Nog een stuk zwaarder dan ik dachtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 01:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Eh wat?
[ afbeelding ]
[..]
Ben ik het ook niet mee eens. Die hele etappe kende geen vlak stuk, en voor de slotsprint op de stuwdam moest in de laatste 28 kilometer twee keer datzelfde ding beklommen worden, maar dan nog een stuk langer, omdat de finish ergens halverwege geplaatst was.
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:14 schreef Guard het volgende:
Zin in vandaag, hopelijk een mooie ontsnapping met minstens Rolland en Hoogerland.
Ik weet ook wel dat hij niet zomaar mag gaan als op een dag als vandaag, maar hopen kan altijdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zien
Precies. Laat de klassementsrenners zich maar alvast roeren. Wat verdomd héérlijk zou dit zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij niet zomaar mag gaan als op een dag als vandaag, maar hopen kan altijd
Hoogerland verwacht/hoop ik ook nog niet. Die kan zijn krachten beter gebruiken in het weekend.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Rolland gaat echt zn kruit nog niet verschieten denk ik hoor, die gaat pas in het hooggebergte wat laten zien
ohjaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, niet Edvald in ieder geval, want die stond er al bij.
nmquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:36 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, niet Edvald in ieder geval, want die stond er al bij.
nm nm nm?quote:
twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Mani89 het volgende:
Ahhh.twitter:zeeuwseleeuw twitterde op dinsdag 03-07-2012 om 10:35:02Op weg naar de koers met @WoutPoels :-) http://t.co/lcZRt22y reageer retweet
Ik verwacht dat hij even spannend word als gisteren maar dat in deze etappe de klassementsmannen nog zullen moeten werken om geen tijd te verliezenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:55 schreef Zhero het volgende:
Na gisteren wordt dit hopelijk een wat spectaculairdere etappe.
Even niet spannend dus? Verwacht er zelf juist wel veel van..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:57 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij even spannend word als gisteren maar dat in deze etappe de klassementsmannen nog zullen moeten werken om geen tijd te verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |