Jezus Christus.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik bedoel TDF en nergens nederlanders te zien
15min niemand reageert, Ja goed hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15min niemand reageert, Hoi Davy, hoe is het met je?
Tuurlijk man. Jopiequote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Er doen maar 18 Nederlanders mee ofzo verder maar dan nog
Heeft een Nederlander sowieso ooit de tour gewonnen ?
Ja dat is heel lang terugquote:
Joop Zoetemelk. Sterk in tijdritten en bergetappesquote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Ja, er heerst hier ook een echte wielrencultuur. Inclusief bergen enzo.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O zag ik niet, alsnog van een australier verliezen
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:52 schreef Geo4kant het volgende:
Rabo betaald niet genoeg voor goede doping.
In Australie liggen de huizen/boerderijen verder uit elkaar he.. lang fietsen, dus wordt je steeds beter. Dat was vroeger hier ook, maar nu niet meer.. alles volgebouwd dus dan doe je niet meer mee.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, er heerst hier ook een echte wielrencultuur. Inclusief bergen enzo.
Eindigde 150e ofzo met EPO in z'n donderquote:Op maandag 2 juli 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Alleen Gert heeft hem gewonnen:
[ afbeelding ]
Samen met Stevenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Alleen Gert heeft hem gewonnen:
[ afbeelding ]
Kloptquote:
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt maar het zal vast wel goed zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 17:56 schreef Saind het volgende:
[..]
Eindigde 150e ofzo met EPO in z'n donder
Zijn maar 2 landen die meer renners in de tour hebbenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Gert Jakobs toch? Die was halverwege de jaren 80 een keer ongeveer nr 150 in de tour en gaf later toe dat ie vol zat met dopingquote:Op maandag 2 juli 2012 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt maar het zal vast wel goed zijn
Blijkt weer hoeveel verstand ik van wielrennen heb, ik dacht dat dat Gert-Jan Theunissen was....quote:
Wiequote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkt weer hoeveel verstand ik van wielrennen heb, ik dacht dat dat Gert-Jan Theunissen was....
EPO, maakt rode bloedcellen aan, meer rode bloedcellen is meer zuurstof naar je spieren e.d. en betere prestaties.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt maar het zal vast wel goed zijn
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Gert Jakobs toch? Die was halverwege de jaren 80 een keer ongeveer nr 150 in de tour en gaf later toe dat ie vol zat met doping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |