abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113712820
Kruijswijk is nu nog niet echt geweldig bezig als je het mij vraagt.
Dat schaduwkopman gebeuren vind ik niets voor hem. Geef hem gewoon de vrijheid om vroeg mee te springen in moeilijke ritten ipv in de groep te blijven met het idee dat ie straks zijn kopmannen moet helpen of vervangen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_113712833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef JC14 het volgende:

[..]

Klopt, beter een troostprijs dan hélemaal geen prijs.
Als je voor het klassement gaat, of voor minimaal een ritzege in de ploeg, lijkt het me dat je niet tevreden kan zijn als je 1 dag een bolletjestrui aanhebt. Leuk voor een renner zijn ego, maar eigenlijk stelt het geen reet voor. Daar moet je als sportman niet tevreden mee willen zijn.
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 13:40:44 #253
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_113712873
quote:

[..]

Velen verwachten nu wel dat Rabo toch minimaal één ritje wint, maar denk dat dit nog verduivelst moeilijk gaat worden.
Natuurlijk, Gesink en Mollema ( en ook wel Kruiswijk ) doen het tot nu toe schitterend, maar straks in de bergen zal pas écht duidelijk worden of ze daadwerkelijk een rol van betekenis kunnen gaan spelen.
Je bent er niet vies van om een paar open deuren in te trappen zie ik alweer. ;)
pi_113712914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Guard het volgende:
Dat schaduwkopman gebeuren vind ik niets voor hem. Geef hem gewoon de vrijheid om vroeg mee te springen in moeilijke ritten ipv in de groep te blijven met het idee dat ie straks zijn kopmannen moet helpen of vervangen
Hèèèèèèèè? Dat Kruijswijk niet geweldig bezig is baseer je op die ene etappe van zondag? Mijn hemel :') Dat zijn etappes die hem totaal niet liggen. Daarnaast is het zijn eerste Tour. Geef hem dan op zijn minst een week om te wennen. Daarnaast is Kruijswijk altijd op zijn best in de 3e week in een grote ronde. Afrekening graag na de Tour pas.
pi_113712916
quote:

Hoe kun je dat nu al zeggen? :') Er zijn nog helemaal geen etappes geweest waarin hij goed tot zijn recht komt. Dat hij een paar secondes verloor in de 1e etappe is ook geen ramp. In de Giro van vorig jaar werd hij trouwens ook steeds beter.
pi_113712926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Sautor het volgende:

[..]

Als je voor het klassement gaat, of voor minimaal een ritzege in de ploeg, lijkt het me dat je niet tevreden kan zijn als je 1 dag een bolletjestrui aanhebt. Leuk voor een renner zijn ego, maar eigenlijk stelt het geen reet voor. Daar moet je als sportman niet tevreden mee willen zijn.
Wellicht niet nee, maar de kans op 'iets' te grijpen ( of dit nu een bolletjestrui is of een rit ) voelt dan bij zo'n renner die er vol voor gaat ( nu dus zo'n Morkov ) een stuk beter dan wanneer hij telkens in het peloton zou blijven. Dus begrijp het ook wel.
pi_113712945
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Je bent er niet vies van om een paar open deuren in te trappen zie ik alweer. ;)
Hehe. Straks komen de dichte deuren. :9
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:42:41 #258
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_113712967
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:39 schreef Sautor het volgende:

[..]

Net alsof deze bolletjestrui, voor meer dan een dag trouwens, het behalen van een ritzege voor de ploeg uitsluit.
pi_113712989
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hèèèèèèèè? Dat Kruijswijk niet geweldig bezig is baseer je op die ene etappe van zondag? Mijn hemel :') Dat zijn etappes die hem totaal niet liggen. Daarnaast is het zijn eerste Tour. Geef hem dan op zijn minst een week om te wennen. Daarnaast is Kruijswijk altijd op zijn best in de 3e week in een grote ronde. Afrekening graag na de Tour pas.
Hij heeft hem in zn tourpool maar godverdomme nog geen 1 punt binnen gehaald :(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:43:29 #260
39333 Zelva
pi_113712999
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

_O-
pi_113713005
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:41 schreef TheArt het volgende:

[..]

Hèèèèèèèè? Dat Kruijswijk niet geweldig bezig is baseer je op die ene etappe van zondag?
Nee maar op basis van het feit dat ie nog meerijdt dan maar zeggen dat ie toch wel fantastisch bezig is wel het andere uiterste
pi_113713008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja :')
pi_113713024
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:43 schreef Guard het volgende:

[..]

Nee maar op basis van het feit dat ie nog meerijdt dan maar zeggen dat ie toch wel fantastisch bezig is wel het andere uiterste
En wie zegt dat precies? :') Hij doet het prima voorlopig en gaat het deze Tour nog een stuk beter doen.
pi_113713043
quote:

[..]

Velen verwachten nu wel dat Rabo toch minimaal één ritje wint, maar denk dat dit nog verduivelst moeilijk gaat worden.
Natuurlijk, Gesink en Mollema ( en ook wel Kruiswijk ) doen het tot nu toe schitterend, maar straks in de bergen zal pas écht duidelijk worden of ze daadwerkelijk een rol van betekenis kunnen gaan spelen.
pi_113713081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Tsja, én ook wel Kruiswijk. Maar ja, daarmee bedoelde ik eigenlijk gewoon dat die ook goed mee rijdt en toch best goed bij de les is. Zeker voor iemand die 'pas' komt kijken.
pi_113713110
quote:
Kruijswijk moet je vooral aan het einde van de tweede week en de derde week verwachten, gezien zijn resultaten in de Giro vorig jaar. Zijn herstelvermogen is zijn grote kracht.

Hij zal vandaag ook weer tijd verliezen normaal gesproken.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:46:22 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_113713119
Godver wat een niveau hier weer :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:46:30 #268
39333 Zelva
pi_113713124
Hij heeft één keer wat secondes verloren door onervarenheid en meteen is het slecht.

En Kruijswijk moet er bovendien altijd in komen.
pi_113713160
Ik zeg nergens dat ie slecht is... ik zeg alleen dat ie niet geweldig bezig is...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:47:17 #270
378489 Zhero
Koekoek!
pi_113713165
Zaterdag kunnen we pas een beetje iets zinnigs zeggen over Kruijswijk, zo'n etappe als vandaag en zondag is toch niks voor hem joh ...
pi_113713205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Guard het volgende:
Ik zeg nergens dat ie slecht is... ik zeg alleen dat ie niet geweldig bezig is...
:')
pi_113713218
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Zhero het volgende:
Zaterdag kunnen we pas een beetje iets zinnigs zeggen over Kruijswijk, zo'n etappe als vandaag en zondag is toch niks voor hem joh ...
Vandaag had ik hem ook zeker niet verwacht.... Misschien op het eind wel laten zien dat ie redelijk meekan met de "grote jongens", maar echt niet in de aanval.
pi_113713228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:47 schreef Zhero het volgende:
En zelfs zaterdag idd maar een klein beetje, want zijn grote kracht gaat pas blijken in de laatste week.
pi_113713229
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:48 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

:')
:W
pi_113713232
Maar wat wil je ook van Kruijswijk verwachten? Hij is debutant, heeft inderdaad een mooie giro gereden, maar zoals elke debutant heeft gehad is de tour een heel ander circus.

Steven komt er nog wel.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')