Goedzo jongen. Morgen metertje verder proberen. Ik geloof in je.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voortuintje, niks mis mee. Dit durf ik nog wel.
Is hier heel normaal in de buur.
Nog nooit gezien, maar ik snap dat je zo zuur reageert als je denkt eindelijk een meidje gevonden te hebben en ze dan een dude blijkt te zijn. Zou ik ook niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben enige die nog altijd bijhaalt dat ze een kloon is.
Ik zoek m'n aansteker.quote:
Bedankt dat je het snapt.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog nooit gezien, maar ik snap dat je zo zuur reageert als je denkt eindelijk een meidje gevonden te hebben en ze dan een dude blijkt te zijn. Zou ik ook niet kunnen waarderen.
Ik ben allang blij dat er een hek om mijn tuin zit je zal maar verplicht zijn om met de buurman te pratenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voortuintje, niks mis mee. Dit durf ik nog wel.
Is hier heel normaal in de buur.Niet weten wat we in de bennekol gewoon buiten zitten. Gestel jonge.
Jij dacht eindelijk de kans om die baas van een Geo te meeten?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:12 schreef Saind het volgende:
[..]
ahhhhh lijer
ik woon zelfs op de Bennekelstraat
Wat?quote:
ik dacht dat ik je hoorde, er zijn mensen shit kapot aan het maken op straat hierquote:Op maandag 2 juli 2012 21:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij dacht eindelijk de kans om die baas van een Geo te meeten?
Ik ben helemaal geen kloonquote:Op maandag 2 juli 2012 21:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben enige die nog altijd bijhaalt dat ze een kloon is.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
ik dacht dat ik je hoorde, er zijn mensen shit kapot aan het maken op straat hier
Heb je je joint aangestoken?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat?
Maar stop maar met ongerust zijn, ik heb hem gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Fok! geen moderators aanneemt met een drugsverleden/verslaving?
Sigaret.quote:
Inb4 Steven grap.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat Fok! geen moderators aanneemt met een drugsverleden/verslaving?
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kan eigenlijk ook maar moeilijk geloven dat Jojoortje een dame is, ik bedoel.. die praten de oren van je kop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit gezegd dat ik een dame benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |