Ik heb het over veel jongerquote:Op maandag 2 juli 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik val op oudere vrouwen, ik zie een match
Dat kan toch heulemaal niet!quote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En soms is het ook gewoon heerlijk om eens uitgebreide geile neuqseks te hebben met iemand puur omdat het kan ! want hoe verklaar je anders de homo's en lesbi's en bi's
ik hoef geen kind van een vrouw maar....
Nou, het is ook weer geen 10 jaarquote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het over veel jongerniet over 1 of 2 jaartjes
mijn punt precies.. je weet al dat het faalt qua genen en gedoe maar toch kan t lekker zijnquote:
Sowieso, sex puur om de lekker.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn punt precies.. je weet al dat het faalt qua genen en gedoe maar toch kan t lekker zijn
Dussss ??quote:
Wellusquote:
Whahahaquote:
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn punt precies.. je weet al dat het faalt qua genen en gedoe maar toch kan t lekker zijn
Zo mee eensquote:
mannen zijn makkelijk.. vrouwen zijn moeilijk..quote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Vast wel, hoe mannen versieren bijvoorbeeld.
Mannen versierenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:26 schreef kingtoppie het volgende:
Vast wel, hoe mannen versieren bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen zijn makkelijk.. vrouwen zijn moeilijk..
ja dat kun je doen.. maar dan voelt de man zich niet speciaal.. dus iets anders aanpakkenquote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef shifto het volgende:
[..]
Mannen versieren
Hoi, ik heb borsten en verzorg mijzelf waardoor ik er relatief normaal uitzie.
Done
Vertel ;')quote:Op maandag 2 juli 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mannen zijn makkelijk.. vrouwen zijn moeilijk..
Nee je gaat je lekker speciaal voelen als je godvers alles zelf moet doen en nauwelijks response krijgtquote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat kun je doen.. maar dan voelt de man zich niet speciaal.. dus iets anders aanpakken
Nou hup, goeroe, show us the tricks.quote:Op maandag 2 juli 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al moet ik zeggen dat als een vrouw bi is het me in de regel ook niet zo heel moeilijk afgaat
Ik zie er jonger uitquote:Op maandag 2 juli 2012 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het over veel jongerniet over 1 of 2 jaartjes
heb je het nou over versieren of over seks?quote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee je gaat je lekker speciaal voelen als je godvers alles zelf moet doen en nauwelijks response krijgt
Versieren denk? :pquote:Op maandag 2 juli 2012 21:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je het nou over versieren of over seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |