Als je voor het klassement gaat, of voor minimaal een ritzege in de ploeg, lijkt het me dat je niet tevreden kan zijn als je 1 dag een bolletjestrui aanhebt. Leuk voor een renner zijn ego, maar eigenlijk stelt het geen reet voor. Daar moet je als sportman niet tevreden mee willen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef JC14 het volgende:
[..]
Klopt, beter een troostprijs dan hélemaal geen prijs.
Je bent er niet vies van om een paar open deuren in te trappen zie ik alweer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef JC14 het volgende:
[..]
Velen verwachten nu wel dat Rabo toch minimaal één ritje wint, maar denk dat dit nog verduivelst moeilijk gaat worden.
Natuurlijk, Gesink en Mollema ( en ook wel Kruiswijk ) doen het tot nu toe schitterend, maar straks in de bergen zal pas écht duidelijk worden of ze daadwerkelijk een rol van betekenis kunnen gaan spelen.
Hèèèèèèèè? Dat Kruijswijk niet geweldig bezig is baseer je op die ene etappe van zondag? Mijn hemelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Guard het volgende:
Kruijswijk is nu nog niet echt geweldig bezig als je het mij vraagt.
Dat schaduwkopman gebeuren vind ik niets voor hem. Geef hem gewoon de vrijheid om vroeg mee te springen in moeilijke ritten ipv in de groep te blijven met het idee dat ie straks zijn kopmannen moet helpen of vervangen
Hoe kun je dat nu al zeggen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Guard het volgende:
Wellicht niet nee, maar de kans op 'iets' te grijpen ( of dit nu een bolletjestrui is of een rit ) voelt dan bij zo'n renner die er vol voor gaat ( nu dus zo'n Morkov ) een stuk beter dan wanneer hij telkens in het peloton zou blijven. Dus begrijp het ook wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als je voor het klassement gaat, of voor minimaal een ritzege in de ploeg, lijkt het me dat je niet tevreden kan zijn als je 1 dag een bolletjestrui aanhebt. Leuk voor een renner zijn ego, maar eigenlijk stelt het geen reet voor. Daar moet je als sportman niet tevreden mee willen zijn.
Hehe. Straks komen de dichte deuren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je bent er niet vies van om een paar open deuren in te trappen zie ik alweer.
Net alsof deze bolletjestrui, voor meer dan een dag trouwens, het behalen van een ritzege voor de ploeg uitsluit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Als je voor het klassement gaat, of voor minimaal een ritzege in de ploeg, lijkt het me dat je niet tevreden kan zijn als je 1 dag een bolletjestrui aanhebt. Leuk voor een renner zijn ego, maar eigenlijk stelt het geen reet voor. Daar moet je als sportman niet tevreden mee willen zijn.
Hij heeft hem in zn tourpool maar godverdomme nog geen 1 punt binnen gehaaldquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hèèèèèèèè? Dat Kruijswijk niet geweldig bezig is baseer je op die ene etappe van zondag? Mijn hemelDat zijn etappes die hem totaal niet liggen. Daarnaast is het zijn eerste Tour. Geef hem dan op zijn minst een week om te wennen. Daarnaast is Kruijswijk altijd op zijn best in de 3e week in een grote ronde. Afrekening graag na de Tour pas.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft hem in zn tourpool maar godverdomme nog geen 1 punt binnen gehaald
Nee maar op basis van het feit dat ie nog meerijdt dan maar zeggen dat ie toch wel fantastisch bezig is wel het andere uiterstequote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hèèèèèèèè? Dat Kruijswijk niet geweldig bezig is baseer je op die ene etappe van zondag?
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft hem in zn tourpool maar godverdomme nog geen 1 punt binnen gehaald
En wie zegt dat precies?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee maar op basis van het feit dat ie nog meerijdt dan maar zeggen dat ie toch wel fantastisch bezig is wel het andere uiterste
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef JC14 het volgende:
[..]
Velen verwachten nu wel dat Rabo toch minimaal één ritje wint, maar denk dat dit nog verduivelst moeilijk gaat worden.
Natuurlijk, Gesink en Mollema ( en ook wel Kruiswijk ) doen het tot nu toe schitterend, maar straks in de bergen zal pas écht duidelijk worden of ze daadwerkelijk een rol van betekenis kunnen gaan spelen.
Tsja, én ook wel Kruiswijk. Maar ja, daarmee bedoelde ik eigenlijk gewoon dat die ook goed mee rijdt en toch best goed bij de les is. Zeker voor iemand die 'pas' komt kijken.quote:
Kruijswijk moet je vooral aan het einde van de tweede week en de derde week verwachten, gezien zijn resultaten in de Giro vorig jaar. Zijn herstelvermogen is zijn grote kracht.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Guard het volgende:
Dat schaduwkopman gebeuren vind ik niets voor hem. Geef hem gewoon de vrijheid om vroeg mee te springen in moeilijke ritten ipv in de groep te blijven met het idee dat ie straks zijn kopmannen moet helpen of vervangen
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Guard het volgende:
Ik zeg nergens dat ie slecht is... ik zeg alleen dat ie niet geweldig bezig is...
Vandaag had ik hem ook zeker niet verwacht.... Misschien op het eind wel laten zien dat ie redelijk meekan met de "grote jongens", maar echt niet in de aanval.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Zhero het volgende:
Zaterdag kunnen we pas een beetje iets zinnigs zeggen over Kruijswijk, zo'n etappe als vandaag en zondag is toch niks voor hem joh ...
En zelfs zaterdag idd maar een klein beetje, want zijn grote kracht gaat pas blijken in de laatste week.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Zhero het volgende:
Zaterdag kunnen we pas een beetje iets zinnigs zeggen over Kruijswijk, zo'n etappe als vandaag en zondag is toch niks voor hem joh ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |