Dat zuig je gewoon uit je duim. Is totaal geen sprake van.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gebruikte hopelijk, en het is wel 90% zeker dat Ajax niet verder gaat met EL als ze maar 3 mil per jaar krijgen.
Ten eerste was dit al vorig jaar naar buiten gekomen en ten tweede zijn ze er serieus mee bezig. Interne bronnen enz.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zuig je gewoon uit je duim. Is totaal geen sprake van.
Werk je bij VI?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ten eerste was dit al vorig jaar naar buiten gekomen en ten tweede zijn ze er serieus mee bezig. Interne bronnen enz.
doe de groeten aan De_krommequote:
Ja, dat zeg ik. Je zuigt het uit je duim.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ten eerste was dit al vorig jaar naar buiten gekomen en ten tweede zijn ze er serieus mee bezig. Interne bronnen enz.
Is goedquote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Je zuigt het uit je duim.
Duim?quote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Je zuigt het uit je duim.
Moet je meteen weer denken aan je avonturen met geo als iemand het over zuigen heeftquote:
Ja, dat ding dat aan je hand zit. Je zou het ook kunnen opzoeken in het woordenboek.quote:
Nee avonturen van Davy en Geo. Waarom moet je me daar steeds aan herinneringen.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Moet je meteen weer denken aan je avonturen met geo als iemand het over zuigen heeft
homo's*quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee avonturen van Davy en Geo. Waarom moet je me daar steeds aan herinneringen.
Je weet donders goed dat ik jaloers op hun ben.
homo'squote:
Ik een hele emotionele speech houden, wat vaak in films op het einde komt omdat het zo goed is. Krijg ik zo'n kut reactie.quote:
het is wat hequote:Op maandag 2 juli 2012 19:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik een hele emotionele speech houden, wat vaak in films op het einde komt omdat het zo goed is. Krijg ik zo'n kut reactie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |