Hoeveel kcals zegt je app dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:49 schreef Mini. het volgende:
Wat doen jullie jezelf toch aan met die Urbanathlon... Knap hoor, maar ik zou er echt niet aan moeten denken.
Mag ik trouwens wat feedback op mijn lijstje voor vandaag? Het lijkt mij niet zo heel veel, maar volgens mijn calorie-tel-app is het al aan de hoge kant dus ik kan het even niet meer inschatten.
O: magere yoghurt met cruesli (AH biologisch, die met frambozen en chocola)
T: koffie met melk, verder niks want laat ontbeten
L: broodsalade met tomaat, gegrilde courgette en biefstuk
T: banaan, kop soep met 2 sneeën brood
S: 40 minuten fietsen
D: chili-achtige prut met kipfilet, paar tortillachips en guacamole
T: als ze rijp zijn een perzik
Zonder D zit ik al op 1000, en ik wil ergens tussen 1500 en 1600 eindigen. Da's ongeveer 300 onder mijn verbruik. Inderdaad maar weinig guacamole (en natuurlijk chips) eten dan.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:52 schreef Novem het volgende:
[..]
Hoeveel kcals zegt je app dan?
Lijkt me niks teveel juist, lekker, veel voedingsstoffen. En ja, cruesli, niet de meest verantwoorde keus, maar dat maakt af en toe ook niet uit.
Als je veel guacamole eet kan het zijn dat de avocado je kcals zo omhoog stuwt.
quote:
Deze: http://www.fatsecret.com/connected/androidquote:
Als je dan nog kunt lopen danquote:Op maandag 2 juli 2012 15:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Cool, ik ga een week na de Urbanathlon de Dam tot Dam Ladiesrun doen (4 mijl) voor de Stichting Downsyndroom.
Zegt onze hardloopmachinequote:Op maandag 2 juli 2012 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het allemaal maar knap hoor, al dat sporten!
Hier al bijna 3 week geleden, bevalt mij niks maar woensdag mag ik weer en zie ertegen op...
Maar lopen op een boekenmarkt is ook wel anders dan gewoon thuis een rondje te wandelen. Dan krijgt iedereen last van pijntjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me echt verschrikkelijk, dat geklim en gedoe. Henk, ik weet het niet, gister twee uur over de boekenmarkt gelopen en toen echt onwijs last van mn linkerheup.
Zit in een bewegingsmogelijkhedenvacuum op het moment.
Natuurlijk kan ik dan nog lopen. Tenzij ik botten breek of rare blessures oploop, maar daar ga ik maar niet van uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je dan nog kunt lopen dan. Wel een cool idee
. Moet je je dan ook laten sponsoren?
Hihi, lief!quote:
Ik lolde ^^quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef _aurum_ het volgende:
LOL@ Urbanathlonlol!
Ik doe vanaaf niks meermijn wallen hebben wallen
hoop dat ik vanaaf als een blok in slaap val
nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 juli 2012 16:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Gelukkig Vik..
Hoe zit het nu dan met de pijn?
Vind je ook tof Henk!
Als je dan probeert wat te joggen? Of fietsen.. fietsen belast helemaal niks, smeert alleen goed.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nog wel kleine pijntjes die ik niet vertrouw terwijl ik al 1,5 wk niet gesport heb maar als dat shin splints zijn of een stress reactie vind ik t best want die genezen sneller dan een fractuur. Verder doen mn knieën vaag dus dat ook laten checken. Ben benieuwd!
Ik zou eigenlijk even met de belastingdienst & gemeente bellen voor dit soort zaken... volgens mij is dat niet overal hetzelfde!quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Xennia het volgende:
Vraagje: in mijn buurt wordt in augustus betaald parkeren ingevoerd. Mijn vriend woont nog niet officieel bij me, zijn huis staat nog te koop (andere gemeente). We willen 2 parkeervergunningen, maar dat kan alleen als hij zich hier al inschrijft. Weet iemand welke financiele gevolgen dat heeft? Krijgt hij bv nog hypotheekrente-aftrek dan? Hoeft hij in zijn gemeente niet meer te betalen voor zijn vuilnis, maar word ik dubbel belast?
Aww Maria!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaanschaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
quote:
Geloof heul niet dat je stinktquote:Op maandag 2 juli 2012 18:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
En ik stink geloof ik![]()
op momenten als deze snap ik de antipathie tegen het ov beter
nuja. nog maar 25 min ongeveer...
Disneypleister eropquote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaaa volle snikhete trein die ik op het nippertje gehaald heb na de trap op gerend te hebben en op mn plaat te zijn gegaanschaaf elleboogje en ik vermoed blauwe knietjes. Meh.
Owquote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Voedingscentrum werkt echt dramatischquote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:
O: banaan, perzik, appel, glas alpro soya ongezoet
L: twee volkorenboterhammen zongedroogde tappenade, glas alpro soya ongezoet
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).
S: bodypump
B: fietsen
ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren
Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:33 schreef Probability het volgende:
O: banaan, perzik, appel, glas alpro soya ongezoet
L: twee volkorenboterhammen zongedroogde tappenade, glas alpro soya ongezoet
D: zak wokgroenten, 1 paprika, half bakje vegetarische stukjes, half flesje teryaki saus, 35 gram vermicelli soe- oen (115 kcals).
S: bodypump
B: fietsen
ben benieuwd hoe ik zit qua eiwitten. denk wel 2000? kcals minimaal maar moet het eigenlijk even invoeren
Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?!quote:Op maandag 2 juli 2012 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegetenquote:Op maandag 2 juli 2012 19:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat je de 1500 nog niet haal!
Dan was ik ws. zwaar gedeprimeerd jaquote:Op maandag 2 juli 2012 19:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ach, je hebt je trein iig nog gehaald. Stel je voor dat je op je plaat was gegaan en de trein ook nog eens voor je neus wegreed?!
geschaafde onderdelen even goed schoonmaken en een natte doek op je knieën en een voorzichtig kusje erop!
Voer 'm maar eens in op Valtaf.quote:Op maandag 2 juli 2012 19:07 schreef Probability het volgende:
[..]
mwah denk t wel! zit wel veel in die saus ook en heb nog wat meer gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |