abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113674297
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be someone that makes you happy
  maandag 2 juli 2012 @ 15:34:48 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113674365
*mental image van slankies die naar de finish kruipen alwaar Nallie en Parkietje met een tray brownies klaarstaan*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_113674452
:D Ik kom wel hoor. Inspanningen in de keuken zijn nooit een probleem :P
pi_113674593
Cool, ik ga een week na de Urbanathlon de Dam tot Dam Ladiesrun doen (4 mijl) voor de Stichting Downsyndroom. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 2 juli 2012 @ 15:46:45 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113674851
Vind het allemaal maar knap hoor, al dat sporten!

Hier al bijna 3 week geleden, bevalt mij niks maar woensdag mag ik weer en zie ertegen op...

Lijst:
O: kwark met vla
T's: appel, druiven, cup a soep kerrie met een halve komkommer, boterham kaas
L: 2 boterhammen met zelfgegrilde kipfilet, gegrild ui, tomaat, likje mayo. Kom minestronesoep met wokkelpasta en gehaktballetjes, 2 bekers melk
T's: 4 dropjes, heerlijke, HEERLIJKE nectarine, appel, blokje choco, paar zoute stokjes
D: gegrilde courgette,ui, champignons met ketjap en soja, dop/wortelen, gepofte aardappelen met creme fraiche en verse kruiden, koolvisfilet pakketjes met daarin: kaas, verse kruiden, plakje tomaat, bosuitje en grove mosterd)
T: kom rabarbermoes met wat vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113674963
Wat doen jullie jezelf toch aan met die Urbanathlon... Knap hoor, maar ik zou er echt niet aan moeten denken. :@

Mag ik trouwens wat feedback op mijn lijstje voor vandaag? Het lijkt mij niet zo heel veel, maar volgens mijn calorie-tel-app is het al aan de hoge kant dus ik kan het even niet meer inschatten. Niet dat ik nu nog echt dingen kan weglaten, maar toch.
O: magere yoghurt met cruesli (AH biologisch, die met frambozen en chocola :9)
T: koffie met melk, verder niks want laat ontbeten
L: broodsalade met tomaat, gegrilde courgette en biefstuk
T: banaan, kop soep met 2 sneeën brood
S: 40 minuten fietsen
D: chili-achtige prut met kipfilet, paar tortillachips en guacamole
T: als ze rijp zijn een perzik
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 2 juli 2012 @ 15:50:03 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113674977
Zou willen dat ik weer eens kon sporten :).

Thuis. En door met werk. Moet eens schoenen gaan shoppen voor m'n tandvlees. Dat loopt niet zo lekker.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_113675101
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Mini. het volgende:
Wat doen jullie jezelf toch aan met die Urbanathlon... Knap hoor, maar ik zou er echt niet aan moeten denken. :@

Mag ik trouwens wat feedback op mijn lijstje voor vandaag? Het lijkt mij niet zo heel veel, maar volgens mijn calorie-tel-app is het al aan de hoge kant dus ik kan het even niet meer inschatten.
O: magere yoghurt met cruesli (AH biologisch, die met frambozen en chocola :9)
T: koffie met melk, verder niks want laat ontbeten
L: broodsalade met tomaat, gegrilde courgette en biefstuk
T: banaan, kop soep met 2 sneeën brood
S: 40 minuten fietsen
D: chili-achtige prut met kipfilet, paar tortillachips en guacamole
T: als ze rijp zijn een perzik
Hoeveel kcals zegt je app dan?

Lijkt me niks teveel juist, lekker, veel voedingsstoffen. En ja, cruesli, niet de meest verantwoorde keus, maar dat maakt af en toe ook niet uit.

Als je veel guacamole eet kan het zijn dat de avocado je kcals zo omhoog stuwt.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  maandag 2 juli 2012 @ 15:57:11 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113675307
Mini, dat kan nooit meer dan 1300 kcal zijn toch?
Vind hem op zich wel mooi.. I O+ cruesli :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_113675472
XM, kun je niet wandelen dan? Gewoon als beweging. Het is heerlijk weer, gewoon lekker naar buiten gaan. :)
En je zou toch ondersteuning krijgen? Is dat al geregeld?

Ik vind het ook een mooi lijstje Mini, maar je middag T klinkt wel vrij zwaar.
Wat ik overigens rete-irritant vind aan de meeste calorie tellers, is dat ze uitgaan van een generiek product. Terwijl het met dingen als kwark, best veel uitmaakt welke variant je eet qua voedingsstoffen en calorieen.
Valtaf vind ik wel een hele uitgebreide iig. :)

Uniekje, jij beweegt toch sowieso superveel? Ook op je werk? Ik zit de hele dag een beetje te lamzakken achter mn bureau en met een beetje pech de hele dag te eten.
En mij loop je er vet uit hoor. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113675654
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Novem het volgende:

[..]

Hoeveel kcals zegt je app dan?

Lijkt me niks teveel juist, lekker, veel voedingsstoffen. En ja, cruesli, niet de meest verantwoorde keus, maar dat maakt af en toe ook niet uit.

Als je veel guacamole eet kan het zijn dat de avocado je kcals zo omhoog stuwt.
Zonder D zit ik al op 1000, en ik wil ergens tussen 1500 en 1600 eindigen. Da's ongeveer 300 onder mijn verbruik. Inderdaad maar weinig guacamole (en natuurlijk chips) eten dan. :)

HPKW: bij deze app kun je wel kiezen uit verschillende merken en varianten, dus ik kan wel vrij vaak precies de variant kiezen die ik ook heb.
Die middag-T is gewoon cup-a-soup, dat is maar 70 kcal ofzo.
Everything has changed
  maandag 2 juli 2012 @ 16:05:31 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_113675705
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 08:46 schreef An24 het volgende:

[..]

En het is een leuk vriendje ook nog :Y
O+ dankjewel! vinnikook. Freud is ook tof!

ik moet een beetje lachen om aqlle urbanathlon "voorpret". Ik heb echt enorme visuals erbij :P

verder vandaag laatste gewone vergaderingen gehad en de leerlingen die in de gevarenzone zaten maar wel over zijn gebeld. als ze huilen van blijdschap aan de tel. ipv van verdriet, is het veel leuker bellen!
Kwak
pi_113675724
Welke app is het Mini? :)
Doe wat je niet durft.
pi_113675769
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welke app is het Mini? :)
Deze: http://www.fatsecret.com/connected/android
Everything has changed
  maandag 2 juli 2012 @ 16:07:43 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_113675800
Lijkt me echt verschrikkelijk, dat geklim en gedoe :@. Henk, ik weet het niet, gister twee uur over de boekenmarkt gelopen en toen echt onwijs last van mn linkerheup.

Zit in een bewegingsmogelijkhedenvacuum op het moment -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:12:44 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113676040
quote:
14s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool, ik ga een week na de Urbanathlon de Dam tot Dam Ladiesrun doen (4 mijl) voor de Stichting Downsyndroom. :)
Als je dan nog kunt lopen dan :7. Wel een cool idee :Y. Moet je je dan ook laten sponsoren?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:13:32 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113676064
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het allemaal maar knap hoor, al dat sporten!

Hier al bijna 3 week geleden, bevalt mij niks maar woensdag mag ik weer en zie ertegen op...

Zegt onze hardloopmachine :P. En dat is het nadeel van een tijdje niet gaan: hoe langer je niet gaat, hoe meer je ertegenop ziet :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_113676208
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, dat geklim en gedoe :@. Henk, ik weet het niet, gister twee uur over de boekenmarkt gelopen en toen echt onwijs last van mn linkerheup.

Zit in een bewegingsmogelijkhedenvacuum op het moment -O-.
Maar lopen op een boekenmarkt is ook wel anders dan gewoon thuis een rondje te wandelen. Dan krijgt iedereen last van pijntjes.

Maar wat zei je fysio over sporten en bewegen?
Kun je sowieso niet onder begeleiding van een fysio gaan sporten? Lijkt me wel verstandiger dan zelf maar wat freewheelen. :)
quote:
12s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je dan nog kunt lopen dan :7. Wel een cool idee :Y. Moet je je dan ook laten sponsoren?
Natuurlijk kan ik dan nog lopen. Tenzij ik botten breek of rare blessures oploop, maar daar ga ik maar niet van uit. :)
Ik ga me idd laten sponsoren.
Wees voorbereid op spam. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_113676324
Ik vind je tof Henk! O+
pi_113676639
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:19 schreef Nallie het volgende:
Ik vind je tof Henk! O+
Hihi, lief! O+
Doe wat je niet durft.
pi_113677255
LOL@ Urbanathlonlol!

Ik doe vanaaf niks meer :X mijn wallen hebben wallen :') hoop dat ik vanaaf als een blok in slaap val :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113677483
Lekker op de bank dan Aurum! :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 16:46:50 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113677574
Uitslag x ray binnen en niets te zien maar aangezien fracturen daarop pas te zien zijn als ze helen zegt dat nog niet zo veel. Begin wel weer een beetje hoop te krijgen :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:47:09 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113677588
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
LOL@ Urbanathlonlol!

Ik doe vanaaf niks meer :X mijn wallen hebben wallen :') hoop dat ik vanaaf als een blok in slaap val :P
Ik lolde ^^

Zo naar ABC, kadootje uitzoeken voor mister Boss-man!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:50:21 #25
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113677723
Gelukkig Vik..
Hoe zit het nu dan met de pijn?

Vind je ook tof Henk!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:56:10 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113677975
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig Vik..
Hoe zit het nu dan met de pijn?

Vind je ook tof Henk!
nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 16:59:13 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113678128
Beterschap An!

Jij bent heul geen speklapje Maria.. ahoewel..... qua lekkerheid wel :P

Appel bij voedingscentrum: 90 gram, de mijnes normaal 230
Nectarine: 90 gr, de mijnes 150 (ex pit)
Tartaar: 70 gr, standaard is dit 100

Klopt niet :')
  maandag 2 juli 2012 @ 17:00:52 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_113678185
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!
Als je dan probeert wat te joggen? Of fietsen.. fietsen belast helemaal niks, smeert alleen goed.
Wat denk je van zwemmen?

Je bent er heel erg mee bezig, pas op dat het ook niet 'tussen je oren' gaat zitten.
  maandag 2 juli 2012 @ 17:15:39 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113678742
Nee joggen doe ik pas weet als ik weet dat alles in orde is. Fietsen komt goed. Volgende week 35 km per dag van Amersfoort naar Hilversum :)
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 juli 2012 @ 17:28:25 #30
82136 Xennia
gekroond
pi_113679278
O: yoghurt
L: brood met biefstuk, champignons
S: half uur wandelen, half uur joggen
T: gekookt ei
D: beenham uit de oven, haricot verts in ontbijtspek, salade
T: banaan, pistache-noten.

Vraagje: in mijn buurt wordt in augustus betaald parkeren ingevoerd. Mijn vriend woont nog niet officieel bij me, zijn huis staat nog te koop (andere gemeente). We willen 2 parkeervergunningen, maar dat kan alleen als hij zich hier al inschrijft. Weet iemand welke financiele gevolgen dat heeft? Krijgt hij bv nog hypotheekrente-aftrek dan? Hoeft hij in zijn gemeente niet meer te betalen voor zijn vuilnis, maar word ik dubbel belast?
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 17:34:57 #31
70532 loveli
N
pi_113679598
No worries about afvalstoffenheffing, dat komen ze echt nog wel halen (in mijn gemeente wel).

Een klok/klepel in m'n geheugen heeft ooit iets in WGR gelezen dat hypotheekrenteaftrek pas na een tijdje vervalt, zodat je met een onverkocht huis niet meteen een financiele tegenvaller hebt.

Wat kost een parkeerkaart voor gasten en hoeveel dagen/jaar kun je daarop parkeren?
crap in = crap out
pi_113679700
quote:
7s.gif Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Xennia het volgende:

Vraagje: in mijn buurt wordt in augustus betaald parkeren ingevoerd. Mijn vriend woont nog niet officieel bij me, zijn huis staat nog te koop (andere gemeente). We willen 2 parkeervergunningen, maar dat kan alleen als hij zich hier al inschrijft. Weet iemand welke financiele gevolgen dat heeft? Krijgt hij bv nog hypotheekrente-aftrek dan? Hoeft hij in zijn gemeente niet meer te betalen voor zijn vuilnis, maar word ik dubbel belast?
Ik zou eigenlijk even met de belastingdienst & gemeente bellen voor dit soort zaken... volgens mij is dat niet overal hetzelfde!
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 17:41:17 #33
70532 loveli
N
pi_113679889
Ook geen slapende honden wakker maken.

Afvalstoffenheffing is toch aan de hand van de situatie op 1 januari?
crap in = crap out
pi_113680317
Volgens mij wordt er voor de afvalstoffenheffing inderdaad gekeken naar de situatie zoals die is op 1 januari. Hier in ieder geval wel.

Laatste lesdag gehad! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 2 juli 2012 @ 18:12:18 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113681008
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaan :') schaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
pi_113681096
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaan :') schaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
Aww Maria! :*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 2 juli 2012 @ 18:18:53 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113681215
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Aww Maria! :*
O+

En ik stink geloof ik :@ :') op momenten als deze snap ik de antipathie tegen het ov beter :+ nuja. nog maar 25 min ongeveer...
pi_113681298
Maria :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113681454
quote:
1s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+

En ik stink geloof ik :@ :') op momenten als deze snap ik de antipathie tegen het ov beter :+ nuja. nog maar 25 min ongeveer...
Geloof heul niet dat je stinkt ;)
Zal wel een vd buren zijn in dat OV.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_113681499
Aww Maria :*. Gelukkig bijna thuis!
pi_113681778
O: banaan, perzik, appel, glas alpro soya ongezoet
L: twee volkorenboterhammen zongedroogde tappenade, glas alpro soya ongezoet
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).
S: bodypump
B: fietsen
T: 2 glazen alpro soya ongezoet (totaal 1 liter), stuk meloen

ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 02-07-2012 19:06:57 ]
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 2 juli 2012 @ 18:37:38 #42
70532 loveli
N
pi_113681937
quote:
Disneypleister erop :*
crap in = crap out
pi_113681986
quote:
Ow -O- voorzichtig zijn!

Vandaag voor het eerst weer gesport en ben ook gestopt met rotzooi eten.
pi_113682676
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).

ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren
Voedingscentrum werkt echt dramatisch :')
pi_113682940
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:

Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!
Doe wat je niet durft.
pi_113683030
quote:
Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?! :P
geschaafde onderdelen even goed schoonmaken en een natte doek op je knieën en een voorzichtig kusje erop! :*
Doe wat je niet durft.
pi_113683292
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!
mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegeten
  maandag 2 juli 2012 @ 19:08:17 #48
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_113683333
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?! :P
geschaafde onderdelen even goed schoonmaken en een natte doek op je knieën en een voorzichtig kusje erop! :*
Dan was ik ws. zwaar gedeprimeerd ja :D nu thuis en omgekleed en idd kusjes erop gehad O+
pi_113683595
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef Probability het volgende:

[..]

mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegeten
Voer 'm maar eens in op Valtaf.
Je ontbijt is alleen fruit en schiet niet echt op qua calorieen.
Je lunch is 2 boterhammen, dat is nou ook niet echt veel en je diner lijkt misschien wel veel door de saus en de vegastukjes, maar je hebt heel weinig noodles en heel veel groente.
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 juli 2012 @ 19:15:02 #50
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_113683644
Ahw Maria. Balen. Maar nu weer lekker thuis!
Ik ook, m'n vriend heeft een motorhelm, handschoenen en laarzen gekocht *) superstoer!

Nu lekker ff in t zonnetje uitrusten en zo ff bbq'en denk ik. Lijstje is al met al vrij ongezond. En ook nog niet wezen sporten.. :(
~ Bonito La Risa ~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')