Hoe weet jij dit danquote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
]Flips dr kreun is vast wel verbeterd inmiddels. Toen was ze nog maagd enzulks
Omdat ze erna pas met die ene FOK!ker ging tochquote:
Nee!!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan
Is ze nog steeds toch?
Flipsels heeft een regel, geen seks met mensen van FOK!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze erna pas met die ene FOK!ker ging toch
Mijn telefoon ligt tegenwoordig in een tasje bij de garderobe of in een kluisje als ik uit ga.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Flips heeft je foon nu een alcoholslot?
En onderweg naar huis dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt tegenwoordig in een tasje bij de garderobe of in een kluisje als ik uit ga.
Zondequote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt tegenwoordig in een tasje bij de garderobe of in een kluisje als ik uit ga.
Goede regel welquote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Flipsels heeft een regel, geen seks met mensen van FOK!
Mijn dromen.. Aan duigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juli 2012 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn dromen.. Aan duigen.Jan Huygen in de ton.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je hebt liever een ervaren vrouw die het jou kan leren?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Minstens 10 bedpartners voordat je bij de drommel mag komen Flips
Het moet ook drommel een keertje overkomen dat ie seks krijgt hequote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt liever een ervaren vrouw die het jou kan leren?
Maagden zijn overrated.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
duik erop.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
10quote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Minstens 10 bedpartners voordat je bij de drommel mag komen Flips
Zong jij dat vroeger ook op de basisschool?quote:
Nee, ga wegquote:Op maandag 2 juli 2012 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gil hier in huis wel vaker liedjes van vroeger.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zong jij dat vroeger ook op de basisschool?
Vond het best een vreemd liedje.
Lekker handkarrenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ga weg
Ik doe meestal toch bijna alles zelf
Ben je bij 10 uitgewoond?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
10Jij wil alleen uitgewoonde chicks, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |