Ik denk dat iemand met een vaste relatie van pak 'em beet 10 jaar meer ''uitgewoond'' is dan iemand die 10 verschillende bed partners heeft gehad in 10 jaar. Maar dat is maar een wilde gok, nog nooit een onderzoek naar gezien.quote:
Wat wil jij hiermee zeggenquote:
Hooooooooooooooooooofd, schouders, knie en teen. Knie en teen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik gil hier in huis wel vaker liedjes van vroeger.![]()
Mijn gok:quote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand met een vaste relatie van pak 'em beet 10 jaar meer ''uitgewoond'' is dan iemand die 10 verschillende bed partners heeft gehad in 10 jaar. Maar dat is maar een wilde gok, nog nooit een onderzoek naar gezien.
Ik ken ook een paar Nederlanders die zijn geschapen gelijk een neger!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn gok:
38 aziaten, 15 nederlanders, of 2 negers.
quote:
Vertel ons alles.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar Nederlanders die zijn geschapen gelijk een neger!
Ik heb ook ontdekt dat dat geen feyenoorders zijn
Jij bent al uitgewoond.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn gok:
38 aziaten, 15 nederlanders, of 2 negers.
Voor mannen is dat anders.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel ons alles.
[..]
Jij bent al uitgewoond.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hooooooooooooooooooofd, schouders, knie en teen. Knie en teen.
Waarom ken jij mensen die polka kunnenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Of die van nee meneer dank u zeer ik dans al jaren geen polka meer.Bovendien heb ik een man die mij de polka leren kan.
Ik weet het begin niet meer.
Hoe is het dan voor mannen?quote:
Die ken ik niet. Wil je die voor mij zingen?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Of die van nee meneer dank u zeer ik dans al jaren geen polka meer.Bovendien heb ik een man die mij de polka leren kan.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Jij kent de polka toch?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ken jij mensen die polka kunnen
Ik ben a-muzikaal en echt dansen in een rolstoel kan nietquote:
Trojka hier, trojka daar.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]die ken ik niet!
We rijden met de troïka door 't eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
De paardehoeven knersen in de pasgevallen sneeuw
't Is avond in Siberie en nergens is een leeuw
Het is net als met leeftijd eigenlijk.quote:
Ajacieden zijn groter geschapen!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel ons alles.
[..]
Jij bent al uitgewoond.
Waar is dateding voor?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajacieden zijn groter geschapen!
Of toevallig alleen de ajacieden die ik heb gehad.
Doe ik het al jaren verkeerd.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is net als met leeftijd eigenlijk.
Mannen worden mooier, begeerlijker, terwijl vrouwen uitzakken.
Hoe groot? Hoeveel waren het er? Wat is de grootste die je hebt gezien, en de kleinste?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajacieden zijn groter geschapen!
Of toevallig alleen de ajacieden die ik heb gehad.
De goede club anders was het nu geen datedingquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom ken jij mensen die polka kunnen
Beter van niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het dan voor mannen?
[..]
Die ken ik niet. Wil je die voor mij zingen?
En die ken ik weer niet.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:10 schreef Murdera het volgende:
[..]die ken ik niet!
We rijden met de troïka door 't eindeloze woud
Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
De paardehoeven knersen in de pasgevallen sneeuw
't Is avond in Siberie en nergens is een leeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Serieuze vraag manquote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet.
[..]
En die ken ik weer niet.
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet.
[..]
En die ken ik weer niet.
Wie?quote:
Wil je wel iets anders met mond voor me doen?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Beter van niet.
[..]
En die ken ik weer niet.
Hij is heul geen doctor.quote:
Oh is mono nu je vriend jaquote:
Praten kan ik wel hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je wel iets anders met mond voor me doen?
[..]
Hij is heul geen doctor.
Je mag mono hebbenquote:
Homohoerquote:Op maandag 2 juli 2012 17:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben niemand's vriend. Ik ben ieder's bitch
jippiequote:Op maandag 2 juli 2012 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jou wil ook hoor lekkere ier van me.
Welkequote:
Ja kom je ook?quote:
Gastquote:
Jij erbij, komt helemaal goed ditquote:
Samen naar de wc rennen dan, schijnt op meer meets te gebeurenquote:
Ik pis altijd buitenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Samen naar de wc rennen dan, schijnt op meer meets te gebeuren![]()
![]()
Poepen doe ik niet meer buiten, krijg je boetes voorquote:
Tijn die fapt op Myraela's tieten?quote:
Ik voor politie bureau'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heftige meets.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Loka en Newbie bedoelen?
Jammer dat DG er niet isquote:
Waar hij als enige onverkracht achterblijft...quote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat DG er niet is
Die was vast wel weer begonnen over een park-meet
Misschien kan je voor interimDG spelenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat DG er niet is
Die was vast wel weer begonnen over een park-meet
Ik weet niet of ik mij kan verlagen naar zulk soort zielig gedragquote:Op maandag 2 juli 2012 17:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien kan je voor interimDG spelen
Mur, Myr en jij?quote:
Ik liet mijn ex dat kaneelshit happenquote:
Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mur, Myr en jij?
Samen likkend aan den kaneelstok.
ik alleen de .rarquote:Op maandag 2 juli 2012 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het ging er heet aan toe, in die kroeg. Dat je nog geen .avi of .zip hebt gekregen.
Er zijn wel hoerenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo
Ik kan wel even in het Amsterdam topic vragen of die wat weten.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Monopoly het volgende:
Is er vrijdag niet ergens een pubquiz ergens? Biertje doen enzo
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ja. tenzij je haar de eerstvolgende keer mee uit vraagt.
Als je er niks mee doet wel jaquote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is het stom dat ik steeds terug wil naar hetzelfde Café/Restaurant vanwege die ene leuke serveerster?
Geef haar extra veel fooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is een serveerster, geen hoerquote:
Neequote:
goed puntquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook van piemels maar die geef je toch ook niet zomaar?
Of is je moeder een hoer?quote:
Jij zegt alle vrouwen zijn hoerenquote:
Wel als je ze leuk vind, zoals bij hem het geval.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ook van piemels maar die geef je toch ook niet zomaar?
Ja, dan trap je in hun val. Ze huren leuke meisjes in om mannen zoals jij iedere keer terug te lokken alsware het de mythologische sirenes.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
hij vindt haar leuk, dat is wat andersquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wel als je ze leuk vind, zoals bij hem het geval.
Beetje subtiliteit heeft zo zijn waardequote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Wel als je ze leuk vind, zoals bij hem het geval.
of gewoon als proppers in elk willekeurige vakantieland met een lorret achtige plaatsquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dan trap je in hun val. Ze huren leuke meisjes in om mannen zoals jij iedere keer terug te lokken alsware het de mythologische sirenes.
Dat ook.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
of gewoon als proppers in elk willekeurige vakantieland met een lorret achtige plaats
En wanhopige mensen maar denken dat er met ze geflirt wordtquote:
Hou je bij fc zwolle, pauperquote:
Dus wat doe jij als je een serveerstertje leuk vind?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En wanhopige mensen maar denken dat er met ze geflirt wordt
Jah sorry, het alarm ging afquote:
Andere tent zoeken,die hoeren zijn alleen maar op extra geld uit en maken misbruik van je goedheidquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus wat doe jij als je een serveerstertje leuk vind?
Serveersters hosselen onder het werk, ik zoek wel wat makkelijkerquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof het wel ja, nog geheel onbedorven zo de merkenquote:
Je kunt niet haten op De Kuip.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Doe ik ook ouwe gaylord.
Vind de Kuip gewoon een mooi stadion.
ipv betalen je nummer op de rekening zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriend van mij dacht toen ook op Kreta dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg, later begreep ie pas dat het haar werk was om kansloze gasten de tenten in te krijgenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serveersters hosselen onder het werk, ik zoek wel wat makkelijker
Prachtige timing, want ik heb verschrikkelijke dorst.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof het wel ja, nog geheel onbedorven zo de merken
Oh jawel hoorquote:
Ahwquote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij dacht toen ook op Kreta dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg, later begreep ie pas dat het haar werk was om kansloze gasten de tenten in te krijgen
Kijk, zij loopt al wat langer meequote:
Vampierenuurtje is vannacht pas hmmkayquote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prachtige timing, want ik heb verschrikkelijke dorst.
Hij was eerst de hele nacht van de rel omdat die ene blonde hem vast wel leuk vondquote:
Mensen die makkelijk doen als het ook moeilijk kan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Serveersters hosselen onder het werk, ik zoek wel wat makkelijker
Ja maar dat kan ze gewoon weggooien of je nummer doorgeven aan engerds zoals de popo.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
ipv betalen je nummer op de rekening zetten.
Heeft ie een blauwtje gelopen of heb jij het hem uitgelegd?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij was eerst de hele nacht van de rel omdat die ene blonde hem vast wel leuk vond
Wij hebben het hem uitgelegd dat het haar werk wasquote:Op maandag 2 juli 2012 18:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heeft ie een blauwtje gelopen of heb jij het hem uitgelegd?
Popo de clown?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die makkelijk doen als het ook moeilijk kan.
[..]
Ja maar dat kan ze gewoon weggooien of je nummer doorgeven aan engerds zoals de popo.
Zondequote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben het hem uitgelegd dat het haar werk was
Neger wat?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vriend van mij dacht toen ook op Kreta dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg, later begreep ie pas dat het haar werk was om kansloze gasten de tenten in te krijgen
Ik werk gek van zijn gezeik op een gegeven moment dus dan moet je gewoon duidelijk zijn naar mensenquote:
Hij dacht dat een chick hem leuk vond omdat ie een gratis drankje kreeg en zij maar al te graag hem in die discotheek wou hebben, dat het een propper was kwam bij hem niet dagenquote:
Das dan wel weer liefquote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij hebben het hem uitgelegd dat het haar werk was
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 18:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik werk gek van zijn gezeik op een gegeven moment dus dan moet je gewoon duidelijk zijn naar mensen
Mensen die er in trappen zijn nog ergerquote:
Ik kreeg ooit eens een shotje aangeboden, bleek het klaar grapefruitsap te zijn. Zat geen druppel alcohol inquote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen die er in trappen zijn nog erger
Kom vechten dan, niet zo tegen flipsels hequote:
Lansgevecht?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kom vechten dan, niet zo tegen flipsels he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |