Dat kan toch heulemaal niet!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En soms is het ook gewoon heerlijk om eens uitgebreide geile neuqseks te hebben met iemand puur omdat het kan ! want hoe verklaar je anders de homo's en lesbi's en bi's
ik hoef geen kind van een vrouw maar....
Nou, het is ook weer geen 10 jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het over veel jongerniet over 1 of 2 jaartjes
mijn punt precies.. je weet al dat het faalt qua genen en gedoe maar toch kan t lekker zijnquote:
Sowieso, sex puur om de lekker.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn punt precies.. je weet al dat het faalt qua genen en gedoe maar toch kan t lekker zijn
Dussss ??quote:
Wellusquote:
Whahahaquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn punt precies.. je weet al dat het faalt qua genen en gedoe maar toch kan t lekker zijn
Zo mee eensquote:
mannen zijn makkelijk.. vrouwen zijn moeilijk..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Vast wel, hoe mannen versieren bijvoorbeeld.
Mannen versierenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Vast wel, hoe mannen versieren bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen zijn makkelijk.. vrouwen zijn moeilijk..
ja dat kun je doen.. maar dan voelt de man zich niet speciaal.. dus iets anders aanpakkenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Mannen versieren
Hoi, ik heb borsten en verzorg mijzelf waardoor ik er relatief normaal uitzie.
Done
Vertel ;')quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen zijn makkelijk.. vrouwen zijn moeilijk..
Nee je gaat je lekker speciaal voelen als je godvers alles zelf moet doen en nauwelijks response krijgtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat kun je doen.. maar dan voelt de man zich niet speciaal.. dus iets anders aanpakken
Nou hup, goeroe, show us the tricks.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al moet ik zeggen dat als een vrouw bi is het me in de regel ook niet zo heel moeilijk afgaat
Ik zie er jonger uitquote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het over veel jongerniet over 1 of 2 jaartjes
heb je het nou over versieren of over seks?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee je gaat je lekker speciaal voelen als je godvers alles zelf moet doen en nauwelijks response krijgt
Versieren denk? :pquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je het nou over versieren of over seks?
Ik werd vorige nog 20 geschatquote:
Oh dat is naarquote:
Klinkt zo makkelijk praktijk is het toch wat lastigerquote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whaha er is geen handboek voor.. en ligt aan de situatie en de persoon.. in de regel is het simpel.. oogcontact, lachen, luisteren, doorvragen interesse tonen, gedrag imiteren, knipoog, geil kijken, dichterbij leunen, weer iets naar achteren, door vragen, praten, lachen en zoenen
half 30? is dat het zelfde als midden dertig?quote:
Als ik je voor het eerst zou zien nu, zou ik je ook jonger schatten.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
half 30? is dat het zelfde als midden dertig?
Ik werd laatst gewoon jonger geschat dan 30
Mijn bek viel open
Ja dat lukt mij ook wel, maar een onzeker miepje dat niet op je reageert op die manier versieren is niet te doen, dat is te saai.... Je moet iemand wel kunnen pijlen.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whaha er is geen handboek voor.. en ligt aan de situatie en de persoon.. in de regel is het simpel.. oogcontact, lachen, luisteren, doorvragen interesse tonen, gedrag imiteren, knipoog, geil kijken, dichterbij leunen, weer iets naar achteren, door vragen, praten, lachen en zoenen
tuurlijk ligt ook aan je uiterlijk want wat iedereen ook zegt het uiterlijk telt zeker.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt zo makkelijk praktijk is het toch wat lastiger
het ligt eraan op wie je afstapt en wat je doel is.. wil je een relatie dan moet je de spanning erin houden en niet gelijk vol voor the money gaanquote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij ook wel, maar een onzeker miepje dat niet op je reageert op die manier versieren is niet te doen, dat is te saai.... Je moet iemand wel kunnen pijlen.
Maar ehh na zo een avond zie ik nooit meer iemand.
Toch is dat wel kort door de bocht hoe je een vrouw versierd eigenlijk...quote:Op maandag 2 juli 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klinkt zo makkelijk praktijk is het toch wat lastiger
Dat is wel een compliment.. die rimpelcreme moet ik houden .. mijn booskijkrimpel gaat is al een stuk minderquote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik je voor het eerst zou zien nu, zou ik je ook jonger schatten.![]()
Ja maar je moet het ook treffen natuurlijk... en als zo'n meisje er al geen zin in heeft om versierd te worden dan zal ze daar bij blijvenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat lukt mij ook wel, maar een onzeker miepje dat niet op je reageert op die manier versieren is niet te doen, dat is te saai.... Je moet iemand wel kunnen pijlen.
Maar ehh na zo een avond zie ik nooit meer iemand.
Wat houdt dat in dan? De spanning erin houden?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het ligt eraan op wie je afstapt en wat je doel is.. wil je een relatie dan moet je de spanning erin houden en niet gelijk vol voor the money gaan
en onzekere miepjes.. schat alle vrouwen zijn onzeker alleen de 1 uit het meer dan de ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |