abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113674297
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be someone that makes you happy
  maandag 2 juli 2012 @ 15:34:48 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113674365
*mental image van slankies die naar de finish kruipen alwaar Nallie en Parkietje met een tray brownies klaarstaan*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_113674452
:D Ik kom wel hoor. Inspanningen in de keuken zijn nooit een probleem :P
pi_113674593
Cool, ik ga een week na de Urbanathlon de Dam tot Dam Ladiesrun doen (4 mijl) voor de Stichting Downsyndroom. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 2 juli 2012 @ 15:46:45 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113674851
Vind het allemaal maar knap hoor, al dat sporten!

Hier al bijna 3 week geleden, bevalt mij niks maar woensdag mag ik weer en zie ertegen op...

Lijst:
O: kwark met vla
T's: appel, druiven, cup a soep kerrie met een halve komkommer, boterham kaas
L: 2 boterhammen met zelfgegrilde kipfilet, gegrild ui, tomaat, likje mayo. Kom minestronesoep met wokkelpasta en gehaktballetjes, 2 bekers melk
T's: 4 dropjes, heerlijke, HEERLIJKE nectarine, appel, blokje choco, paar zoute stokjes
D: gegrilde courgette,ui, champignons met ketjap en soja, dop/wortelen, gepofte aardappelen met creme fraiche en verse kruiden, koolvisfilet pakketjes met daarin: kaas, verse kruiden, plakje tomaat, bosuitje en grove mosterd)
T: kom rabarbermoes met wat vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113674963
Wat doen jullie jezelf toch aan met die Urbanathlon... Knap hoor, maar ik zou er echt niet aan moeten denken. :@

Mag ik trouwens wat feedback op mijn lijstje voor vandaag? Het lijkt mij niet zo heel veel, maar volgens mijn calorie-tel-app is het al aan de hoge kant dus ik kan het even niet meer inschatten. Niet dat ik nu nog echt dingen kan weglaten, maar toch.
O: magere yoghurt met cruesli (AH biologisch, die met frambozen en chocola :9)
T: koffie met melk, verder niks want laat ontbeten
L: broodsalade met tomaat, gegrilde courgette en biefstuk
T: banaan, kop soep met 2 sneeën brood
S: 40 minuten fietsen
D: chili-achtige prut met kipfilet, paar tortillachips en guacamole
T: als ze rijp zijn een perzik
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 2 juli 2012 @ 15:50:03 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113674977
Zou willen dat ik weer eens kon sporten :).

Thuis. En door met werk. Moet eens schoenen gaan shoppen voor m'n tandvlees. Dat loopt niet zo lekker.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113675101
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Mini. het volgende:
Wat doen jullie jezelf toch aan met die Urbanathlon... Knap hoor, maar ik zou er echt niet aan moeten denken. :@

Mag ik trouwens wat feedback op mijn lijstje voor vandaag? Het lijkt mij niet zo heel veel, maar volgens mijn calorie-tel-app is het al aan de hoge kant dus ik kan het even niet meer inschatten.
O: magere yoghurt met cruesli (AH biologisch, die met frambozen en chocola :9)
T: koffie met melk, verder niks want laat ontbeten
L: broodsalade met tomaat, gegrilde courgette en biefstuk
T: banaan, kop soep met 2 sneeën brood
S: 40 minuten fietsen
D: chili-achtige prut met kipfilet, paar tortillachips en guacamole
T: als ze rijp zijn een perzik
Hoeveel kcals zegt je app dan?

Lijkt me niks teveel juist, lekker, veel voedingsstoffen. En ja, cruesli, niet de meest verantwoorde keus, maar dat maakt af en toe ook niet uit.

Als je veel guacamole eet kan het zijn dat de avocado je kcals zo omhoog stuwt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 2 juli 2012 @ 15:57:11 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113675307
Mini, dat kan nooit meer dan 1300 kcal zijn toch?
Vind hem op zich wel mooi.. I O+ cruesli :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113675472
XM, kun je niet wandelen dan? Gewoon als beweging. Het is heerlijk weer, gewoon lekker naar buiten gaan. :)
En je zou toch ondersteuning krijgen? Is dat al geregeld?

Ik vind het ook een mooi lijstje Mini, maar je middag T klinkt wel vrij zwaar.
Wat ik overigens rete-irritant vind aan de meeste calorie tellers, is dat ze uitgaan van een generiek product. Terwijl het met dingen als kwark, best veel uitmaakt welke variant je eet qua voedingsstoffen en calorieen.
Valtaf vind ik wel een hele uitgebreide iig. :)

Uniekje, jij beweegt toch sowieso superveel? Ook op je werk? Ik zit de hele dag een beetje te lamzakken achter mn bureau en met een beetje pech de hele dag te eten.
En mij loop je er vet uit hoor. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113675654
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Novem het volgende:

[..]

Hoeveel kcals zegt je app dan?

Lijkt me niks teveel juist, lekker, veel voedingsstoffen. En ja, cruesli, niet de meest verantwoorde keus, maar dat maakt af en toe ook niet uit.

Als je veel guacamole eet kan het zijn dat de avocado je kcals zo omhoog stuwt.
Zonder D zit ik al op 1000, en ik wil ergens tussen 1500 en 1600 eindigen. Da's ongeveer 300 onder mijn verbruik. Inderdaad maar weinig guacamole (en natuurlijk chips) eten dan. :)

HPKW: bij deze app kun je wel kiezen uit verschillende merken en varianten, dus ik kan wel vrij vaak precies de variant kiezen die ik ook heb.
Die middag-T is gewoon cup-a-soup, dat is maar 70 kcal ofzo.
Everything has changed
  maandag 2 juli 2012 @ 16:05:31 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113675705
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:46 schreef An24 het volgende:

[..]

En het is een leuk vriendje ook nog :Y
O+ dankjewel! vinnikook. Freud is ook tof!

ik moet een beetje lachen om aqlle urbanathlon "voorpret". Ik heb echt enorme visuals erbij :P

verder vandaag laatste gewone vergaderingen gehad en de leerlingen die in de gevarenzone zaten maar wel over zijn gebeld. als ze huilen van blijdschap aan de tel. ipv van verdriet, is het veel leuker bellen!
Kwak
pi_113675724
Welke app is het Mini? :)
Doe wat je niet durft.
pi_113675769
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke app is het Mini? :)
Deze: http://www.fatsecret.com/connected/android
Everything has changed
  maandag 2 juli 2012 @ 16:07:43 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113675800
Lijkt me echt verschrikkelijk, dat geklim en gedoe :@. Henk, ik weet het niet, gister twee uur over de boekenmarkt gelopen en toen echt onwijs last van mn linkerheup.

Zit in een bewegingsmogelijkhedenvacuum op het moment -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:12:44 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113676040
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool, ik ga een week na de Urbanathlon de Dam tot Dam Ladiesrun doen (4 mijl) voor de Stichting Downsyndroom. :)
Als je dan nog kunt lopen dan :7. Wel een cool idee :Y. Moet je je dan ook laten sponsoren?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:13:32 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113676064
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het allemaal maar knap hoor, al dat sporten!

Hier al bijna 3 week geleden, bevalt mij niks maar woensdag mag ik weer en zie ertegen op...

Zegt onze hardloopmachine :P. En dat is het nadeel van een tijdje niet gaan: hoe langer je niet gaat, hoe meer je ertegenop ziet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_113676208
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, dat geklim en gedoe :@. Henk, ik weet het niet, gister twee uur over de boekenmarkt gelopen en toen echt onwijs last van mn linkerheup.

Zit in een bewegingsmogelijkhedenvacuum op het moment -O-.
Maar lopen op een boekenmarkt is ook wel anders dan gewoon thuis een rondje te wandelen. Dan krijgt iedereen last van pijntjes.

Maar wat zei je fysio over sporten en bewegen?
Kun je sowieso niet onder begeleiding van een fysio gaan sporten? Lijkt me wel verstandiger dan zelf maar wat freewheelen. :)
quote:
12s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je dan nog kunt lopen dan :7. Wel een cool idee :Y. Moet je je dan ook laten sponsoren?
Natuurlijk kan ik dan nog lopen. Tenzij ik botten breek of rare blessures oploop, maar daar ga ik maar niet van uit. :)
Ik ga me idd laten sponsoren.
Wees voorbereid op spam. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113676324
Ik vind je tof Henk! O+
pi_113676639
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:
Ik vind je tof Henk! O+
Hihi, lief! O+
Doe wat je niet durft.
pi_113677255
LOL@ Urbanathlonlol!

Ik doe vanaaf niks meer :X mijn wallen hebben wallen :') hoop dat ik vanaaf als een blok in slaap val :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113677483
Lekker op de bank dan Aurum! :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:46:50 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113677574
Uitslag x ray binnen en niets te zien maar aangezien fracturen daarop pas te zien zijn als ze helen zegt dat nog niet zo veel. Begin wel weer een beetje hoop te krijgen :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:47:09 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113677588
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
LOL@ Urbanathlonlol!

Ik doe vanaaf niks meer :X mijn wallen hebben wallen :') hoop dat ik vanaaf als een blok in slaap val :P
Ik lolde ^^

Zo naar ABC, kadootje uitzoeken voor mister Boss-man!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:50:21 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113677723
Gelukkig Vik..
Hoe zit het nu dan met de pijn?

Vind je ook tof Henk!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:56:10 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113677975
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig Vik..
Hoe zit het nu dan met de pijn?

Vind je ook tof Henk!
nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:59:13 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113678128
Beterschap An!

Jij bent heul geen speklapje Maria.. ahoewel..... qua lekkerheid wel :P

Appel bij voedingscentrum: 90 gram, de mijnes normaal 230
Nectarine: 90 gr, de mijnes 150 (ex pit)
Tartaar: 70 gr, standaard is dit 100

Klopt niet :')
  maandag 2 juli 2012 @ 17:00:52 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113678185
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!
Als je dan probeert wat te joggen? Of fietsen.. fietsen belast helemaal niks, smeert alleen goed.
Wat denk je van zwemmen?

Je bent er heel erg mee bezig, pas op dat het ook niet 'tussen je oren' gaat zitten.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:15:39 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113678742
Nee joggen doe ik pas weet als ik weet dat alles in orde is. Fietsen komt goed. Volgende week 35 km per dag van Amersfoort naar Hilversum :)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 17:28:25 #30
82136 Xennia
gekroond
pi_113679278
O: yoghurt
L: brood met biefstuk, champignons
S: half uur wandelen, half uur joggen
T: gekookt ei
D: beenham uit de oven, haricot verts in ontbijtspek, salade
T: banaan, pistache-noten.

Vraagje: in mijn buurt wordt in augustus betaald parkeren ingevoerd. Mijn vriend woont nog niet officieel bij me, zijn huis staat nog te koop (andere gemeente). We willen 2 parkeervergunningen, maar dat kan alleen als hij zich hier al inschrijft. Weet iemand welke financiele gevolgen dat heeft? Krijgt hij bv nog hypotheekrente-aftrek dan? Hoeft hij in zijn gemeente niet meer te betalen voor zijn vuilnis, maar word ik dubbel belast?
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 17:34:57 #31
70532 loveli
N
pi_113679598
No worries about afvalstoffenheffing, dat komen ze echt nog wel halen (in mijn gemeente wel).

Een klok/klepel in m'n geheugen heeft ooit iets in WGR gelezen dat hypotheekrenteaftrek pas na een tijdje vervalt, zodat je met een onverkocht huis niet meteen een financiele tegenvaller hebt.

Wat kost een parkeerkaart voor gasten en hoeveel dagen/jaar kun je daarop parkeren?
crap in = crap out
pi_113679700
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Xennia het volgende:

Vraagje: in mijn buurt wordt in augustus betaald parkeren ingevoerd. Mijn vriend woont nog niet officieel bij me, zijn huis staat nog te koop (andere gemeente). We willen 2 parkeervergunningen, maar dat kan alleen als hij zich hier al inschrijft. Weet iemand welke financiele gevolgen dat heeft? Krijgt hij bv nog hypotheekrente-aftrek dan? Hoeft hij in zijn gemeente niet meer te betalen voor zijn vuilnis, maar word ik dubbel belast?
Ik zou eigenlijk even met de belastingdienst & gemeente bellen voor dit soort zaken... volgens mij is dat niet overal hetzelfde!
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 17:41:17 #33
70532 loveli
N
pi_113679889
Ook geen slapende honden wakker maken.

Afvalstoffenheffing is toch aan de hand van de situatie op 1 januari?
crap in = crap out
pi_113680317
Volgens mij wordt er voor de afvalstoffenheffing inderdaad gekeken naar de situatie zoals die is op 1 januari. Hier in ieder geval wel.

Laatste lesdag gehad! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:12:18 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113681008
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaan :') schaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
pi_113681096
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaan :') schaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
Aww Maria! :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 2 juli 2012 @ 18:18:53 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113681215
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aww Maria! :*
O+

En ik stink geloof ik :@ :') op momenten als deze snap ik de antipathie tegen het ov beter :+ nuja. nog maar 25 min ongeveer...
pi_113681298
Maria :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113681454
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

En ik stink geloof ik :@ :') op momenten als deze snap ik de antipathie tegen het ov beter :+ nuja. nog maar 25 min ongeveer...
Geloof heul niet dat je stinkt ;)
Zal wel een vd buren zijn in dat OV.
pi_113681499
Aww Maria :*. Gelukkig bijna thuis!
pi_113681778
O: banaan, perzik, appel, glas alpro soya ongezoet
L: twee volkorenboterhammen zongedroogde tappenade, glas alpro soya ongezoet
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).
S: bodypump
B: fietsen
T: 2 glazen alpro soya ongezoet (totaal 1 liter), stuk meloen

ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 02-07-2012 19:06:57 ]
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 18:37:38 #42
70532 loveli
N
pi_113681937
quote:
Disneypleister erop :*
crap in = crap out
pi_113681986
quote:
Ow -O- voorzichtig zijn!

Vandaag voor het eerst weer gesport en ben ook gestopt met rotzooi eten.
pi_113682676
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).

ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren
Voedingscentrum werkt echt dramatisch :')
pi_113682940
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:

Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!
Doe wat je niet durft.
pi_113683030
quote:
Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?! :P
geschaafde onderdelen even goed schoonmaken en een natte doek op je knieën en een voorzichtig kusje erop! :*
Doe wat je niet durft.
pi_113683292
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!
mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegeten
  maandag 2 juli 2012 @ 19:08:17 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113683333
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?! :P
geschaafde onderdelen even goed schoonmaken en een natte doek op je knieën en een voorzichtig kusje erop! :*
Dan was ik ws. zwaar gedeprimeerd ja :D nu thuis en omgekleed en idd kusjes erop gehad O+
pi_113683595
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef Probability het volgende:

[..]

mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegeten
Voer 'm maar eens in op Valtaf.
Je ontbijt is alleen fruit en schiet niet echt op qua calorieen.
Je lunch is 2 boterhammen, dat is nou ook niet echt veel en je diner lijkt misschien wel veel door de saus en de vegastukjes, maar je hebt heel weinig noodles en heel veel groente.
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:15:02 #50
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113683644
Ahw Maria. Balen. Maar nu weer lekker thuis!
Ik ook, m'n vriend heeft een motorhelm, handschoenen en laarzen gekocht *) superstoer!

Nu lekker ff in t zonnetje uitrusten en zo ff bbq'en denk ik. Lijstje is al met al vrij ongezond. En ook nog niet wezen sporten.. :(
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 19:18:18 #51
70532 loveli
N
pi_113683848
Heeft 'ie ook een bijpassende motor?
crap in = crap out
pi_113684545
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Voer 'm maar eens in op Valtaf.
Je ontbijt is alleen fruit en schiet niet echt op qua calorieen.
Je lunch is 2 boterhammen, dat is nou ook niet echt veel en je diner lijkt misschien wel veel door de saus en de vegastukjes, maar je hebt heel weinig noodles en heel veel groente.
ga ik doen!

..Oh kan het dagboek niet vinden.. waar staat het dagboek?

via dieet-inzicht is het ook drama

ik geef het op :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Probability op 02-07-2012 19:44:48 ]
pi_113684839
Daglijstje
O: dubbele boterham pindakaas
T: bouillon
L: soep, broodje kaas, broodje vlees, beker karnemelk, appel
T: appel
D: snijbonenstamp met twee chipolata worstjes
T: festini ijsje
  maandag 2 juli 2012 @ 19:57:17 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113685614
Vind de eetmeter wel relaxed werken.. alleen kloppen de grammen meestal niet, beter zelf wegen en zelf invoeren.
pi_113685642
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind de eetmeter wel relaxed werken.. alleen kloppen de grammen meestal niet, beter zelf wegen en zelf invoeren.
ik kan t hele dagboek niet vinden :+
  maandag 2 juli 2012 @ 20:00:09 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113685763
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:57 schreef Probability het volgende:

[..]

ik kan t hele dagboek niet vinden :+
:D Had ik ook... Ctrl+F 'dagboek' :+
pi_113685981
Anna, beterschap. Klinkt niet best.

En een :* op Maria dr knietjes.

Vandaag gewerkt ipv vrije dag. Geen vooruitzicht op inhalen voorlopig :')

En we hebben sinds vandaag nog maar 1 kitten. Nog twee weekjes en dan is het echt voorbij ;(
pi_113688292
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:33 schreef Probability het volgende:

[..]

ga ik doen!

..Oh kan het dagboek niet vinden.. waar staat het dagboek?

via dieet-inzicht is het ook drama

ik geef het op :')
Je zet eerst de site weer terug op oude layout, dan ga je naar "Ik wil" rechts bovenin en dan klik je eetdagboek bijwerken aan. :)

Ik heb net nog een bolletje pistacheijs op. Hoeveel gram is een bolletje ijs eigenlijk?
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 20:51:02 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113688410
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je zet eerst de site weer terug op oude layout, dan ga je naar "Ik wil" rechts bovenin en dan klik je eetdagboek bijwerken aan. :)

Ik heb net nog een bolletje pistacheijs op. Hoeveel gram is een bolletje ijs eigenlijk?
bolletje ijs: ik reken 100 gram
pi_113689496
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

bolletje ijs: ik reken 100 gram
Ow, dan zit ik helemaal netjes in mn calorieen vandaag (1800). :)
Alleen wel wat laag in mn eiwitten.
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 21:26:56 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113690535
Disneypleister O+

Lekker gegeten :9 biefstuk met veel coleslaw en een paar frietjes!
pi_113691129
Eindstand:
O: Yoghurt met ananas, twee mueslicrackers met vega-ham/hüttenkäse (en komkommer)
T: Appel
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, tasty tom tomaten, zongedroogde tomaten en gerookte makreel
D: Zalm, broccoli, gebakken aardappels met mayonaise
T: Halve bak 'ambachtelijke yoghurt rabarber/framboos' met blauwe bessen/frambozen en een appel

Planning voor morgen:
O: Yoghurt met rode bessen, drie mueslicrackers met biefstukworst/pekelborst/kipfilet (en komkommer)
T: Appel
L: Drie volkoren boterhammen met runderpastrami/kipfilet (en komkommer)
T: Salade van veldsla, dressing, zongedroogde tomaten en zachte geitenkaas
D: Wraps met sla, tomaten (tasty tom en zongedroogd) en gerookte makreel
T: Halve bak Mona aardbeienkwark

[ Bericht 0% gewijzigd door Vlierbloesem op 02-07-2012 22:43:53 ]
pi_113691600
ik heb nog een stukje chocolade en een handje walnoten gegeten. mocht ik nog iets willen kan ik aardbeien nemen :9
pi_113691662
Ik heb afgelopen dagen sinds lange tijd weer crap gegeten, maar ik kan er niet meer tegen lijkt het wel.. Vandaag klein zakje snoep gegeten en daarna was ik misselijk.. Echt apart hoe je lichaam op troep reageert.
Spierpijn is nu eindelijk zo goed als weg, heb wel het idee dat ik toch nog wel wat meer spieren in mijn rug heb gekregen, of in ieder geval, dat ze meer opvallen. Volgens vetpercentage site zou ik nu op 9% bf zitten, maar ik zie nog steeds geen duidelijke buikspieren en dat zou onder de 10% echt wel moeten. Waarschijnlijk klopt die berekening dan niet..Niet dat zichtbare buikspieren een doel is, maar het zou wel een leuk bijeffect zijn van zoveel trainen.
pi_113692421
Zo mijn lijstje:

O: 200 ml sojamelk met 40 gram havermout, bosbessen en havermout
L: 1 boterham appelstroop
T: half appel
D: spinazie met een eitje en 1 bio worstje
T: klein bakje kwark met bosbessen

+ 8 paracetamol. Nu maar naar bed, morgen weer om 6:00 op, want ik ben natuurlijk niet ziek...
pi_113692494
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 21:57 schreef anna82 het volgende:
Zo mijn lijstje:

O: 200 ml sojamelk met 40 gram havermout, bosbessen en havermout
L: 1 boterham appelstroop
T: half appel
D: spinazie met een eitje en 1 bio worstje
T: klein bakje kwark met bosbessen

+ 8 paracetamol. Nu maar naar bed, morgen weer om 6:00 op, want ik ben natuurlijk niet ziek...
Wow doe je wel rustig aan? 8 paracetamol :o Zoveel eet ik er niet eens in 5 jaar bij elkaar!
pi_113693113
Novem, ik heb zojuist 2 keer mijn huis op en neer gebearcrawled en dat viel best tegen. :D
Ik voorzie spierpijn in mn dijen en kuiten. B-)

Morgen weer. B-)

Anna, doe jij wel een beetje rustig aan als je ziek bent?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 22:18:50 #68
70532 loveli
N
pi_113693711
Anna, wat is leuker? Nu een dag thuisblijven of 2 weken kwakkelen en je vakantie verpesten omdat je morgen wilt werken? Easy on the paracetamol.
crap in = crap out
pi_113693817
Is dat veel ja? Ik functioneer even niet zo lekker zonder. Vast niet verstandig, maar ik moet even deze week doorkomen. Wie weet voel ik me morgen wel beter!

Haha, cool Henk! Ik ben zo klein behuisd dat dat hier geen kunst zou zijn..

Nu slapen!
pi_113694074
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef loveli het volgende:
Anna, wat is leuker? Nu een dag thuisblijven of 2 weken kwakkelen en je vakantie verpesten omdat je morgen wilt werken? Easy on the paracetamol.
De vraag stellen is hem beantwoorden ;) zie je eigen ondertitel!

Maar luisteren? Ho maar. Woensdagochtend heb ik een plekje in mijn agenda om uit te zieken.
pi_113694159
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:18 schreef loveli het volgende:
Dat! Wel voorzichtig doen anders ben je nog langer bezig..

Ben al een week aan het proberen ergens te printen, heb dus een kleureninkjet nodig.. maar alles is laser/zwart wit/stuk/nee doen we niet

Had gehoopt dat ik de printer die ik besteld heb vandaag binnen zou krijgen maar dat is helaas niet zo.. pff ben een beetje ten einde raad. zou bijna random aan gaan bellen en vragen of ik mag printen..
  maandag 2 juli 2012 @ 22:30:28 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113694493
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:20 schreef anna82 het volgende:
Is dat veel ja? Ik functioneer even niet zo lekker zonder. Vast niet verstandig, maar ik moet even deze week doorkomen. Wie weet voel ik me morgen wel beter!

Haha, cool Henk! Ik ben zo klein behuisd dat dat hier geen kunst zou zijn..

Nu slapen!
Zus van vriendje heeft zoveel paracetamol gebruikt in de loop der jaren dat ze nu niet meer mag omdat ze anders haar maag vernaggelt, kijk dus zekers uit!
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 22:33:17 #73
70532 loveli
N
pi_113694702
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:24 schreef anna82 het volgende:

[..]

De vraag stellen is hem beantwoorden ;) zie je eigen ondertitel!

Maar luisteren? Ho maar. Woensdagochtend heb ik een plekje in mijn agenda om uit te zieken.
In dat geval: vlierbessenspul. Betere drogist heeft het, bv de tuinen. Ook onder de naam Sambucol. Heeft mij door de varkensgriep gesleept, zal voor jou geen kwaad kunnen.
crap in = crap out
pi_113694716
Hetzelfde geldt voor ibu, overigens!

Hm, ik ben nu al excuusjes aan het verzinnen om morgen niet te hoeven sporten. Not good. :') Dus ik plemp het hier even neer: ik ga morgen sporten! *O* w/ *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 22:33:53 #75
70532 loveli
N
pi_113694746
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben al een week aan het proberen ergens te printen, heb dus een kleureninkjet nodig.. maar alles is laser/zwart wit/stuk/nee doen we niet

Had gehoopt dat ik de printer die ik besteld heb vandaag binnen zou krijgen maar dat is helaas niet zo.. pff ben een beetje ten einde raad. zou bijna random aan gaan bellen en vragen of ik mag printen..
Studentenflat in de buurt opzoeken en daar op digitaal prikbord hulp roepen?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 22:34:22 #76
70532 loveli
N
pi_113694779
quote:
3s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zus van vriendje heeft zoveel paracetamol gebruikt in de loop der jaren dat ze nu niet meer mag omdat ze anders haar maag vernaggelt, kijk dus zekers uit!
Of lever. Aspirine/ibu => maag, paracetamol => lever.

Keuzes...
crap in = crap out
  maandag 2 juli 2012 @ 22:39:29 #77
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113695100
Goed zo, GeeBee! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Of lever. Aspirine/ibu => maag, paracetamol => lever.

Keuzes...
Oh dat kon ook! Hoe dan ook, niet zo onschuldig als het lijkt dus oO<
pi_113695104
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:33 schreef loveli het volgende:

[..]

Studentenflat in de buurt opzoeken en daar op digitaal prikbord hulp roepen?
woon er zelf in 1 maar niemand heeft een printer die geschikt is heel frustrerend
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 22:42:31 #79
70532 loveli
N
pi_113695269
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:39 schreef Probability het volgende:

[..]

woon er zelf in 1 maar niemand heeft een printer die geschikt is heel frustrerend
Bedoel zo'n complex met 500 studenten. Allicht heeft er 1 een printer.
crap in = crap out
pi_113695607
Ok. Duidelijk. Het worden nog twee hele volle weken voor de vakantie begint :')
pi_113695653
Mijn lijstje voor vandaag:
Ontbijt 4 boterhammen met smeerkaas, ham
T muesli met melk
L 3 boterhammen met ham
T zakje autodrop van die rode snoepjes met misselijkheid achteraf
D nasi met spekjes, kip en 2 eieren, satesaus, veel groenten en een beetje rijst
magere kwark met muesli
T zo nog een appel

Mijn D was in verhouding echt teveel en te hoog in slechte vetten..
pi_113696253
DaD, heb je nog een grappig filmpje gestuurd (in twee stukjes, anders verstuurde hij m niet) ;)
  maandag 2 juli 2012 @ 23:06:10 #83
82136 Xennia
gekroond
pi_113696847
En dit is het geworden:

quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Xennia het volgende:
L: brood met biefstuk, champignons
S: half uur wandelen, half uur joggen + de krachtoefeningen van Jillian + een half uur fietsen
T: gekookt ei x2
D: beenham uit de oven, haricot verts in ontbijtspek, salade
T: banaan, pistache-noten +parmaham.
Planning voor morgen
L: 2 boterhammen met 2 gebakken eieren met kaas en spek
T: aardbeien
S: joggen en/of Jillian
T: pecannoten
D: boeuf stroganoff met veel paprika, champignons en ui, aardappelpuree, komkommersalade, appelmoes
T: softijs met chocolade-glazuur
  maandag 2 juli 2012 @ 23:13:51 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113697297
Vakantie boeken is bijna rond! B-)

[ Bericht 67% gewijzigd door MariaEtcetera op 02-07-2012 23:25:17 ]
pi_113697981
Leuk Maria!
Waar vliegen jullie naar toe? :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 23:33:45 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113698358
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 23:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Maria!
Waar vliegen jullie naar toe? :)
Cork! Vanaf daar gaan we de omgeving verkennen in 5 daagjes :P Gelukkig nog een semi-budget optie gevonden want met de vluchten die we aanvankelijk vonden zag ik de boel al in het water vallen xD
pi_113700841
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 22:56 schreef LieLie het volgende:
DaD, heb je nog een grappig filmpje gestuurd (in twee stukjes, anders verstuurde hij m niet) ;)
Ja, dat was zonet leuk thuiskomen! Konden wel maar één deel bekijken op de tablet, maar dat was erg leuk. De schatjes. O+. Dank je wel!

We zijn naar de bios geweest voor Baard z'n verjaardag, Ice Age 4. Funny.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_113703757
Vandaag kwam er iemand (een vrouw) naar me toe in de pauze van een college, en zei: "i think you are so beautiful"...daar was ik zo verbaasd over, maar vond het wel tof!

Verder hier nog alles goed. Nog steeds veel werk, maar weonsdag een dagje vrij ivm fourth of july...wel lekker. Waarschijnlijk dan richting Detroit naar een baseball game.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 05:18:17 #89
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113704010
Tof Jeager! Veel plezier. Is het nog steeds zo heet?

Beterschap Anna...

Zo, kwark/vla/rabarber... nu weg: racen
pi_113704067
:W mogge!

Ik ga ook de auto in, racen :P
pi_113704130
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 03:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Vandaag kwam er iemand (een vrouw) naar me toe in de pauze van een college, en zei: "i think you are so beautiful"...daar was ik zo verbaasd over, maar vond het wel tof!

Verder hier nog alles goed. Nog steeds veel werk, maar weonsdag een dagje vrij ivm fourth of july...wel lekker. Waarschijnlijk dan richting Detroit naar een baseball game.
Wauw, mooi compliment! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_113704368
Wat tof Jeager!

Bah wat een schijtnacht. Veel wakker geworden :(
pi_113704464
Morning!

Ik was de hoofdpersoon in een incestueuze thriller vannacht, heerlijk wakker worden O+

Jagar wat leuk :D

Zit nu in de trein... Helemaal bezweet wegens rennen + benauwd :9
pi_113704471
En geen planning want Hele dag onderweg... Ontbijt peer en vliegtuigbroodje, hopelijk niet te veel troep en heb mijn loopschoenen meegenomen!
pi_113704536
Ik moet vanavond maar eens wat vroeger naar bed gaan, dan word ik vast wat uitgeruster wakker. :)

Vandaag een spannende dag. De route en obstakels voor de urbanathlon worden bekend gemaakt. :D

Hoe lang ga je weg Perr?
Goed dat je je hardloopschoenen mee hebt! :)
Doe wat je niet durft.
pi_113704627
quote:

[..]

Copyshop?

Mogge trouwens :7
pi_113704733
mogguh! Ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen w/ I can take on the world :7
mooi dat mijn slaapkwaliteit en hoeveelheid áltijd bepaalt of ik wat van mijn dag weet te maken of niet :')

Sterkte voor de slechte/weinige slapers!

Mijn ontbijt was een geroosterde speltboterham met geprakte avocado en een paar plakjes kalkoenfilet. De rest moet ik nog verzinnen oO<
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:44:18 #98
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113704826
Slaap? Wat is dat? Ik ben sinds enige dagen onbekend met dit fenomeen!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:46:49 #99
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113704850
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Slaap? Wat is dat? Ik ben sinds enige dagen onbekend met dit fenomeen!
Dat.
En te veel te doen.
En een ziek kind.

En te veel te doen.
Had ik al gezegd dat ik te veel te doen heb? }:|
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_113704852
Fijne app is dat trouwens mini! :)

Mijn planning:
O kwark havermout zomerfruit, koffie verkeerd
L omelet met 2 enorme plakken ham, 4 eieren, 200 gr spinazie, 2 tomaten en wat geraspte kaas. 2 geroosterde volkoren boterhammen
T banaan
D salade, even kijken wat ik er nog bij neem
S krachttraining
T kwark
Doe wat je niet durft.
pi_113704860
Volgens mij heeft Tink teveel te doen :{

Er zijn dus mensen die je zomaar complimentjes geven?! :o Wel leuk, Jagar! :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 07:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Ik was de hoofdpersoon in een incestueuze thriller vannacht, heerlijk wakker worden O+

In een droom toch hoop ik? :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_113704861
Lijstje:

O/T: 4 speltboterhammen met oa biefstukworst/kaas enz. 150 gram bosbessenyoghurt
T: notenmix
L: 2,5 gebakken ei en een 2 opscheplepels spaghetti met groentesaus
T: nectarine+ blokje choco
D: gewokte groente en mie
T: nog geen idee

[ Bericht 4% gewijzigd door Ml-etje op 03-07-2012 09:08:54 ]
  dinsdag 3 juli 2012 @ 08:52:42 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113704911
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:48 schreef V1z0R het volgende:

Er zijn dus mensen die je zomaar complimentjes geven?!
Krijg jij nooit zomaar complimentjes?
Wel tof om te horen trouwens Jag! Zei ze er verder nog iets bij?
pi_113704972
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 07:59 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Misschien heb ik een verkeerd beeld bij wat incestueus betekent, maar het klinkt nou niet echt als heerlijk wakker worden :') :P

Kwam vanmorgen m'n nest niet uit, ik ga eens een keer na 11 uur naar bed *oma

Net klaar bij de tandarts en heb weer schone en gladde tanden, geen gaatjes :9

Henk, pittig he, dat bearcrawlen!! Ben benieuwd naar het parcours.

Jagar, mooi compliment, vooral als het van een vrouw komt en niet van een of ander slijmerig mannetje.

Lijst:

O - 0% Griekse yoghurt met 2 pruimen, rijstwafel pindakaas
L - geen tijd om een salade te maken, dus 3 vk bth, 1 met halve avocado, 1 hummus, 1 tonijn
T - raw brownie
S - hardlopen
D - varkensfiletje, aardappels, groenten
T - koffie verkeerd
pi_113705003
Volgens mij heeft Perr het sarcasme gebruikt :P
pi_113705019
Viz, ja het was een droom en Novem, ik was sarcastisch :')
pi_113705041
Mijn O was een Klein pistoletje met half ham, half kaas, Klein bakje yoghurt met aardbeien en thee :9
pi_113705086
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:01 schreef Perruche het volgende:
Viz, ja het was een droom en Novem, ik was sarcastisch :')
Hoe moest ik dat nou weten :( misschien heb je wel een hele lekkere neef ofzo :9
:D :P
pi_113705147
Mijn lijstje is trouwens tot nu toe (dus ex diner) 1300 cal, 110 gr eiwit, 137 gr KH en 37 gr vet. :)
Doe wat je niet durft.
pi_113705157
Kan iemand mij het verschil tussen communicatie en marketing communicatie uitleggen? Stage gaat misschien niet door doordat het te veel communicatie is....
pi_113705183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wilde al zeggen van nee, maar kreeg laatst een complimentje over m'n haar :o
:') en het zit dus zo omdat ik al weet niet hoelang te lui ben om naar de kapper te gaan _O-
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 09:16:06 #112
70532 loveli
N
pi_113705234
Prob, opdracht aanpassen?
crap in = crap out
pi_113705286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:16 schreef loveli het volgende:
Prob, opdracht aanpassen?
Ja dat wil ik wel maar ik zie niet zo goed wat het verschil is dus dan vind ik het erg moeilijk aanpassen..
pi_113705363
Communicatie kan alles zijn (persvoorlichting enzo) marketingcommunicatie puur gericht op imagebuilding en reclame.

Je studeert het toch billy :P
pi_113705477
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:22 schreef Perruche het volgende:
Communicatie kan alles zijn (persvoorlichting enzo) marketingcommunicatie puur gericht op imagebuilding en reclame.

Je studeert het toch billy :P
Ik studeer economie dit is maar een onderdeel er van en ik heb niet echt iets met communicatie in het speciaal. Maar volgens jouw uitleg is mijn stage dus wel relevant..
pi_113705479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wilde al zeggen van nee, maar kreeg laatst een complimentje over m'n haar :o
:') en het zit dus zo omdat ik al weet niet hoelang te lui ben om naar de kapper te gaan _O-
je haar is ook donkerder dan vorig jaar...volgens mij :?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:29:56 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113705524
Complimenten van wildvreemden krijg ik nooit hoor. Alleen soms van collega's/vrienden enzo.
pi_113705566
Coco weet dat vast Billy!

Ik sliep om 4:00 nog niet, kreeg mijn malende hoofd niet uitgezet. Dus helaas, voel me niets beter vandaag. Afspraken van vanochtend afgezegd, met nog steeds het idee om vanmiddag wel te gaan...
pi_113705569
Ik hoor alleen wel eens dingen als: hoer

:')

En dat ik een leuke uitstraling heb, ook een keer gehoord
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 09:35:39 #120
70532 loveli
N
pi_113705681
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef anna82 het volgende:

Ik sliep om 4:00 nog niet, kreeg mijn malende hoofd niet uitgezet. Dus helaas, voel me niets beter vandaag. Afspraken van vanochtend afgezegd, met nog steeds het idee om vanmiddag wel te gaan...
:* Als dat idee nou gewoon fijn een idee blijft..
crap in = crap out
pi_113705697
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef anna82 het volgende:

ff serieus Anna |:( |:(

Wat vertelt je lijf je nou? ff bot en lomp, maar als je morgen onder een auto komt dan moeten ze het ook zonder je rooien. Dus vandaag kan het iig ook wel.

Eerst beter worden!
pi_113705718
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:31 schreef Probability het volgende:
Ik hoor alleen wel eens dingen als: hoer

:')

En dat ik een leuke uitstraling heb, ook een keer gehoord
Ja, hoer? Hoevaak hoor je dat dan? En waar?

Is mij 2 keer in mijn leven gebeurd denk ik, wel freaky.
pi_113705730
Was ook de moeder van m'n zwager :D wildvreemden nooit nee...
En nog nooit hoer genoemd :+
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

je haar is ook donkerder dan vorig jaar...volgens mij :?
Hoe ouder ik wordt, des te donkerder m'n haar, maar na de zomer is het ook lichter omdat er dan meer zon op geschenen heeft.
Als klein jochie was ik dan ook hoogblond :)

Zag wel dat ik nodig weer druk aan het ijzer moet hangen, m'n pecs zijn flabby :{
pi_113705774
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:
Was ook de moeder van m'n zwager :D wildvreemden nooit nee...
En nog nooit hoer genoemd :+

[..]

Hoe ouder ik wordt, des te donkerder m'n haar, maar na de zomer is het ook lichter omdat er dan meer zon op geschenen heeft.
Als klein jochie was ik dan ook hoogblond :)

Zag wel dat ik nodig weer druk aan het ijzer moet hangen, m'n pecs zijn flabby :{
dus eigenlijk zeg je dat je meer naar buiten moet?
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 09:41:57 #125
70532 loveli
N
pi_113705822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef V1z0R het volgende:
pecs, zijn dat boobs?
crap in = crap out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:43:33 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113705846
Naar sportarts geweest. Slecht nieuws. Mag iig drie maanden niet hardlopen en in het ergste geval een jaar niet. Dus maar even naar fysio voor alternatief trainingsprogramma. Wel fijn om geweest te zijn. Hij heeft me uitgebreid onderzocht en alles goed uitgelegd. Over zes weken weer. Hopelijk ziet ie dan verbetering.

Oh en van de weegschaal werd ik ook al niet blij :')
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:44:42 #127
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113705866
Toen ik jonger was werd ik helaas wel vaker hoer genoemd (maar ik droeg dan ook wel hele korte rokjes :') )

Gelukkig krijg ik veel vaker complimentjes, ook van wildvreemden.
Tegenwoordig word ik vaak aangesproken op de jurkjes of broeken die ik draag.
Schijnbaar heb ik een benaderbaar hoofd ofzo.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 09:45:22 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113705881
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:
Naar sportarts geweest. Slecht nieuws. Mag iig drie maanden niet hardlopen en in het ergste geval een jaar niet. Dus maar even naar fysio voor alternatief trainingsprogramma. Wel fijn om geweest te zijn. Hij heeft me uitgebreid onderzocht en alles goed uitgelegd. Over zes weken weer. Hopelijk ziet ie dan verbetering.

Wat een rotnieuws vik. Ga je nu op zoek naar een alternatief? Zwemmen ofzo? Of fietsen? Iets waarbij je je scheenbenen niet belast?
pi_113705938
Ik ben een keer vies vet kutwijf genoemd op straat -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113705970
Wat de?! Lijkt mij een groot gebrek aan opvoeding juist, Isa...
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

dus eigenlijk zeg je dat je meer naar buiten moet?
Ook :@
De meeste dagen dat het zonnig was, was ik druk met klussen...

Yup, li, de boobs :+ Pecs aka musculus pectoris major
pi_113705979
Vik wat super vervelend voor je :(
pi_113706009
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:43 schreef Viking84 het volgende:

Nouja, iig goed dat je bent geweest.
Waarom mag je zo lang niet hardlopen? Heeft de sportarts nog suggesties gegeven voor alternatieve trainingen?
Doe wat je niet durft.
pi_113706012
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:50 schreef V1z0R het volgende:
Wat de?! Lijkt mij een groot gebrek aan opvoeding juist, Isa...

Ik was meer gechoqueerd door het feit dat zo'n klein hummeltje dat zei dan dat het blijkbaar tegen mij werd gezegd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113706014
Balen Vik, wat heb je precies? Hopen dat je je conditie vast kan houden met alternatieven.
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 09:54:10 #135
70532 loveli
N
pi_113706055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:52 schreef anna82 het volgende:
Balen Vik, wat heb je precies? Hopen dat je je conditie vast kan houden met alternatieven.
Niet afleiden van het onderwerp "gaat Anna vandaag verstandig zijn of plakt ze een weekje gezondheidsellende aan haar vakantie".

}:|
crap in = crap out
pi_113706057
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een keer vies vet kutwijf genoemd op straat -O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut! Weet je meteen hoe dat thuis gaat, volgens mij kende ik die woorden überhaupt niet toen ik een lief, blond kleutertje was.
pi_113706087
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:54 schreef loveli het volgende:

Niet afleiden van het onderwerp "gaat Anna vandaag verstandig zijn of plakt ze een weekje gezondheidsellende aan haar vakantie".

Streng hoor, loveli! :o
pi_113706109
quote:

[..]

:D

Wat had jij nou voor veldbed?
pi_113706152
Balen Vikje! -O- Heeft hij ook dingen voorgesteld die je wel mag doen?
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 10:00:07 #140
70532 loveli
N
pi_113706183
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D

Wat had jij nou voor veldbed?
zoiets
crap in = crap out
pi_113706230
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:00 schreef loveli het volgende:

[..]

zoiets
Oi das best stevigjes :D
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 10:02:25 #142
70532 loveli
N
pi_113706247
Ik vind 'em perfect, neemt minder plek in dan een zelf opblazend ding en slaapt 10x beter.
crap in = crap out
pi_113706306
Die Al-Qaida terroristen slapen inderdaad niet lekker.
pi_113706310
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:02 schreef loveli het volgende:
Ik vind 'em perfect, neemt minder plek in dan een zelf opblazend ding en slaapt 10x beter.
Dat geloof ik graag ja :Y
Thnx!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:05:37 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113706312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Nouja, iig goed dat je bent geweest.
Waarom mag je zo lang niet hardlopen? Heeft de sportarts nog suggesties gegeven voor alternatieve trainingen?
thx allen :*.

Ja iets met een verzwakte botstructuur. Het zijn shin splints maar dat is dus een aandoening vh bot ipv het botvlies. Mag wel fietsen en crosstrainen mits ik geen last krijg van mn scheenbeen dus. En thx voor de tip. Blij dat ik geweest ben :) em hopen dat ik bij de categorie hoor die er na drie maanden van af is, al ga ik ws pas na mn reis on oktober weer op zn vroegst. Wil geen terugval riskeren en dan niet op vakantie kunnen ;). Komende week fiets ik al veel buiten (35 km per dag) en daarna maar evem naar de fysio om een alternatief trainingsprogramma op te stellen. Komt wel goed :)
Niet meer actief op Fok!
pi_113706316
quote:

[..]

Haha, ja jeetje: ik zet in op optie 3, vanmiddag lekker werken en morgen gezind weer op!

Nee, als het echt, echt, niet gaat dan blijf ik thuis, maar zo ziekjes vind ik mezelf nou ook weer niet..
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:06:09 #147
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113706323
Balen vik, maar dan weet je iig wel waar je aan toe bent!
Ik kreeg zaterdag wel 6 (!!!) complimentjes over mijn jurkje, Datie leuk was èn leuk stond O+

Isa, idd dat zo'n kind zulke woorden kent, en ook nog eens tegen wildvreemde zegt!
~ Bonito La Risa ~
pi_113706396
Jeetje Vik, heftig! Wel fijn dat een expert het nu zo zegt. Dan neem je t in elk geval aan ;)
En complimentjes op straat :D vooral van bouwvakkers O+ :')

Waarom ben ik altijd ontevreden als ik naar de kapper ben geweest :'( ze knippen er altijd teveel af!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:13:07 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113706494
Diagnose was trouwens mtss. Mediaal tibiaal stress syndroom.
Niet meer actief op Fok!
pi_113706525
Aww Nallie :( hoeveel is er af?

Meestal wordt het wel wat beter na zelf wassen en stylen!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:18:08 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113706628
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:02 schreef loveli het volgende:
Is het te vergelijken met een normaal matras, of hangt het heel erg door?
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 10:22:52 #152
70532 loveli
N
pi_113706734
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is het te vergelijken met een normaal matras, of hangt het heel erg door?
Hij is vrij stevig, een matras geeft meer mee. Op een luchtmatrasje lig ik de halve nacht wakker, hierop slaap ik gewoon.
crap in = crap out
pi_113706780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:14 schreef Novem het volgende:
Aww Nallie :( hoeveel is er af?

Meestal wordt het wel wat beter na zelf wassen en stylen!
Qua lengte valt het wel mee hoor. Maar meer lagen waardoor het veel minder is in het geheel :P das ff wennen. Is vaak na een week wel weer oke en inderdaad als ik t zelf gewassen heb! Ik zeur gewoon :)
pi_113706856
Ahh balen Vik! Wel echt die rust nemen en ook andere dingen zoals fietsen niet forceren. Beter een paar weken te veel rust dan een jaar spijt..
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 10:32:16 #155
70532 loveli
N
pi_113706917
Of vik gaat de monkeybar trainen nu.
/nieuwe uitdaging
crap in = crap out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:41:55 #156
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113707145
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij is vrij stevig, een matras geeft meer mee. Op een luchtmatrasje lig ik de halve nacht wakker, hierop slaap ik gewoon.
Hmm. is te overwegen. Helaas is de bus er niet meer, dus nu kunnen we geen matras meenemen. En ik haat luchtbedden.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:42:28 #157
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113707160
quote:

[..]

gewoon even naar de copyshop??
is echt niet zo duur, en ze kunnen vaak alle soorten kleurenprints wel maken.

Vik -O- balen! goed dat je even echt rust neemt...
Kwak
pi_113707251
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gewoon even naar de copyshop??
is echt niet zo duur, en ze kunnen vaak alle soorten kleurenprints wel maken.

Vik -O- balen! goed dat je even echt rust neemt...
dank je! had er al een paar gebeld maar dat kon niet omdat ze met rollen papier ipv blaadjes werkten :?!
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 10:47:43 #159
70532 loveli
N
pi_113707311
Wasdroger blijft ijskoud.
/klein leed
crap in = crap out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:48:45 #160
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113707338
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:45 schreef Probability het volgende:

[..]

dank je! had er al een paar gebeld maar dat kon niet omdat ze met rollen papier ipv blaadjes werkten :?!
hoe groot moet het zijn dan??

ik ga altijd gewoon de naar http://www.printer.nl/website/ in Leiden, en daar kan ik op een kleurenprinter mijn A4tjes printen, of kleurkopiën maken als ik ze nodig heb. zoiets moet toch ook in Amsterdam bestaan?!?
Kwak
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:51:07 #161
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113707393
ik ga er vandoor, personeelsuitje in dordrecht, compleet met lunchpakket, keuzeprogramma en driegangendiner. ik ga geen musea bekijken of bevers zoeken in de biesbosch, maar lekker bonbons maken met leuke collega's. *O* latorz!

@Li: narf, dan maar föhnen? :')
Kwak
pi_113707400
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 09:37 schreef Novem het volgende:

[..]

Ja, hoer? Hoevaak hoor je dat dan? En waar?

Is mij 2 keer in mijn leven gebeurd denk ik, wel freaky.
Op het station of straat of zo. Door rare negers en crackhoeren. Dat wel. :P
pi_113707403
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:51 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga er vandoor, personeelsuitje in dordrecht, compleet met lunchpakket, keuzeprogramma en driegangendiner. ik ga geen musea bekijken of bevers zoeken in de biesbosch, maar lekker bonbons maken met leuke collega's. *O* latorz!

@Li: narf, dan maar föhnen? :')
:W zwaai je als je langs komt?
pi_113707419
Geen bevers zoeken? Jammer! Heb nog een paar hilarische foto's van toen ik daar was.
Maar bonbons maken is ook leuk O+ have fun!
pi_113707427
Zat net even terug te lezen en als ik complimenten krijg is het meestal van bekenden. Soms van onbekenden maar zeker geen 6 per dag ;) Vaker dan een compliment gebeurt het dat onbekenden ineens aan me zitten, echt awkward.. Ik weet ook niet waarom ze dat doen, want voor mannen is het net zo raar als ineens een vrouw aan je zit als andersom..

En loveli, good old wasrekje?
  dinsdag 3 juli 2012 @ 10:53:49 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113707464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:29 schreef the85mc het volgende:
Ahh balen Vik! Wel echt die rust nemen en ook andere dingen zoals fietsen niet forceren. Beter een paar weken te veel rust dan een jaar spijt..
komt goed :Y normaal fietsen doet tot nu toe geen pijn dus hoop dat dat zo blijft. No way dat ik ga lopen ;). Vanavond de spullen maar even opbergen, dan liggen ze niet zo in het zicht.
Niet meer actief op Fok!
pi_113707503
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:48 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoe groot moet het zijn dan??

ik ga altijd gewoon de naar http://www.printer.nl/website/ in Leiden, en daar kan ik op een kleurenprinter mijn A4tjes printen, of kleurkopiën maken als ik ze nodig heb. zoiets moet toch ook in Amsterdam bestaan?!?

ik wilde iets printen op t-shirt transfer papier maar ben naar mn ouders gegaan en daar is het wel gelukt!
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 11:03:50 #168
70532 loveli
N
pi_113707797
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:52 schreef the85mc het volgende:
En loveli, good old wasrekje?
Heb ik ook, en ik heb ook een fiets en een teiltje voor de handwas. Neemt niet weg dat ik graag een uurtje extra werk om fluffy warme handdoeken uit de droger te betalen.
crap in = crap out
pi_113707851
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik ook, en ik heb ook een fiets en een teiltje voor de handwas. Neemt niet weg dat ik graag een uurtje extra werk om warme handdoeken uit de droger te betalen.
haha ik zeg niet dat je alle moderne dingen weg moet gooien, maar de oplossing is in dit geval makkelijk ;) Ok je handdoeken worden wat minder zacht, maar dan ben je gelijk gescrubt..
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 11:06:03 #170
70532 loveli
N
pi_113707870
Ja maar ik hoef geen oplossing, ik wil zwelgen.
/vrouw
crap in = crap out
pi_113707930
Altijd oplossingen bedenken (ook slechte) als iemand een probleem vertelt..
/man :P
pi_113707983
je kan ook gewoon wasverzachter bij je handdoeken doen he Li :P
pi_113708044
Niks zo lekker als handdoeken uit de droger!
Wasverzachter bereikt dat ook niet :N
pi_113708084
ik gooi mijn lijstje er nog ff in :

O: geroosterde speltboterham met halve geprakte avocado en 2 plakjes kalkoenfilet
T: 5 kabernassi worstjes
L: 30 gr bacon en 3 eieren
T: plakjes banaan met pindakaas erop
D: veldsla met zalm, garnalen, blauwe kaas en olijfolie/mosterddressing
T: espresso en praline of 2
S: rondje rennen met lief
pi_113708113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
Niks zo lekker als handdoeken uit de droger!
Wasverzachter bereikt dat ook niet :N
QFT!

Loveli, waarom heb je een fiets nodig voor de handwas? :+
Everything has changed
pi_113708119
Ik had in mijn oude huis een droger, maar ik zie de toegevoegde waarde niet zo? Dan waste ik de lakens of handdoeken en dan mochten ze niet eens met z'n allen in de droger, te zwaar ofzo en dan bleven ze klam. Een studeerkamer vol met droogrekken is ook niet ideaal tho :')
pi_113708141
Ik heb van die fijne scrubhanddoeken. Zeker de handdoeken die wat ouder zijn, komen echt niet zacht uit de wasmachine.

Nog steeds enigszins aan het lowcarben Aurum?
Hoeveel ben je trouwens kwijtgeraakt?
Doe wat je niet durft.
pi_113708151
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:13 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi mijn lijstje er nog ff in :

T: plakjes banaan met pindakaas erop
Dit is zo vreselijk :9~

Ga ik denk ik ook doen als ik thuis kom :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:16:11 #179
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113708167
Ben met een ziek kind thuis aan het werken.
Wat is het dan lastig om gemotiveerd aan de slag te gaan zeg }:|
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 11:17:00 #180
70532 loveli
N
pi_113708193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:14 schreef Mini. het volgende:

[..]

QFT!

Loveli, waarom heb je een fiets nodig voor de handwas? :+
crap in = crap out
pi_113708211
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:17 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_113708257
Pindakaas O+ het is weer een pindakaasdagje

Planning:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, rijstwafel pindakaas
L: 2 kleine speltbh smeerworst, 2 kleine met pindakaas, salade van tomaat/komkommer/spinazie/tonijn
T: stuk of 10 nootjes :P en wat blanke rozijnen
D: kikkerwten/courgette/aubergine/tomaten/ui prutje met chorizo
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met sojamelk, banaan en havermout (en misschien wel pindakaas!!)
pi_113708337
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:19 schreef Nallie het volgende:
Pindakaas O+ het is weer een pindakaasdagje

Planning:
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd, rijstwafel pindakaas
L: 2 kleine speltbh smeerworst, 2 kleine met pindakaas, salade van tomaat/komkommer/spinazie/tonijn
T: stuk of 10 nootjes :P en wat blanke rozijnen
D: kikkerwten/courgette/aubergine/tomaten/ui prutje met chorizo
S: ruim een uur boksen
T: eiwitshake met sojamelk, banaan en havermout (en misschien wel pindakaas!!)
:@ :P

Heerlijk lijstje weer!
pi_113708377
Oja, lijstje...
O: magere yoghurt met cruesli
T: koffie met melk, snee brood met 30+-kaas
L: 2x brood met ham
T: 1x brood met kaas
T: banaan, 2 perziken die op moesten
S: fitness en 40 minuten fietsen
D: iets met veel groente en eiwitten (en weinig carbs want die zitten al in het toetje)
T: éénpersoons-lemon meringue pie :9

Moet hem nog even invoeren om te kijken of het een beetje redelijk uitkomt qua kcals... Anders doe ik er vanmiddag misschien nog een snee brood bij.
Everything has changed
pi_113708417
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb van die fijne scrubhanddoeken. Zeker de handdoeken die wat ouder zijn, komen echt niet zacht uit de wasmachine.

Nog steeds enigszins aan het lowcarben Aurum?
Hoeveel ben je trouwens kwijtgeraakt?
:Y

Ik probeer onder de 75 gram per dag te blijven. Voel me wel goed zo en ik hoef niet zoveel carbs te hebben. Zit meerendeels van de dag toch op mijn kont :P

Ik ben 2,5 kg afgevallen, wat niet superveel is maar ik ben tevreden. Ik ben een stuk minder poofy, zeker voor deze tijd van de maand. En mijn huid is volgens mij ook rustiger.

Oh en Vlees O+ Kaas O+ Vis O+ Goede vetten O+
pi_113708627
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:24 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

:Y

Ik probeer onder de 75 gram per dag te blijven. Voel me wel goed zo en ik hoef niet zoveel carbs te hebben. Zit meerendeels van de dag toch op mijn kont :P

Ik ben 2,5 kg afgevallen, wat niet superveel is maar ik ben tevreden. Ik ben een stuk minder poofy, zeker voor deze tijd van de maand. En mijn huid is volgens mij ook rustiger.

Oh en Vlees O+ Kaas O+ Vis O+ Goede vetten O+
Klinkt goed te doen en verstandig. :)
met 75 gr KH kun je ook weer gewoon normaal groenten eten en dat lijkt me wel fijn. :)

Minder poofy en een rustige huid is al helemaal fijn. O+

Hoe is het met de sport mojo?
Doe wat je niet durft.
pi_113708682
_O- ook het woordje mojo...
pi_113708750
Thanks Novem! Volgens mij zit ik ook netjes rond de 2000 kcal en eetmeter vindt mn vet niet eens te hoog :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:23 schreef Mini. het volgende:
Oja, lijstje...
O: magere yoghurt met cruesli
T: koffie met melk, snee brood met 30+-kaas
L: 2x brood met ham
T: 1x brood met kaas
T: banaan, 2 perziken die op moesten
S: fitness en 40 minuten fietsen
D: iets met veel groente en eiwitten (en weinig carbs want die zitten al in het toetje)
T: éénpersoons-lemon meringue pie :9

Moet hem nog even invoeren om te kijken of het een beetje redelijk uitkomt qua kcals... Anders doe ik er vanmiddag misschien nog een snee brood bij.
Lekker toetje!! Hoeveel wil je uitkomen ongeveer per dag qua kcal?
Idee om een van de boterhammen af en toe in te wisselen voor iets anders, salade ofzo? Dan kom je makkelijker aan je veggies!
pi_113708786
pi_113708852
Wat een ontiegelijk slechte photoshop die broodjes zeg! :D

Wel lekkere dingetjes erop :9
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:51:27 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113709300
Ik vind aan de lucht gedroogde handdoeken zoveel lekkerder afdrogen dan die zachte droger-dingen :@. Dat droogt toch ook niet lekker af? Bijna net zo erg als nieuwe handdoeken.
pi_113709353
Oh wat slecht zeg, die broodjes!

Ik zit gezellig in de trein met de grijze brigade , en wou dat ik eens wat beter naar Li luisterde. Billen-branden-blaren.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 11:53:42 #193
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113709378
Handdoeken uit droger O+ inc. lekker fris luchtje O+

Lijstje:
O: mag yogh + mueslil
T: muffin met appel
L: 3 volk. bth kaas-pindakaas
T: peer
D: Vleesjes van de bbq, met komkommer salade denk.
S: strijken :{w
~ Bonito La Risa ~
pi_113709476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:33 schreef Nallie het volgende:
Thanks Novem! Volgens mij zit ik ook netjes rond de 2000 kcal en eetmeter vindt mn vet niet eens te hoog :P

[..]

Lekker toetje!! Hoeveel wil je uitkomen ongeveer per dag qua kcal?
Idee om een van de boterhammen af en toe in te wisselen voor iets anders, salade ofzo? Dan kom je makkelijker aan je veggies!
Het voordeel (en nadeel, wat de lijn betreft) van een vriendje dat van koken houdt. O+

Op een fitnessdag zoals vandaag wil ik ergens rond de 1800 uitkomen denk ik. Die boterhammen zijn inderdaad niet ideaal maar ik had even niks anders in huis. Misschien weer eens proberen om meer avondeten te maken en dat mee te nemen als lunch, thanks voor de tip. :)
Everything has changed
pi_113709549
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef anna82 het volgende:

Ik zit gezellig in de trein met de grijze brigade , en wou dat ik eens wat beter naar Li luisterde. Billen-branden-blaren.
:* sterkte!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:14:49 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113710101
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 11:52 schreef anna82 het volgende:

In de trein onderweg naar huis? :o

Ik vind dat meer mensen complimentjes moeten geven zomaar, als je ze al denkt kan je ze ook zeggen :Y Al heb ik ook wel scruples om dat bij wildvreemden te doen :+ Bij anderen doe ik het wel. :Y
pi_113710269
Lijstje van gisteren is alleen 38 km racefietsen bijgekomen, verder heb ik me er helemaal aan gehouden.

Planning voor vandaag (tips zijn welkom!):
O: yoghurt, blauwe bessen, muesli
L: 3 bth houmous
T: appel, nectarine
D: wraps met salade met linzen en paprika en tomaat
S: 45 minuten hardlopen en daarna ga ik wandklimmen
T: wat amandelen, misschien een glas fris of sportdrank
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_113710286
In de trein naar werk :')
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:28:45 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113710552
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:21 schreef anna82 het volgende:
In de trein naar werk :')
Er gaan ook treinen terug!
pi_113710589
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Geen voorbarige conclusies trekken wat betreft de NS, Maria! :P
pi_113710599
Ik zit misselijk in de tram: want leren jasje aan
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:30:14 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113710606
In kader van complimentjes:

Ik was bij de biebiekjoe onder den indruk van An's haar. O+
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:30:32 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113710610
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wehehe :')
pi_113710641
Jammer dat er een meet was toen ik er niet was. Best raar om met mensen die je helemaal niet kent dingen te delen..

Het is nu echt tijd voor nieuwe zeilhandschoenen, mijne zijn nu helemaal afgeragd. In het begin vond ik zeilhandschoenen voor watjes, maar daar ben ik aardig van teruggekomen..
SPOILER
pi_113710651
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Goeie tip! :D

Ik mag niet zeuren, want ik doe het allemaal zelf. Ga maar eens werken aan 'neen' zeggen: Je dis non!
pi_113710655
Met 1000 spullen

En nu zag ik net een oud vrouwtje en iemand met baby dus lig ik nu ook nog eens onder een enorm picknickkleed en de rest van m'n spullen want ik ga natuurlijk geen 2 plaatsen bezet houden :')
pi_113710730
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef Probability het volgende:
Met 1000 spullen

En nu zag ik net een oud vrouwtje en iemand met baby dus lig ik nu ook nog eens onder een enorm picknickkleed en de rest van m'n spullen want ik ga natuurlijk geen 2 plaatsen bezet houden :')
Dan ga je vast iets leuks doen! :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:34:28 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113710751
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:31 schreef anna82 het volgende:

[..]

Goeie tip! :D

Ik mag niet zeuren, want ik doe het allemaal zelf. Ga maar eens werken aan 'neen' zeggen: Je dis non!
Is ook moeilijk soms :Y Maar wel ook stom van je werk dat ze niet zeggen 'ziek is ziek' en je naar huis sturen, bij wijze van.
pi_113710788
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dan ga je vast iets leuks doen! :D
Is voor m'n eindpresentatie! Moet alleen nog ergens een paar balen hooi weten te scoren

En een paspop..
pi_113710825
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Is voor m'n eindpresentatie! Moet alleen nog ergens een paar balen hooi weten te scoren

En een paspop..
:o klinkt spannend ;) krijgen we er foto's van te zien als t af is?
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 12:37:02 #211
70532 loveli
N
pi_113710837
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:35 schreef Probability het volgende:

[..]

En een paspop..
Boer zoeken en een auto. En een stofzuiger.

Of konijnenstro halen bij de dierenwinkel.
crap in = crap out
pi_113710855
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:29 schreef V1z0R het volgende:

_O-
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:39:46 #213
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113710920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:36 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen w/ I can take on the world :7
mooi dat mijn slaapkwaliteit en hoeveelheid áltijd bepaalt of ik wat van mijn dag weet te maken of niet :')

Sterkte voor de slechte/weinige slapers!

Mijn ontbijt was een geroosterde speltboterham met geprakte avocado en een paar plakjes kalkoenfilet. De rest moet ik nog verzinnen oO<
Bij mij ook. En ik werd vanmorgen om kwart voor zes wakker gemaakt door een enorme onweersbui, en kan nu niet meer slapen. Terwijl ik daarvoor ook al kut sliep. Ik ben echt constant afgedraaid hier...
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:40:52 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113710955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:36 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh! Ik heb eindelijk weer eens lekker geslapen w/ I can take on over the world :7
Fixed for Mrs. Brain!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:41:38 #215
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113710986
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 08:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, ze liep langs, zei dat en liep verder. Best vreemd!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:42:22 #216
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113711010
We hebben hier een jarige vandaag, kadootjes vielen in de smaak (vooral 1 van de 2 want kennelijk zocht ie dat al lang :D) en ik had brownies gebakken en met gekleurde glazuurpennetjes "Happy B-day *naam*" erop geschreven, en "Hoera"-kaarsjes erin geprikt :D

[ Bericht 0% gewijzigd door MariaEtcetera op 03-07-2012 12:57:16 ]
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 12:45:15 #217
70532 loveli
N
pi_113711077
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ze liep langs, zei dat en liep verder. Best vreemd!
Moeten mensen vaker doen.
crap in = crap out
pi_113711088
Konijnen zouden ook leuk zijn voor de presentatie (maar wel zielig)
pi_113711143
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
We hebben hier een jarige vandaag, kadootjes vielen in de smaak (vooral 1 van de 2 want kennelijk zocht ie dat al lang :D) en ik had brownies gebakken en met gekleurde glazuurpennetjes "Happy B-day *naam*" erop geschreven, en "Hoera"-kaartjes erin geprikt :D
O+
pi_113711308
Wat voor presentatie ga je houden met een kleedje, stro en konijnen?
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 12:57:31 #221
70532 loveli
N
pi_113711401
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:45 schreef Probability het volgende:
Konijnen zouden ook leuk zijn voor de presentatie (maar wel zielig)
Voelen ze niks van. En hamsters? Die zijn kleiner.

SPOILER: cute
crap in = crap out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 12:58:29 #222
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113711429
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Moeten mensen vaker doen.
Ik doe het ook weleens. En daar wordt altijd heel gek op gereageerd.
pi_113711482
Ik wilde eigenlijk een geitje, staan er wel een paar op marktplaats, gratis af te halen :P
pi_113711592
Het wordt me nog niet helemaal duidelijk wat je gaat presenteren.. Ga je zelf een mini boerderij nadoen ;)
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 13:03:27 #225
70532 loveli
N
pi_113711597
Het is een beetje laat in het seizoen, maar lammetjes zijn best mak. Wij hebben er ook ooit eentje geleend voor iets leuks. Beest vond het prima, kreeg leuk een flesje.
crap in = crap out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:05:49 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113711675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 12:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik doe het ook weleens. En daar wordt altijd heel gek op gereageerd.
Haha maf is dat he :D

"Wat heeft u een mooie jurk aan O+"
"Ehh..? Oh..! Ja dank je! :? :D "
pi_113711709
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:03 schreef the85mc het volgende:
Het wordt me nog niet helemaal duidelijk wat je gaat presenteren.. Ga je zelf een mini boerderij nadoen ;)
Gewoon beetje leuk aankleden :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:09:34 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113711779
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Gewoon beetje leuk aankleden :P
Wat ik mij nou afvroeg probje, doe jij dat expres, vaag blijven? Of realiseer je je misschien niet dat het in sommige gevallen handig kan zijn om de onderliggende doelen van je vraag te beschrijven? Of zit er een andere reden achter, waar ik geen idee van heb?
pi_113711843
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat ik mij nou afvroeg probje, doe jij dat expres, vaag blijven? Of realiseer je je misschien niet dat het in sommige gevallen handig kan zijn om de onderliggende doelen van je vraag te beschrijven? Of zit er een andere reden achter, waar ik geen idee van heb?
ik wil wel vertellen wat we exact doen via pm (namen en rugnummers enz)

maar dit is voor de aankleding, leek mij wel duidelijk? iig ik heb een paar atributen nodig voor mijn presentatie
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:15:22 #230
82136 Xennia
gekroond
pi_113711979
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hmm. is te overwegen. Helaas is de bus er niet meer, dus nu kunnen we geen matras meenemen. En ik haat luchtbedden.
Ik haat ook luchtbedden. De laatste keer dat ik ging kamperen, had ik een soort matje bij me (geleend van mijn broer) en als ik aan het ventieltje draaide, pompte hij zichzelf op. Ik heb toen best lekker geslapen. Leek meer op een matras dan een veldbed, of luchtbed.

Van de site van de ANWB
Zelf lucht-vullende mat
Deze soort heeft op een van de hoeken een klein ventiel. Bij het openen van dit ventiel 'zuigt' de mat zich automatisch vol met lucht. De dikte varieert van 2,5 tot 6,5 cm.

De dunnere matjes zijn erg klein op te rollen, waardoor ze interessant zijn voor lichtgewichtkampeerders die wat meer ligcomfort op prijs stellen en een hogere prijs geen bezwaar vinden. Naarmate de matten dikker worden, nemen het gewicht en het oprolvolume toe. Bij de duurdere en ook vaak betere matten is het opencellige schuim in de mat verlijmd aan de tijk. Hierdoor kan het materiaal niet verschuiven en krijgt slijtage minder kans. Bij imitatiematten ontbreekt een verlijming. Dat leidt, mede door de goedkopere materialen, tot afname van het ligcomfort, een kortere levensduur en een geringere isolatie.

Plus en min
+ zeer goed ligcomfort
+ goede grondkou-isolatie
+ klein oprolvolume
+ acceptabel gewicht
- hoge prijs
- kwetsbaarheid

.Tips
Laat de mat zichzelf met lucht vullen. Bijblazen verhoogt het ligcomfort, maar verkort de levensduur. Zorg dat de ondergrond vrij is van scherpe delen.

.
pi_113712024
Niet echt, Billy :P

Hooibalen, geitjes, konijnen, een paspop en een picknickkleed roepen nou eenmaal vragen op als het betrekking heeft op een presentatie.
pi_113712066
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:16 schreef V1z0R het volgende:
Niet echt, Billy :P

Hooibalen, geitjes, konijnen, een paspop en een picknickkleed roepen nou eenmaal vragen op als het betrekking heeft op een presentatie.
Ik leef een beetje in een andere dimensie geloof ik :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:18:29 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113712093
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:11 schreef Probability het volgende:

[..]

ik wil wel vertellen wat we exact doen via pm (namen en rugnummers enz)

maar dit is voor de aankleding, leek mij wel duidelijk? iig ik heb een paar atributen nodig voor mijn presentatie
:D Nu begint het me wel te dagen ja, maar ik doelde eigenlijk niet eens op dit voorbeeld in het bijzonder. Je bent soms wat moeilijk te volgen als je het "umfeld" niet kent.
Het is nieteens lullig bedoeld hoor prob, ik vroeg het me gewoon oprecht af.
pi_113712095
Klinkt wel bijzonder Pro ;) Ik doe normaal niet aan aankleding, want dat wordt bij technische presentaties ook niet zo gewaardeerd. Straight forward en to the point zijn koning in mijn vakgebied.
Nu weer aan het werk.. Mooi nummer van John Mayer om gemotiveerd te blijven en lekker door te gaan:
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:18:39 #235
82136 Xennia
gekroond
pi_113712103
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:17 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik leef een beetje in een andere dimensie geloof ik :P
Volgens mij is het best leuk daar.
pi_113712133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

:D Nu begint het me wel te dagen ja, maar ik doelde eigenlijk niet eens op dit voorbeeld in het bijzonder. Je bent soms wat moeilijk te volgen als je het "umfeld" niet kent.
Het is nieteens lullig bedoeld hoor prob, ik vroeg het me gewoon oprecht af.
sorry! ja ik vergeet vaak een inleiding te geven

vrienden hebben dit nu tegenwoordig ook overgenomen, is niet een handige en duidelijke eigenschap
pi_113712168
Ik heb een self inflating thermarest matje van 3 cm dik ofzo en dat ding ligt heerlijk! O+

Owja, en we gaan toch met de auto naar Parijs. :D
Eens kijken of we verdwalen in Parijs ook overleven. O+ :D
Doe wat je niet durft.
pi_113712175
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik haat ook luchtbedden. De laatste keer dat ik ging kamperen, had ik een soort matje bij me (geleend van mijn broer) en als ik aan het ventieltje draaide, pompte hij zichzelf op. Ik heb toen best lekker geslapen. Leek meer op een matras dan een veldbed, of luchtbed.

Van de site van de ANWB
Zelf lucht-vullende mat
Deze soort heeft op een van de hoeken een klein ventiel. Bij het openen van dit ventiel 'zuigt' de mat zich automatisch vol met lucht. De dikte varieert van 2,5 tot 6,5 cm.

De dunnere matjes zijn erg klein op te rollen, waardoor ze interessant zijn voor lichtgewichtkampeerders die wat meer ligcomfort op prijs stellen en een hogere prijs geen bezwaar vinden. Naarmate de matten dikker worden, nemen het gewicht en het oprolvolume toe. Bij de duurdere en ook vaak betere matten is het opencellige schuim in de mat verlijmd aan de tijk. Hierdoor kan het materiaal niet verschuiven en krijgt slijtage minder kans. Bij imitatiematten ontbreekt een verlijming. Dat leidt, mede door de goedkopere materialen, tot afname van het ligcomfort, een kortere levensduur en een geringere isolatie.

Plus en min
+ zeer goed ligcomfort
+ goede grondkou-isolatie
+ klein oprolvolume
+ acceptabel gewicht
- hoge prijs
- kwetsbaarheid

.Tips
Laat de mat zichzelf met lucht vullen. Bijblazen verhoogt het ligcomfort, maar verkort de levensduur. Zorg dat de ondergrond vrij is van scherpe delen.

.
Welke is dat dan?
pi_113712255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:18 schreef the85mc het volgende:
Klinkt wel bijzonder Pro ;) Ik doe normaal niet aan aankleding, want dat wordt bij technische presentaties ook niet zo gewaardeerd. Straight forward en to the point zijn koning in mijn vakgebied.
Nu weer aan het werk.. Mooi nummer om gemotiveerd te blijven en lekker door te gaan:
Dit! :D Misschien een keer een vakgerelateerd grappig filmpje tussendoor of zo, maar geen aankleding nee.

^O^ juli is de maand dat het moest gebeuren toch? Succes in ieder geval!
pi_113712349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welke is dat dan?
Je wilt gewoon een thermarest als je een self inflating ding wilt. Duur, maar ontzettend goed en comfortabel. :)
Die van mij gaat al zeker 10 jaar mee. :)
Doe wat je niet durft.
pi_113712387
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je wilt gewoon een thermarest als je een self inflating ding wilt. Duur, maar ontzettend goed en comfortabel. :)
Die van mij gaat al zeker 10 jaar mee. :)
Oh netjes :Y wel prijzig maar goed voor de rug dus :P

Deze is betaalbaar:

http://www.vrijbuiter.nl/(...)-a-rest-base-camp-l/
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:29:18 #242
82136 Xennia
gekroond
pi_113712454
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Welke is dat dan?
die van mijn broer komt van een outdoor-winkel in Duitsland, denk ik. Maar ze zullen ze in Nederland ook wel hebben
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:29:27 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113712457
Ik vind die zelfopblaasbare matrasjes niet zo comfortabel meer. En mijn man wil graag hoog slapen (leeftijd begint mee te spelen :') ).; Dus toch op zoek naar een veldbed denk ik.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:30:10 #244
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113712487
@prob klinkt vaag ja, maar wel leuk! Haha suc6 er mee iig! Gewoon naar een boer gaan voor hooi, en wellicht een lammetje er bij ;)

Wat is lekker voor door de sla als azijn/olie? Heb een heel mooi vinegair & oil setje gekocht. Maar heb er nog niks in :P
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:30:54 #245
82136 Xennia
gekroond
pi_113712513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Deze is betaalbaar:

http://www.vrijbuiter.nl/(...)-a-rest-base-camp-l/
Thermarest is ook prima, die heeft B.
pi_113712541
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit! :D Misschien een keer een vakgerelateerd grappig filmpje tussendoor of zo, maar geen aankleding nee.

^O^ juli is de maand dat het moest gebeuren toch? Succes in ieder geval!
Klopt, nog een paar weken vlammen! Lang leve de weken van 70-80 uur! En het klinkt raar, maar ik vind het best prima om zo lang per dag bezig te zijn.
pi_113712565
aaaaaaaaaargh op sommige dagen ben ik die schijt IT zo zat... waarom heb ik geen vak geleerd ;)
pi_113712571
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik ben wel een makkelijke slaper (jarenlange training gevolgd), maar slaap uitstekend op zo'n matje. En ik ben bepaald geen lichtgewicht, dus voor jou zou het al helemaal geen probleem moeten zijn.
Even een keer langs een Bever of andere outdoorwinkel en gaan proefliggen. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:33:15 #249
82136 Xennia
gekroond
pi_113712591
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:30 schreef Mixende_match het volgende:
@prob klinkt vaag ja, maar wel leuk! Haha suc6 er mee iig! Gewoon naar een boer gaan voor hooi, en wellicht een lammetje er bij ;)

Wat is lekker voor door de sla als azijn/olie? Heb een heel mooi vinegair & oil setje gekocht. Maar heb er nog niks in :P
Ik gebruik altijd een goede olijfolie en doe er wat gedroogde oregano, of bassilicum doorheen. Of verse bieslook.
Wat ook lekker is, is olijfolie, knoflook, mosterd en honing mengen tot de verhoudingen goed zijn.
pi_113712601
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ben wel een makkelijke slaper (jarenlange training gevolgd), maar slaap uitstekend op zo'n matje. En ik ben bepaald geen lichtgewicht, dus voor jou zou het al helemaal geen probleem moeten zijn.
Even een keer langs een Bever of andere outdoorwinkel en gaan proefliggen. :)
We hebben hier een campo zitten op mijn terugroute naar huis, deze week maar even kijken idd.
pi_113712606
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:32 schreef Skoap het volgende:
aaaaaaaaaargh op sommige dagen ben ik die schijt IT zo zat... waarom heb ik geen vak geleerd ;)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:34:28 #252
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113712631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb een self inflating thermarest matje van 3 cm dik ofzo en dat ding ligt heerlijk! O+

Owja, en we gaan toch met de auto naar Parijs. :D
Eens kijken of we verdwalen in Parijs ook overleven. O+ :D
we=mr. ribfluwelenbroek en jij?
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 13:35:15 #253
70532 loveli
N
pi_113712666
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:29 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind die zelfopblaasbare matrasjes niet zo comfortabel meer. En mijn man wil graag hoog slapen (leeftijd begint mee te spelen :') ).; Dus toch op zoek naar een veldbed denk ik.
Dat ding van mij is vrij laag en voor mijn gewicht (rond de 65) prima. Zag op MP eentje die breder (70 cm) en steviger is. In je DM.

Veldved >>>> Nomad zelfopblaasbaar matje van 6 cm.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 13:36:09 #254
70532 loveli
N
pi_113712698
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Fixed.
crap in = crap out
pi_113712732
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zie correctie van Loveli. :Y
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:40:34 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113712866
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat ding van mij is vrij laag en voor mijn gewicht (rond de 65) prima. Zag op MP eentje die breder (70 cm) en steviger is. In je DM.

Veldved >>>> Nomad zelfopblaasbaar matje van 6 cm.
Ik heb je berichtjes gezien. Ga er nog maar even op broeden. Het alternatief is een 2 persoons zelfopblaasbaar luchtbed van 50 cm hoog.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:41:09 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113712896
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Een fluwelenbroek? Bij een man?
Hij moet wel een geweldig karakter hebben :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:41:44 #258
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_113712925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

O+
pi_113713394
Daar moet je doorheen kijken Tink. Echt waar. :Y
mij is verzekerd dat het een design broek is, ik geloof dat natuurlijk
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:52:30 #260
171890 Chicolate
Chemicals
pi_113713410
Iemand een goed idee? Ik wil een paar dagen weg met meneer, omdat ik een maand wegga in mn eentje en hij helemaal niet op vakantie gaat. Zaterdagavond tot dinsdagavond. Budget incl vervoer (OV), overnachting, voedsel en evt entree voor musea etc is 200 pp. Ik wilde Berlijn, maar dat is te duur (trein alleen al is 100 euro) en we hebben te kort tijd om te gaan liften. Couchsurfen is een optie. Tot nu toe kom ik alleen op Brugge, maar ik wil eigenlijk naar een wat bruisendere stad :@. Dus, iemand een beter idee? :P

*bijlezen gaat sinds gisterochtend*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 13:53:42 #261
70532 loveli
N
pi_113713451
Kan de mr niet mee in die maand of een paar dagen/weken langskomen?
crap in = crap out
pi_113713470
_O- bedankt Chico ik ga volgende week naar Brugge :D
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 13:55:13 #263
70532 loveli
N
pi_113713513
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
Jouw keus om het met de hele wereld te delen..
crap in = crap out
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:56:03 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113713541
Azijn, suiker, citroensap, dille, zout, verse zwarte peper. Olijfolie, heel basic en lekker.
Geef best vaak complimenten aan wild vreemden. Laatst nog bij een kassa meisje. Wat heb je prachtige nagels. Ze kleurde en toen glimlachen en werd spontaan een blij ei :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:56:27 #265
171890 Chicolate
Chemicals
pi_113713553
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:53 schreef loveli het volgende:
Kan de mr niet mee in die maand of een paar dagen/weken langskomen?
'Even' naar Afrika? :+

@ML: ja hier ga ik me niet meer uit kletsen natuurlijk :'). Ik ken Brugge uit de film en daar kwam het heel erg mooi en cultureel over. Geloof dat ik ook nog wel een nachtje wil stappen :P.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:57:34 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113713590
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:54 schreef Ml-etje het volgende:
Het enige waardeoordeel dat chico er aan hangt is dat Brugge niet bruisend is. Daar heeft ze gelijk in :D Of het verder de moeite waard is om een bezoek te brengen aan brugge hangt af van je doelstellingen. Ik vind Brugge bijvoorbeeld best oke voor een bezoekje met familie ofzo. ;)
pi_113713598
Kijk hier eens Chico, daar hebben ze nog wel eens goede deals:
http://www.treinreiswinkel.nl/

Parijs kan bijv. inclusief trein al voor 139 euro. :) Wel pas in augustus vertrek overigens. :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 13:57:52 #268
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113713607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:52 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een goed idee? Ik wil een paar dagen weg met meneer, omdat ik een maand wegga in mn eentje en hij helemaal niet op vakantie gaat. Zaterdagavond tot dinsdagavond. Budget incl vervoer (OV), overnachting, voedsel en evt entree voor musea etc is 200 pp. Ik wilde Berlijn, maar dat is te duur (trein alleen al is 100 euro) en we hebben te kort tijd om te gaan liften. Couchsurfen is een optie. Tot nu toe kom ik alleen op Brugge, maar ik wil eigenlijk naar een wat bruisendere stad :@. Dus, iemand een beter idee? :P

*bijlezen gaat sinds gisterochtend*
Keulen. Is leuk en hoeft niet veel te kosten.
pi_113713657
Is ryanair niet goedkoper dan de trein? Ik ben eens naar Stockholm gevlogen voor ¤16 retour..
pi_113713740
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Jouw keus om het met de hele wereld te delen..
:+ /care
pi_113713828
Woon je dicht bij Weeze Chico? Daar vertrekken veel ryanairvluchten, meer dan vanaf eindhoven heb ik het idee..
pi_113713956
Schiphol ligt op zich wel in de buurt van Amsterdam, 't is dichterbij dan Weeze in ieder geval :P
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:08:43 #273
171890 Chicolate
Chemicals
pi_113714013
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:03 schreef the85mc het volgende:
Woon je dicht bij Weeze Chico? Daar vertrekken veel ryanairvluchten, meer dan vanaf eindhoven heb ik het idee..
Ik woon in Amsterdam, maar kan best naar Weeze reizen. Probleem is dat we in hoogseizoen zitten en ik in mijn kop heb dat ik over anderhalve week wil vertrekken :+.

@henk: die bookmark ik sowieso voor de toekomst! Zitten leuke dingen tussen zo te zien.
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 14:08:46 #274
70532 loveli
N
pi_113714017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 13:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

'Even' naar Afrika? :+
Misschien kan Henk een goedkope vlucht vinden? :+
quote:
@ML: ja hier ga ik me niet meer uit kletsen natuurlijk :'). Ik ken Brugge uit de film en daar kwam het heel erg mooi en cultureel over. Geloof dat ik ook nog wel een nachtje wil stappen :P.
crap in = crap out
pi_113714018
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:07 schreef V1z0R het volgende:
Schiphol ligt op zich wel in de buurt van Amsterdam, 't is dichterbij dan Weeze in ieder geval :P
Ryanair vliegt niet vanaf Schiphol :P
Daarom is t zou goedkoop!

Zit er niks tussen bij Groupon Chico?
op www.hotelaanbiedingen.nl kan je in elk geval overnachtingen vinden in bijna alle grote steden voor 30 eu pppn
pi_113714037
Ohw :@
pi_113714055
Of naar één van de waddeneilanden, vooral met mooi weer is dat fantastisch..
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:12:34 #278
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113714127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:08 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik woon in Amsterdam, maar kan best naar Weeze reizen. Probleem is dat we in hoogseizoen zitten en ik in mijn kop heb dat ik over anderhalve week wil vertrekken :+.

@henk: die bookmark ik sowieso voor de toekomst! Zitten leuke dingen tussen zo te zien.
Kamperen in Antwerpen of op de stadscamping van Groningen. Is ontzettend leuk weet ik uit ervaring.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:15:45 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113714248
Ik ga vliepen met Aer Lingus en ik wil ook over anderhalve week ofzo al! :D Eeee. En ik moet werken vandaag maar wil liever allemaal mooie locaties googelen :9 :')
pi_113714496
:D herkenbaar, Maria!

Nog 1 maand en 25 dagen! *O*

Bivakkeren in dit oord met een groot glas bier :9

Of een wodka/pineapplejuice als ze het hebben :9~
pi_113714542
Ga je met vrienden, of alleen V1z?

Het ziet er lekker tropisch uit :9
pi_113714562
Familie :@

Ouders zijn deze zomer 30jaar getrouwd...
pi_113714621
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
*terug denkt aan huwelijksreis* O+
pi_113714635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:21 schreef V1z0R het volgende:

[ afbeelding ]
Jaloers! Ik wil ook wodka-pineapplejuice!! :9
En dat strand... :D
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:29:04 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113714777
Trrrropicaaal! Lijkt me ook wel leuk over een tijdje :9 Dit jaar doen we nog een klein beetje budget :+
pi_113714800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:23 schreef V1z0R het volgende:
Familie :@

Ouders zijn deze zomer 30jaar getrouwd...
Leuk juist! :D Gezellig enzo :)
pi_113715136
Komt vast ook wel goed, Novem ;) :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:25 schreef Skoap het volgende:

[..]

*terug denkt aan huwelijksreis* O+
Jullie waren op Mauritius geweest toch?
pi_113715168
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:38 schreef V1z0R het volgende:
Komt vast ook wel goed, Novem ;) :D

[..]

Jullie waren op Mauritius geweest toch?
Klopt! Dat je dat nog weet :D

Maar ben ook al eens op Curacao geweest en zag dat jij naar Aruba ging (Aan de foto) en dat lijkt heel erg op elkaar.. En ik kan je vertellen, WAUW!! O+ O+
pi_113715236
Je kunt voordelig met Easyjet naar Liverpool vliegen? Ik vond het een ontzettend leuke stad. :)
Leuke musea, beetje winkelen en je kunt er goed stappen. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 14:45:57 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113715372
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Je kunt voordelig met Easyjet naar Liverpool vliegen? Ik vond het een ontzettend leuke stad. :)
Leuke musea, beetje winkelen en je kunt er goed stappen. :)
Oe, the Beatles achterna!
pi_113715675
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 14:45 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe, the Beatles achterna!
The magical mystery tour!!!!!!!
Doe wat je niet durft.
pi_113716319
Zaterdagavond tot dinsdagochtend Chicolate, op locatie? Want als je zaterdagochtend vertrekt met de duim ben je s avonds in Berlijn en dinsdagochtend weer terug, s avonds terug. Berlijn is echt goed te doen.

O: eitje, 3 boterhammen, een hagelslag, beker melk
T: kiwi, koffie
L: 4b hagelslag
T: koffie
D: soto Ayam
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_113716642
Haaaaai

Lijstje tot nu toe:
O: pistoletje half ham, half kaas, wat yoghurt met aardbeien
T: Klein zoet broodje
L: 2 grote ravioli, doradefilet, snee brood met boter
T: cappucchino met 2 blokjes chocolade
T:peer
S: half uurtje joggen
D: ik hoop een lekkere soep of salade
T: wijntje of 2
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:43:37 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113717562
Overigens, ik merk bij mezelf dat sporten bij mij veel meer invloed heeft op mijn figuur dan het voedsel dat ik eet.

Als ik troep eet merk ik het alleen aan mijn humeur (slecht), huid (ook slecht), motivatie (beroerd) en mijn gezondheid (dalende lijn). Maar mijn figuur lijdt er niet onder. Is dat bij jullie ook zo, of merken jullie toch verschil?
pi_113718028
Was dat maar zo ;(
  dinsdag 3 juli 2012 @ 15:55:41 #296
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113718056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef V1z0R het volgende:
Was dat maar zo ;(
Ik moet er natuurlijk wel bij trainen :P Maar het wel of niet trainen heeft dus veel meer invloed bij mij.
  Vis een optie? dinsdag 3 juli 2012 @ 15:58:26 #297
70532 loveli
N
pi_113718163
Suiker => buik. Direct. Misschien merk ik het vooral aan voer omdat mijn wekelijks gemiddelde aan inspanning toch al aardig hoog is.
crap in = crap out
pi_113718184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 15:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik moet er natuurlijk wel bij trainen :P Maar het wel of niet trainen heeft dus veel meer invloed bij mij.
Bij veel suikers explodeer ik gewoon.
Trainen gaat dan wel veel makkelijker, maar ik zou dan echt gigantisch meer moeten bewegen wil ik het niet aan m'n lijf zien.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:13:50 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113718844
Ik denk zelf dat ik om echt slank te worden best wel semi-perfect zou moeten eten oO< Dus eten heeft bij mij denk ik best veel invloed.
pi_113719690
Hee Aruba, mijn moederland! Mag ik mee in je koffer viz, dan kan ik mijn oma knuffelen O+

En ik merk het aan mijn buik als ik teveel vlees heb gegeten. Ontzettend opgeblazen en borrelig :{
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 3 juli 2012 @ 16:38:10 #301
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_113719932
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 16:32 schreef beefcake het volgende:
Hee Aruba, mijn moederland! Mag ik mee in je koffer viz, dan kan ik mijn oma knuffelen O+

En ik merk het aan mijn buik als ik teveel vlees heb gegeten. Ontzettend opgeblazen en borrelig :{
Ja, maar dat is iets anders dan spekkies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')