.. where is your parade?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou zo ver ga ik toch niet? Zeg alleen "ha"
Als dat alles was dat homo's te verduren kregen was er niks aan de hand
ik moest lachenquote:
Haten op Labyad kost ook tijd.quote:
ahhh shitquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
je behoort toch wel tot de laagste vorm van menselijk leven als je je op secondlove.nl registreert zeg.
Jouw niveau zegmaarquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
je behoort toch wel tot de laagste vorm van menselijk leven als je je op secondlove.nl registreert zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft ook een rare reclame haar vriend/man weet ondertussen toch wel dat ze er een second love op na houdt?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
BEN JIJ GELUKKIG GETROUWD? IK OOKquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
Kom vechten danquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
whaha fucking mooi ik ga een huisvrouw hosselenquote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ja ik dacht eerst dat ze met 'second love' een tweede liefde bedoelen, nadat het uit is gegaan met je eerste liefde zeg maar.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heet StevenFirstLove daar, en jij?quote:Op maandag 2 juli 2012 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat ze met 'second love' een tweede liefde bedoelen, nadat het uit is gegaan met je eerste liefde zeg maar.
Niet dus. Second love tijdens je eerste liefde dusReclame voor vreemdgaan
Dan verlies je goffedomme je wijf als ze er achter komtquote:Op maandag 2 juli 2012 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat ze met 'second love' een tweede liefde bedoelen, nadat het uit is gegaan met je eerste liefde zeg maar.
Niet dus. Second love tijdens je eerste liefde dusReclame voor vreemdgaan
ik gok op Domoortjequote:Op maandag 2 juli 2012 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heet StevenFirstLove daar, en jij?
Als je dan ook nog schulden hebt ben je klaar om PSV'er te worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 20:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan verlies je goffedomme je wijf als ze er achter komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |