1. Leipheimer rijdt bij Omega Pharma. 2. Leipheimer gaat met veel moeite top 10 rijden denk ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:28 schreef JC14 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Zéker met het uitgestippelde parcours maakt een Leipheimer toch best veel kans om de Tour te winnen. Wellicht niet zo'n speerpunt als een Contador, waar ik het mee eens ben trouwens, maar toch een bepaald goede optie om mee voor de dag te komen.
PFFFFFquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik ben even mis.
Zeg dan maar een Kloden ipv Leipheimer.
Die rijdt ook niet bij Saxoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, ik was dus even mis, menselijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
1. Leipheimer rijdt bij Omega Pharma. 2. Leipheimer gaat met veel moeite top 10 rijden denk ik.
Klöden rijdt bij Shackquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
matige trollquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, mag ik geen vertrouwen hebben in de Duitser?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leipo komt in de langere tijdritten buiten de tijdslimiet binnen
[..]
PFFFFF![]()
![]()
![]()
![]()
Hij rijdt ook niet voor Saxoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, mag ik geen vertrouwen hebben in de Duitser?
Tuurlijk mag je dat, maar hij rijdt niet bij Saxo, dus ik snap je punt niet echtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:31 schreef JC14 het volgende:
[..]
Tsja, mag ik geen vertrouwen hebben in de Duitser?
Ik zeg niets meer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klöden rijdt bij Shack
CA Sörensen is de kopman voor de bergen bij Saxo.
quote:SAXO BANK - TINKOFF BANK (STB)
(DEN)
171 CANTWELL Jonathan AUS
172 HAEDO Lucas Sebastian ARG
173 KROON Karsten NED
174 LUND Anders DEN
175 MORKOV Michael DEN
176 NUYENS Nick BEL
177 PAULINHO Sergio Miguel Moreira POR
178 SÖRENSEN Chris Anker DEN
179 SÖRENSEN Nicki DEN
Klöden heeft het hele jaar al geen ruk gepresteerd en is absoluut niet meer de Klöden van vorig jaar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef Zhero het volgende:
Alhoewel Klöden niet voor Saxo rijdt, verwacht ik best nog wel wat van hem deze Tour. Staat kort in het klassement en reed aardig in proloog
.
Ik niet. Hij heeft nog niets gepresteerd dit seizoen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef Zhero het volgende:
Alhoewel Klöden niet voor Saxo rijdt, verwacht ik best nog wel wat van hem deze Tour.
Lag zondag bij die 2e valpartij met die debiel met dat fototoestel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:33 schreef Slobeend het volgende:
Outsider Simon voor de revanche vandaag? Hij was zondag niet goed.
Hehe, idd, met Radioshack ben ik soms mis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef Zhero het volgende:
Alhoewel Klöden niet voor Saxo rijdt, verwacht ik best nog wel wat van hem deze Tour. Staat kort in het klassement en reed aardig in proloog
.
Maar dan maak je in in ieder geval wel kans op troostprijsjes, zoals nu Mřrkřv met de bergtrui.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat is dus anders als je in de 1ste week in elke kansloze ontsnapping meegaat waar je toch niet voor de ritzege kan gaan?
Wat dus mogelijk is gemaakt door gewoon wél in zo'n 'kansloze' ontsnapping mee te gaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze blij, maar dat komt vooral omdat hij de bolletjestrui aanheeft en daarmee ook extra aandacht genereert.
Klopt, beter een troostprijs dan hélemaal geen prijs.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Zelva het volgende:
[..]
Maar dan maak je in in ieder geval wel kans op troostprijsjes, zoals nu Mřrkřv met de bergtrui.
Dat is hoe dan ook een morale boost voor de ploeg en je weet nooit hoe het schip strandt. En als iedereen vantevoren denkt, 'ja zo'n ontsnapping wordt toch niks', dan wordt het ook niks en gaan er inderdaad alleen een paar kanslozen op pad, die zich vantevoren al neergelegd hebben bij het dan onvermijdelijke.
En, nogmaals, als je eerst helemaal niets doet als ploeg, dan ben ik er heilig van overtuigd dat je een soort lui wordt en de apathie toeslaat. Je presteert immers helemaal niets door niets te doen en dan is het moeilijk om de knop om te zetten.
En dan heb ik het echt niet over de ploegen die echt alleen maar vol voor het klassement gaan, zoals Rabobank, want die hebben inderdaad andere doelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |