Ik hoop dat de Turk zijn vergunning wel handhaaft iig. Hij zal zijn luchtafvoer maar naast je raam hangen dat ruikt wellicht even lekker...quote:
Gewoon elke dag turkse pizza halen, niks mis meequote:Op maandag 2 juli 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Turk zijn vergunning wel handhaaft iig. Hij zal zijn luchtafvoer maar naast je raam hangen dat ruikt wellicht even lekker...
lekker poepenquote:Op maandag 2 juli 2012 17:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon elke dag turkse pizza halen, niks mis mee
Als ie alles vol aanslingert ruik je het wel goed hier op het dakterras, mja, haal je ff een dürum en is het weer goedquote:Op maandag 2 juli 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Turk zijn vergunning wel handhaaft iig. Hij zal zijn luchtafvoer maar naast je raam hangen dat ruikt wellicht even lekker...
Krijg er nooit een van hem dus ook vandaag nietquote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Iemand al een dm van Stinho gehad vandaag?
Ik heb ook niks gehad van hem vandaagquote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijg er nooit een van hem dus ook vandaag niet
zal ook weer 's niet jij zijn heaquote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15min niemand reageert, Hoi Davy, hoe is het met je?
tommypsv12,davy en stylo, wie nog meer dan?quote:
De rest.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tommypsv12,davy en stylo, wie nog meer dan?
Heb je het nu over TDF? Zo ja, dan hoop ik dat jij aan het trollen bentquote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Nederland is toch een fietsland? Staat een australier 3de![]()
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Ik ook, ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je het nu over TDF? Zo ja, dan hoop ik dat jij aan het trollen bent
Watquote:Op maandag 2 juli 2012 17:45 schreef Doublepain het volgende:
Ja ik bedoel TDF en nergens nederlanders te zienquote:Op maandag 2 juli 2012 17:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je het nu over TDF? Zo ja, dan hoop ik dat jij aan het trollen bent
#4quote:Op maandag 2 juli 2012 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik bedoel TDF en nergens nederlanders te zien
Jezus Christus.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja ik bedoel TDF en nergens nederlanders te zien
15min niemand reageert, Ja goed hoor.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
15min niemand reageert, Hoi Davy, hoe is het met je?
Tuurlijk man. Jopiequote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Er doen maar 18 Nederlanders mee ofzo verder maar dan nog
Heeft een Nederlander sowieso ooit de tour gewonnen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |