Hoeveel kcals zegt je app dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Mini. het volgende:
Wat doen jullie jezelf toch aan met die Urbanathlon... Knap hoor, maar ik zou er echt niet aan moeten denken.
Mag ik trouwens wat feedback op mijn lijstje voor vandaag? Het lijkt mij niet zo heel veel, maar volgens mijn calorie-tel-app is het al aan de hoge kant dus ik kan het even niet meer inschatten.
O: magere yoghurt met cruesli (AH biologisch, die met frambozen en chocola)
T: koffie met melk, verder niks want laat ontbeten
L: broodsalade met tomaat, gegrilde courgette en biefstuk
T: banaan, kop soep met 2 sneeën brood
S: 40 minuten fietsen
D: chili-achtige prut met kipfilet, paar tortillachips en guacamole
T: als ze rijp zijn een perzik
Zonder D zit ik al op 1000, en ik wil ergens tussen 1500 en 1600 eindigen. Da's ongeveer 300 onder mijn verbruik. Inderdaad maar weinig guacamole (en natuurlijk chips) eten dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoeveel kcals zegt je app dan?
Lijkt me niks teveel juist, lekker, veel voedingsstoffen. En ja, cruesli, niet de meest verantwoorde keus, maar dat maakt af en toe ook niet uit.
Als je veel guacamole eet kan het zijn dat de avocado je kcals zo omhoog stuwt.
quote:
Deze: http://www.fatsecret.com/connected/androidquote:
Als je dan nog kunt lopen danquote:Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool, ik ga een week na de Urbanathlon de Dam tot Dam Ladiesrun doen (4 mijl) voor de Stichting Downsyndroom.
Zegt onze hardloopmachinequote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het allemaal maar knap hoor, al dat sporten!
Hier al bijna 3 week geleden, bevalt mij niks maar woensdag mag ik weer en zie ertegen op...
Maar lopen op een boekenmarkt is ook wel anders dan gewoon thuis een rondje te wandelen. Dan krijgt iedereen last van pijntjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, dat geklim en gedoe. Henk, ik weet het niet, gister twee uur over de boekenmarkt gelopen en toen echt onwijs last van mn linkerheup.
Zit in een bewegingsmogelijkhedenvacuum op het moment.
Natuurlijk kan ik dan nog lopen. Tenzij ik botten breek of rare blessures oploop, maar daar ga ik maar niet van uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dan nog kunt lopen dan. Wel een cool idee
. Moet je je dan ook laten sponsoren?
Hihi, lief!quote:
Ik lolde ^^quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
LOL@ Urbanathlonlol!
Ik doe vanaaf niks meermijn wallen hebben wallen
hoop dat ik vanaaf als een blok in slaap val
nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig Vik..
Hoe zit het nu dan met de pijn?
Vind je ook tof Henk!
Als je dan probeert wat te joggen? Of fietsen.. fietsen belast helemaal niks, smeert alleen goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!
Ik zou eigenlijk even met de belastingdienst & gemeente bellen voor dit soort zaken... volgens mij is dat niet overal hetzelfde!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Xennia het volgende:
Vraagje: in mijn buurt wordt in augustus betaald parkeren ingevoerd. Mijn vriend woont nog niet officieel bij me, zijn huis staat nog te koop (andere gemeente). We willen 2 parkeervergunningen, maar dat kan alleen als hij zich hier al inschrijft. Weet iemand welke financiele gevolgen dat heeft? Krijgt hij bv nog hypotheekrente-aftrek dan? Hoeft hij in zijn gemeente niet meer te betalen voor zijn vuilnis, maar word ik dubbel belast?
Aww Maria!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaanschaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
quote:
Geloof heul niet dat je stinktquote:Op maandag 2 juli 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
En ik stink geloof ik![]()
op momenten als deze snap ik de antipathie tegen het ov beter
nuja. nog maar 25 min ongeveer...
Disneypleister eropquote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaanschaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
Owquote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voedingscentrum werkt echt dramatischquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:
O: banaan, perzik, appel, glas alpro soya ongezoet
L: twee volkorenboterhammen zongedroogde tappenade, glas alpro soya ongezoet
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).
S: bodypump
B: fietsen
ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren
Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:
O: banaan, perzik, appel, glas alpro soya ongezoet
L: twee volkorenboterhammen zongedroogde tappenade, glas alpro soya ongezoet
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).
S: bodypump
B: fietsen
ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren
Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegetenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!
Dan was ik ws. zwaar gedeprimeerd jaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?!
geschaafde onderdelen even goed schoonmaken en een natte doek op je knieën en een voorzichtig kusje erop!
Voer 'm maar eens in op Valtaf.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef Probability het volgende:
[..]
mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegeten
ga ik doen!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Voer 'm maar eens in op Valtaf.
Je ontbijt is alleen fruit en schiet niet echt op qua calorieen.
Je lunch is 2 boterhammen, dat is nou ook niet echt veel en je diner lijkt misschien wel veel door de saus en de vegastukjes, maar je hebt heel weinig noodles en heel veel groente.
ik kan t hele dagboek niet vindenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de eetmeter wel relaxed werken.. alleen kloppen de grammen meestal niet, beter zelf wegen en zelf invoeren.
quote:
Je zet eerst de site weer terug op oude layout, dan ga je naar "Ik wil" rechts bovenin en dan klik je eetdagboek bijwerken aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef Probability het volgende:
[..]
ga ik doen!
..Oh kan het dagboek niet vinden.. waar staat het dagboek?
via dieet-inzicht is het ook drama
ik geef het op
bolletje ijs: ik reken 100 gramquote:Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je zet eerst de site weer terug op oude layout, dan ga je naar "Ik wil" rechts bovenin en dan klik je eetdagboek bijwerken aan.
Ik heb net nog een bolletje pistacheijs op. Hoeveel gram is een bolletje ijs eigenlijk?
Ow, dan zit ik helemaal netjes in mn calorieen vandaag (1800).quote:
Wow doe je wel rustig aan? 8 paracetamolquote:Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef anna82 het volgende:
Zo mijn lijstje:
O: 200 ml sojamelk met 40 gram havermout, bosbessen en havermout
T: appel
L: 1 boterham appelstroop
T: half appel
D: spinazie met een eitje en 1 bio worstje
T: klein bakje kwark met bosbessen
+ 8 paracetamol. Nu maar naar bed, morgen weer om 6:00 op, want ik ben natuurlijk niet ziek...
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef loveli het volgende:
Anna, wat is leuker? Nu een dag thuisblijven of 2 weken kwakkelen en je vakantie verpesten omdat je morgen wilt werken? Easy on the paracetamol.
Dat! Wel voorzichtig doen anders ben je nog langer bezig..quote:Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef loveli het volgende:
Anna, wat is leuker? Nu een dag thuisblijven of 2 weken kwakkelen en je vakantie verpesten omdat je morgen wilt werken? Easy on the paracetamol.
Zus van vriendje heeft zoveel paracetamol gebruikt in de loop der jaren dat ze nu niet meer mag omdat ze anders haar maag vernaggelt, kijk dus zekers uit!quote:Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef anna82 het volgende:
Is dat veel ja? Ik functioneer even niet zo lekker zonder. Vast niet verstandig, maar ik moet even deze week doorkomen. Wie weet voel ik me morgen wel beter!
Haha, cool Henk! Ik ben zo klein behuisd dat dat hier geen kunst zou zijn..
Nu slapen!
In dat geval: vlierbessenspul. Betere drogist heeft het, bv de tuinen. Ook onder de naam Sambucol. Heeft mij door de varkensgriep gesleept, zal voor jou geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef anna82 het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoordenzie je eigen ondertitel!
Maar luisteren? Ho maar. Woensdagochtend heb ik een plekje in mijn agenda om uit te zieken.
Studentenflat in de buurt opzoeken en daar op digitaal prikbord hulp roepen?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat! Wel voorzichtig doen anders ben je nog langer bezig..
Ben al een week aan het proberen ergens te printen, heb dus een kleureninkjet nodig.. maar alles is laser/zwart wit/stuk/nee doen we niet
Had gehoopt dat ik de printer die ik besteld heb vandaag binnen zou krijgen maar dat is helaas niet zo.. pff ben een beetje ten einde raad. zou bijna random aan gaan bellen en vragen of ik mag printen..
Of lever. Aspirine/ibu => maag, paracetamol => lever.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zus van vriendje heeft zoveel paracetamol gebruikt in de loop der jaren dat ze nu niet meer mag omdat ze anders haar maag vernaggelt, kijk dus zekers uit!
Oh dat kon ook! Hoe dan ook, niet zo onschuldig als het lijkt dusquote:Op maandag 2 juli 2012 22:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Of lever. Aspirine/ibu => maag, paracetamol => lever.
Keuzes...
woon er zelf in 1 maar niemand heeft een printer die geschikt is heel frustrerendquote:Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Studentenflat in de buurt opzoeken en daar op digitaal prikbord hulp roepen?
Bedoel zo'n complex met 500 studenten. Allicht heeft er 1 een printer.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Probability het volgende:
[..]
woon er zelf in 1 maar niemand heeft een printer die geschikt is heel frustrerend
Planning voor morgenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Xennia het volgende:
O: yoghurt
L: brood met biefstuk, champignons
S: half uur wandelen, half uur joggen + de krachtoefeningen van Jillian + een half uur fietsen
T: gekookt ei x2
D: beenham uit de oven, haricot verts in ontbijtspek, salade
T: banaan, pistache-noten +parmaham.
Cork! Vanaf daar gaan we de omgeving verkennen in 5 daagjesquote:Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Maria!
Waar vliegen jullie naar toe?
Ja, dat was zonet leuk thuiskomen! Konden wel maar één deel bekijken op de tablet, maar dat was erg leuk. De schatjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef LieLie het volgende:
DaD, heb je nog een grappig filmpje gestuurd (in twee stukjes, anders verstuurde hij m niet)
Wauw, mooi compliment!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 03:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag kwam er iemand (een vrouw) naar me toe in de pauze van een college, en zei: "i think you are so beautiful"...daar was ik zo verbaasd over, maar vond het wel tof!
Verder hier nog alles goed. Nog steeds veel werk, maar weonsdag een dagje vrij ivm fourth of july...wel lekker. Waarschijnlijk dan richting Detroit naar een baseball game.
Copyshop?quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ben al een week aan het proberen ergens te printen, heb dus een kleureninkjet nodig.. maar alles is laser/zwart wit/stuk/nee doen we niet
Had gehoopt dat ik de printer die ik besteld heb vandaag binnen zou krijgen maar dat is helaas niet zo.. pff ben een beetje ten einde raad. zou bijna random aan gaan bellen en vragen of ik mag printen..
Dat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slaap? Wat is dat? Ik ben sinds enige dagen onbekend met dit fenomeen!
In een droom toch hoop ik?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik was de hoofdpersoon in een incestueuze thriller vannacht, heerlijk wakker worden
Jagar wat leuk
Zit nu in de trein... Helemaal bezweet wegens rennen + benauwd
Krijg jij nooit zomaar complimentjes?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:
Er zijn dus mensen die je zomaar complimentjes geven?!
Misschien heb ik een verkeerd beeld bij wat incestueus betekent, maar het klinkt nou niet echt als heerlijk wakker wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 07:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Ik was de hoofdpersoon in een incestueuze thriller vannacht, heerlijk wakker worden
Jagar wat leuk
Zit nu in de trein... Helemaal bezweet wegens rennen + benauwd
Hoe moest ik dat nou wetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:01 schreef Perruche het volgende:
Viz, ja het was een droom en Novem, ik was sarcastisch
Wilde al zeggen van nee, maar kreeg laatst een complimentje over m'n haarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krijg jij nooit zomaar complimentjes?
Wel tof om te horen trouwens Jag! Zei ze er verder nog iets bij?
Ja dat wil ik wel maar ik zie niet zo goed wat het verschil is dus dan vind ik het erg moeilijk aanpassen..quote:
Ik studeer economie dit is maar een onderdeel er van en ik heb niet echt iets met communicatie in het speciaal. Maar volgens jouw uitleg is mijn stage dus wel relevant..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:22 schreef Perruche het volgende:
Communicatie kan alles zijn (persvoorlichting enzo) marketingcommunicatie puur gericht op imagebuilding en reclame.
Je studeert het toch billy
je haar is ook donkerder dan vorig jaar...volgens mijquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Wilde al zeggen van nee, maar kreeg laatst een complimentje over m'n haaren het zit dus zo omdat ik al weet niet hoelang te lui ben om naar de kapper te gaan
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef anna82 het volgende:
Coco weet dat vast Billy!
Ik sliep om 4:00 nog niet, kreeg mijn malende hoofd niet uitgezet. Dus helaas, voel me niets beter vandaag. Afspraken van vanochtend afgezegd, met nog steeds het idee om vanmiddag wel te gaan...
ff serieus Annaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef anna82 het volgende:
Coco weet dat vast Billy!
Ik sliep om 4:00 nog niet, kreeg mijn malende hoofd niet uitgezet. Dus helaas, voel me niets beter vandaag. Afspraken van vanochtend afgezegd, met nog steeds het idee om vanmiddag wel te gaan...
Ja, hoer? Hoevaak hoor je dat dan? En waar?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef Probability het volgende:
Ik hoor alleen wel eens dingen als: hoer
En dat ik een leuke uitstraling heb, ook een keer gehoord
Hoe ouder ik wordt, des te donkerder m'n haar, maar na de zomer is het ook lichter omdat er dan meer zon op geschenen heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je haar is ook donkerder dan vorig jaar...volgens mij
dus eigenlijk zeg je dat je meer naar buiten moet?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:
Was ook de moeder van m'n zwagerwildvreemden nooit nee...
En nog nooit hoer genoemd
[..]
Hoe ouder ik wordt, des te donkerder m'n haar, maar na de zomer is het ook lichter omdat er dan meer zon op geschenen heeft.
Als klein jochie was ik dan ook hoogblond
Zag wel dat ik nodig weer druk aan het ijzer moet hangen, m'n pecs zijn flabby
pecs, zijn dat boobs?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:
Zag wel dat ik nodig weer druk aan het ijzer moet hangen, m'n pecs zijn flabby
Wat een rotnieuws vik. Ga je nu op zoek naar een alternatief? Zwemmen ofzo? Of fietsen? Iets waarbij je je scheenbenen niet belast?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Naar sportarts geweest. Slecht nieuws. Mag iig drie maanden niet hardlopen en in het ergste geval een jaar niet. Dus maar even naar fysio voor alternatief trainingsprogramma. Wel fijn om geweest te zijn. Hij heeft me uitgebreid onderzocht en alles goed uitgelegd. Over zes weken weer. Hopelijk ziet ie dan verbetering.
Oh en van de weegschaal werd ik ook al niet blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
dus eigenlijk zeg je dat je meer naar buiten moet?
Nouja, iig goed dat je bent geweest.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Naar sportarts geweest. Slecht nieuws. Mag iig drie maanden niet hardlopen en in het ergste geval een jaar niet. Dus maar even naar fysio voor alternatief trainingsprogramma. Wel fijn om geweest te zijn. Hij heeft me uitgebreid onderzocht en alles goed uitgelegd. Over zes weken weer. Hopelijk ziet ie dan verbetering.
Oh en van de weegschaal werd ik ook al niet blij
Ik was meer gechoqueerd door het feit dat zo'n klein hummeltje dat zei dan dat het blijkbaar tegen mij werd gezegd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
Wat de?! Lijkt mij een groot gebrek aan opvoeding juist, Isa...
Niet afleiden van het onderwerp "gaat Anna vandaag verstandig zijn of plakt ze een weekje gezondheidsellende aan haar vakantie".quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:52 schreef anna82 het volgende:
Balen Vik, wat heb je precies? Hopen dat je je conditie vast kan houden met alternatieven.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een keer vies vet kutwijf genoemd op straatWut! Weet je meteen hoe dat thuis gaat, volgens mij kende ik die woorden überhaupt niet toen ik een lief, blond kleutertje was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Streng hoor, loveli!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef loveli het volgende:
Niet afleiden van het onderwerp "gaat Anna vandaag verstandig zijn of plakt ze een weekje gezondheidsellende aan haar vakantie".
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet afleiden van het onderwerp "gaat Anna vandaag verstandig zijn of plakt ze een weekje gezondheidsellende aan haar vakantie".
Oi das best stevigjesquote:
Dat geloof ik graag jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:02 schreef loveli het volgende:
Ik vind 'em perfect, neemt minder plek in dan een zelf opblazend ding en slaapt 10x beter.
thx allenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nouja, iig goed dat je bent geweest.
Waarom mag je zo lang niet hardlopen? Heeft de sportarts nog suggesties gegeven voor alternatieve trainingen?
Haha, ja jeetje: ik zet in op optie 3, vanmiddag lekker werken en morgen gezind weer op!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met een normaal matras, of hangt het heel erg door?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:02 schreef loveli het volgende:
Ik vind 'em perfect, neemt minder plek in dan een zelf opblazend ding en slaapt 10x beter.
Hij is vrij stevig, een matras geeft meer mee. Op een luchtmatrasje lig ik de halve nacht wakker, hierop slaap ik gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is het te vergelijken met een normaal matras, of hangt het heel erg door?
Qua lengte valt het wel mee hoor. Maar meer lagen waardoor het veel minder is in het geheelquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Aww Nalliehoeveel is er af?
Meestal wordt het wel wat beter na zelf wassen en stylen!
Hmm. is te overwegen. Helaas is de bus er niet meer, dus nu kunnen we geen matras meenemen. En ik haat luchtbedden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Hij is vrij stevig, een matras geeft meer mee. Op een luchtmatrasje lig ik de halve nacht wakker, hierop slaap ik gewoon.
gewoon even naar de copyshop??quote:Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Probability het volgende:
[..]
dank je! had er al een paar gebeld maar dat kon niet omdat ze met rollen papier ipv blaadjes werktenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
gewoon even naar de copyshop??
is echt niet zo duur, en ze kunnen vaak alle soorten kleurenprints wel maken.
Vikbalen! goed dat je even echt rust neemt...
hoe groot moet het zijn dan??quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Probability het volgende:
[..]
dank je! had er al een paar gebeld maar dat kon niet omdat ze met rollen papier ipv blaadjes werkten!
Op het station of straat of zo. Door rare negers en crackhoeren. Dat wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef Novem het volgende:
[..]
Ja, hoer? Hoevaak hoor je dat dan? En waar?
Is mij 2 keer in mijn leven gebeurd denk ik, wel freaky.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga er vandoor, personeelsuitje in dordrecht, compleet met lunchpakket, keuzeprogramma en driegangendiner. ik ga geen musea bekijken of bevers zoeken in de biesbosch, maar lekker bonbons maken met leuke collega's.latorz!
@Li: narf, dan maar föhnen?
komt goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Ahh balen Vik! Wel echt die rust nemen en ook andere dingen zoals fietsen niet forceren. Beter een paar weken te veel rust dan een jaar spijt..
ik wilde iets printen op t-shirt transfer papier maar ben naar mn ouders gegaan en daar is het wel gelukt!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hoe groot moet het zijn dan??
ik ga altijd gewoon de naar http://www.printer.nl/website/ in Leiden, en daar kan ik op een kleurenprinter mijn A4tjes printen, of kleurkopiën maken als ik ze nodig heb. zoiets moet toch ook in Amsterdam bestaan?!?
Heb ik ook, en ik heb ook een fiets en een teiltje voor de handwas. Neemt niet weg dat ik graag een uurtje extra werk om fluffy warme handdoeken uit de droger te betalen.quote:
haha ik zeg niet dat je alle moderne dingen weg moet gooien, maar de oplossing is in dit geval makkelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb ik ook, en ik heb ook een fiets en een teiltje voor de handwas. Neemt niet weg dat ik graag een uurtje extra werk om warme handdoeken uit de droger te betalen.
QFT!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
Niks zo lekker als handdoeken uit de droger!
Wasverzachter bereikt dat ook niet
Dit is zo vreselijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi mijn lijstje er nog ff in :
T: plakjes banaan met pindakaas erop
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:14 schreef Mini. het volgende:
[..]
QFT!
Loveli, waarom heb je een fiets nodig voor de handwas?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:19 schreef Nallie het volgende:
Pindakaashet is weer een pindakaasdagje
Planning:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, rijstwafel pindakaas
L: 2 kleine speltbh smeerworst, 2 kleine met pindakaas, salade van tomaat/komkommer/spinazie/tonijn
T: stuk of 10 nootjesen wat blanke rozijnen
D: kikkerwten/courgette/aubergine/tomaten/ui prutje met chorizo
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met sojamelk, banaan en havermout (en misschien wel pindakaas!!)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb van die fijne scrubhanddoeken. Zeker de handdoeken die wat ouder zijn, komen echt niet zacht uit de wasmachine.
Nog steeds enigszins aan het lowcarben Aurum?
Hoeveel ben je trouwens kwijtgeraakt?
Klinkt goed te doen en verstandig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]![]()
Ik probeer onder de 75 gram per dag te blijven. Voel me wel goed zo en ik hoef niet zoveel carbs te hebben. Zit meerendeels van de dag toch op mijn kont
Ik ben 2,5 kg afgevallen, wat niet superveel is maar ik ben tevreden. Ik ben een stuk minder poofy, zeker voor deze tijd van de maand. En mijn huid is volgens mij ook rustiger.
Oh en VleesKaas
Vis
Goede vetten
Lekker toetje!! Hoeveel wil je uitkomen ongeveer per dag qua kcal?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:23 schreef Mini. het volgende:
Oja, lijstje...
O: magere yoghurt met cruesli
T: koffie met melk, snee brood met 30+-kaas
L: 2x brood met ham
T: 1x brood met kaas
T: banaan, 2 perziken die op moesten
S: fitness en 40 minuten fietsen
D: iets met veel groente en eiwitten (en weinig carbs want die zitten al in het toetje)
T: éénpersoons-lemon meringue pie
Moet hem nog even invoeren om te kijken of het een beetje redelijk uitkomt qua kcals... Anders doe ik er vanmiddag misschien nog een snee brood bij.
Het voordeel (en nadeel, wat de lijn betreft) van een vriendje dat van koken houdt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
Thanks Novem! Volgens mij zit ik ook netjes rond de 2000 kcal en eetmeter vindt mn vet niet eens te hoog
[..]
Lekker toetje!! Hoeveel wil je uitkomen ongeveer per dag qua kcal?
Idee om een van de boterhammen af en toe in te wisselen voor iets anders, salade ofzo? Dan kom je makkelijker aan je veggies!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef anna82 het volgende:
Oh wat slecht zeg, die broodjes!
Ik zit gezellig in de trein met de grijze brigade , en wou dat ik eens wat beter naar Li luisterde. Billen-branden-blaren.
In de trein onderweg naar huis?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef anna82 het volgende:
Oh wat slecht zeg, die broodjes!
Ik zit gezellig in de trein met de grijze brigade , en wou dat ik eens wat beter naar Li luisterde. Billen-branden-blaren.
Geen voorbarige conclusies trekken wat betreft de NS, Maria!quote:
Wehehequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen voorbarige conclusies trekken wat betreft de NS, Maria!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie tip!quote:
Dan ga je vast iets leuks doen!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef Probability het volgende:
Met 1000 spullen
En nu zag ik net een oud vrouwtje en iemand met baby dus lig ik nu ook nog eens onder een enorm picknickkleed en de rest van m'n spullen want ik ga natuurlijk geen 2 plaatsen bezet houden
Is ook moeilijk somsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Goeie tip!![]()
Ik mag niet zeuren, want ik doe het allemaal zelf. Ga maar eens werken aan 'neen' zeggen: Je dis non!
Is voor m'n eindpresentatie! Moet alleen nog ergens een paar balen hooi weten te scorenquote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Is voor m'n eindpresentatie! Moet alleen nog ergens een paar balen hooi weten te scoren
En een paspop..
Boer zoeken en een auto. En een stofzuiger.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Is voor m'n eindpresentatie! Moet alleen nog ergens een paar balen hooi weten te scoren
En een paspop..
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:
Geen voorbarige conclusies trekken wat betreft de NS, Maria!
Bij mij ook. En ik werd vanmorgen om kwart voor zes wakker gemaakt door een enorme onweersbui, en kan nu niet meer slapen. Terwijl ik daarvoor ook al kut sliep. Ik ben echt constant afgedraaid hier...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:36 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Ik heb eindelijk weer eens lekker geslapenI can take on the world
![]()
mooi dat mijn slaapkwaliteit en hoeveelheid áltijd bepaalt of ik wat van mijn dag weet te maken of niet
Sterkte voor de slechte/weinige slapers!
Mijn ontbijt was een geroosterde speltboterham met geprakte avocado en een paar plakjes kalkoenfilet. De rest moet ik nog verzinnen
Fixed for Mrs. Brain!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:36 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Ik heb eindelijk weer eens lekker geslapenI can take on over the world
![]()
Nee, ze liep langs, zei dat en liep verder. Best vreemd!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krijg jij nooit zomaar complimentjes?
Wel tof om te horen trouwens Jag! Zei ze er verder nog iets bij?
Moeten mensen vaker doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ze liep langs, zei dat en liep verder. Best vreemd!
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
We hebben hier een jarige vandaag, kadootjes vielen in de smaak (vooral 1 van de 2 want kennelijk zocht ie dat al lang) en ik had brownies gebakken en met gekleurde glazuurpennetjes "Happy B-day *naam*" erop geschreven, en "Hoera"-kaartjes erin geprikt
Voelen ze niks van. En hamsters? Die zijn kleiner.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:45 schreef Probability het volgende:
Konijnen zouden ook leuk zijn voor de presentatie (maar wel zielig)
SPOILER: cuteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik doe het ook weleens. En daar wordt altijd heel gek op gereageerd.quote:
Haha maf is dat hequote:Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens. En daar wordt altijd heel gek op gereageerd.
Gewoon beetje leuk aankledenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef the85mc het volgende:
Het wordt me nog niet helemaal duidelijk wat je gaat presenteren.. Ga je zelf een mini boerderij nadoen
Wat ik mij nou afvroeg probje, doe jij dat expres, vaag blijven? Of realiseer je je misschien niet dat het in sommige gevallen handig kan zijn om de onderliggende doelen van je vraag te beschrijven? Of zit er een andere reden achter, waar ik geen idee van heb?quote:
ik wil wel vertellen wat we exact doen via pm (namen en rugnummers enz)quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat ik mij nou afvroeg probje, doe jij dat expres, vaag blijven? Of realiseer je je misschien niet dat het in sommige gevallen handig kan zijn om de onderliggende doelen van je vraag te beschrijven? Of zit er een andere reden achter, waar ik geen idee van heb?
Ik haat ook luchtbedden. De laatste keer dat ik ging kamperen, had ik een soort matje bij me (geleend van mijn broer) en als ik aan het ventieltje draaide, pompte hij zichzelf op. Ik heb toen best lekker geslapen. Leek meer op een matras dan een veldbed, of luchtbed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hmm. is te overwegen. Helaas is de bus er niet meer, dus nu kunnen we geen matras meenemen. En ik haat luchtbedden.
Ik leef een beetje in een andere dimensie geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Niet echt, Billy
Hooibalen, geitjes, konijnen, een paspop en een picknickkleed roepen nou eenmaal vragen op als het betrekking heeft op een presentatie.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:11 schreef Probability het volgende:
[..]
ik wil wel vertellen wat we exact doen via pm (namen en rugnummers enz)
maar dit is voor de aankleding, leek mij wel duidelijk? iig ik heb een paar atributen nodig voor mijn presentatie
Volgens mij is het best leuk daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik leef een beetje in een andere dimensie geloof ik
sorry! ja ik vergeet vaak een inleiding te gevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Nu begint het me wel te dagen ja, maar ik doelde eigenlijk niet eens op dit voorbeeld in het bijzonder. Je bent soms wat moeilijk te volgen als je het "umfeld" niet kent.
Het is nieteens lullig bedoeld hoor prob, ik vroeg het me gewoon oprecht af.
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik haat ook luchtbedden. De laatste keer dat ik ging kamperen, had ik een soort matje bij me (geleend van mijn broer) en als ik aan het ventieltje draaide, pompte hij zichzelf op. Ik heb toen best lekker geslapen. Leek meer op een matras dan een veldbed, of luchtbed.
Van de site van de ANWB
Zelf lucht-vullende mat
Deze soort heeft op een van de hoeken een klein ventiel. Bij het openen van dit ventiel 'zuigt' de mat zich automatisch vol met lucht. De dikte varieert van 2,5 tot 6,5 cm.
De dunnere matjes zijn erg klein op te rollen, waardoor ze interessant zijn voor lichtgewichtkampeerders die wat meer ligcomfort op prijs stellen en een hogere prijs geen bezwaar vinden. Naarmate de matten dikker worden, nemen het gewicht en het oprolvolume toe. Bij de duurdere en ook vaak betere matten is het opencellige schuim in de mat verlijmd aan de tijk. Hierdoor kan het materiaal niet verschuiven en krijgt slijtage minder kans. Bij imitatiematten ontbreekt een verlijming. Dat leidt, mede door de goedkopere materialen, tot afname van het ligcomfort, een kortere levensduur en een geringere isolatie.
Plus en min
+ zeer goed ligcomfort
+ goede grondkou-isolatie
+ klein oprolvolume
+ acceptabel gewicht
- hoge prijs
- kwetsbaarheid
.Tips
Laat de mat zichzelf met lucht vullen. Bijblazen verhoogt het ligcomfort, maar verkort de levensduur. Zorg dat de ondergrond vrij is van scherpe delen.
.
Dit!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef the85mc het volgende:
Klinkt wel bijzonder ProIk doe normaal niet aan aankleding, want dat wordt bij technische presentaties ook niet zo gewaardeerd. Straight forward en to the point zijn koning in mijn vakgebied.
Nu weer aan het werk.. Mooi nummer om gemotiveerd te blijven en lekker door te gaan:
Je wilt gewoon een thermarest als je een self inflating ding wilt. Duur, maar ontzettend goed en comfortabel.quote:
Oh netjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je wilt gewoon een thermarest als je een self inflating ding wilt. Duur, maar ontzettend goed en comfortabel.![]()
Die van mij gaat al zeker 10 jaar mee.
die van mijn broer komt van een outdoor-winkel in Duitsland, denk ik. Maar ze zullen ze in Nederland ook wel hebbenquote:
Thermarest is ook prima, die heeft B.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh netjeswel prijzig maar goed voor de rug dus
Deze is betaalbaar:
http://www.vrijbuiter.nl/(...)-a-rest-base-camp-l/
Klopt, nog een paar weken vlammen! Lang leve de weken van 70-80 uur! En het klinkt raar, maar ik vind het best prima om zo lang per dag bezig te zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dit!Misschien een keer een vakgerelateerd grappig filmpje tussendoor of zo, maar geen aankleding nee.
juli is de maand dat het moest gebeuren toch? Succes in ieder geval!
Ik ben wel een makkelijke slaper (jarenlange training gevolgd), maar slaap uitstekend op zo'n matje. En ik ben bepaald geen lichtgewicht, dus voor jou zou het al helemaal geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh netjeswel prijzig maar goed voor de rug dus
Ik gebruik altijd een goede olijfolie en doe er wat gedroogde oregano, of bassilicum doorheen. Of verse bieslook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Mixende_match het volgende:
@prob klinkt vaag ja, maar wel leuk! Haha suc6 er mee iig! Gewoon naar een boer gaan voor hooi, en wellicht een lammetje er bij
Wat is lekker voor door de sla als azijn/olie? Heb een heel mooi vinegair & oil setje gekocht. Maar heb er nog niks in
We hebben hier een campo zitten op mijn terugroute naar huis, deze week maar even kijken idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ben wel een makkelijke slaper (jarenlange training gevolgd), maar slaap uitstekend op zo'n matje. En ik ben bepaald geen lichtgewicht, dus voor jou zou het al helemaal geen probleem moeten zijn.
Even een keer langs een Bever of andere outdoorwinkel en gaan proefliggen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef Skoap het volgende:
aaaaaaaaaargh op sommige dagen ben ik die schijt IT zo zat... waarom heb ik geen vak geleerd
we=mr. ribfluwelenbroek en jij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een self inflating thermarest matje van 3 cm dik ofzo en dat ding ligt heerlijk!
Owja, en we gaan toch met de auto naar Parijs.
Eens kijken of we verdwalen in Parijs ook overleven.![]()
Dat ding van mij is vrij laag en voor mijn gewicht (rond de 65) prima. Zag op MP eentje die breder (70 cm) en steviger is. In je DM.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die zelfopblaasbare matrasjes niet zo comfortabel meer. En mijn man wil graag hoog slapen (leeftijd begint mee te spelen).; Dus toch op zoek naar een veldbed denk ik.
Zie correctie van Loveli.quote:
Ik heb je berichtjes gezien. Ga er nog maar even op broeden. Het alternatief is een 2 persoons zelfopblaasbaar luchtbed van 50 cm hoog.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat ding van mij is vrij laag en voor mijn gewicht (rond de 65) prima. Zag op MP eentje die breder (70 cm) en steviger is. In je DM.
Veldved >>>> Nomad zelfopblaasbaar matje van 6 cm.
Een fluwelenbroek? Bij een man?quote:
Jouw keus om het met de hele wereld te delen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
bedankt Chico ik ga volgende week naar Brugge
'Even' naar Afrika?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
Kan de mr niet mee in die maand of een paar dagen/weken langskomen?
Het enige waardeoordeel dat chico er aan hangt is dat Brugge niet bruisend is. Daar heeft ze gelijk inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
bedankt Chico ik ga volgende week naar Brugge
Keulen. Is leuk en hoeft niet veel te kosten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een goed idee? Ik wil een paar dagen weg met meneer, omdat ik een maand wegga in mn eentje en hij helemaal niet op vakantie gaat. Zaterdagavond tot dinsdagavond. Budget incl vervoer (OV), overnachting, voedsel en evt entree voor musea etc is 200 pp. Ik wilde Berlijn, maar dat is te duur (trein alleen al is 100 euro) en we hebben te kort tijd om te gaan liften. Couchsurfen is een optie. Tot nu toe kom ik alleen op Brugge, maar ik wil eigenlijk naar een wat bruisendere stad. Dus, iemand een beter idee?
*bijlezen gaat sinds gisterochtend*
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 13:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Jouw keus om het met de hele wereld te delen..
Ik woon in Amsterdam, maar kan best naar Weeze reizen. Probleem is dat we in hoogseizoen zitten en ik in mijn kop heb dat ik over anderhalve week wil vertrekkenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
Woon je dicht bij Weeze Chico? Daar vertrekken veel ryanairvluchten, meer dan vanaf eindhoven heb ik het idee..
Misschien kan Henk een goedkope vlucht vinden?quote:
quote:@ML: ja hier ga ik me niet meer uit kletsen natuurlijk. Ik ken Brugge uit de film en daar kwam het heel erg mooi en cultureel over. Geloof dat ik ook nog wel een nachtje wil stappen
.
Ryanair vliegt niet vanaf Schipholquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
Schiphol ligt op zich wel in de buurt van Amsterdam, 't is dichterbij dan Weeze in ieder geval
Kamperen in Antwerpen of op de stadscamping van Groningen. Is ontzettend leuk weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam, maar kan best naar Weeze reizen. Probleem is dat we in hoogseizoen zitten en ik in mijn kop heb dat ik over anderhalve week wil vertrekken.
@henk: die bookmark ik sowieso voor de toekomst! Zitten leuke dingen tussen zo te zien.
*terug denkt aan huwelijksreis*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:
herkenbaar, Maria!
Nog 1 maand en 25 dagen!
Bivakkeren in dit oord met een groot glas bier
[ afbeelding ]
Of een wodka/pineapplejuice als ze het hebben
Jaloers! Ik wil ook wodka-pineapplejuice!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:
herkenbaar, Maria!
Nog 1 maand en 25 dagen!
Bivakkeren in dit oord met een groot glas bier
[ afbeelding ]
Of een wodka/pineapplejuice als ze het hebben
Leuk juist!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef V1z0R het volgende:
Familie
Ouders zijn deze zomer 30jaar getrouwd...
Jullie waren op Mauritius geweest toch?quote:
Klopt! Dat je dat nog weetquote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Komt vast ook wel goed, Novem![]()
[..]
Jullie waren op Mauritius geweest toch?
Oe, the Beatles achterna!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je kunt voordelig met Easyjet naar Liverpool vliegen? Ik vond het een ontzettend leuke stad.![]()
Leuke musea, beetje winkelen en je kunt er goed stappen.
The magical mystery tour!!!!!!!quote:
Ik moet er natuurlijk wel bij trainenquote:
Bij veel suikers explodeer ik gewoon.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moet er natuurlijk wel bij trainenMaar het wel of niet trainen heeft dus veel meer invloed bij mij.
Ja, maar dat is iets anders dan spekkies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef beefcake het volgende:
Hee Aruba, mijn moederland! Mag ik mee in je koffer viz, dan kan ik mijn oma knuffelen
En ik merk het aan mijn buik als ik teveel vlees heb gegeten. Ontzettend opgeblazen en borrelig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |