Tyf eens op met die filmpjesquote:
Als ik het zo lees staat PSV niet zo sterk in dezequote:Op maandag 2 juli 2012 16:29 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)salaris-labyad-terug
Vraag dan alles terug
Weet niet, maar vind het meer dan terecht dat ze geld terug vragen van die ratquote:Op maandag 2 juli 2012 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ik het zo lees staat PSV niet zo sterk in deze
goh spuit 11quote:Op maandag 2 juli 2012 16:33 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168370
Labyad hoerenjong!
Gewoon geld eisen van Lissabon, hij is immers niet transfervrij als zijn contract geldig wasquote:Op maandag 2 juli 2012 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
Hij heeft ook zijn contract niet opgezegd voor een bepaalde datum, volgens PSV. Daar kunnen ze nog wel eens een punt hebben, laat hem maar lekker een jaar bij de jeugd meedoen.
Gewoon jaartje op de tribune houden die ratquote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon geld eisen van Lissabon, hij is immers niet transfervrij als zijn contract geldig was
Contract is niet geldig.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Gewoon geld eisen van Lissabon, hij is immers niet transfervrij als zijn contract geldig was
Natuurlijk is het een rat, maar dat salarisdeel terugvorderen lijkt een beetje een zwaktebod, als ze sterk stonden vroegen ze wel een transferbedrag aan Sportingquote:Op maandag 2 juli 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon jaartje op de tribune houden die rat
Ik ga er van uit dat PSV fout zit.. dat hele ga maar naar de FIFA leek me gewoon bluf poker.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een rat, maar dat salarisdeel terugvorderen lijkt een beetje een zwaktebod, als ze sterk stonden vroegen ze wel een transferbedrag aan Sporting
Uit coulance, die hadden geen zin in gezeurquote:Op maandag 2 juli 2012 16:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Inter heeft toch gewoon gelapt voor hem?
Plus Castaignos drong daar zelf ook op aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uit coulance, die hadden geen zin in gezeur
Netjes van hemquote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Plus Castaignos drong daar zelf ook op aan.
Ja dan gebeurt er dus niks want die komt 10 seconden te laatquote:Op maandag 2 juli 2012 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
Oproepen voor de training en dan Bommel een vliegende tackel op zijn knie laten maken.
http://www.totalwar.com/en_us/quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Hier om de tijd te doden
Total war: Rome II aangekondigd
Gegokt en verloren die Brands. Had gehoopt dat Sporting uit schrik maar effe wat miljoentjes ging neerleggen.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Over 1 kwartier wordt als het goed is Labyad gepresenteerd als speler van Sporting![]()
Ben benieuwd naar Brands zijn reactie
Zijn contract gaat als het goed is nog een 1 jaar door.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Gegokt en verloren die Brands. Had gehoopt dat Sporting uit schrik maar effe wat miljoentjes ging neerleggen.
Optie is niet rechtsgeldig. Hij is dus sinds gisteren transfervrij.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn contract gaat als het goed is nog een 1 jaar door.
Elke dag dat hij niet aanwezig is, gewoon aangeven als werkweigering. Dat is wat hij nu doet en ook nog bij een andere club tekenen. Brands moet gewoon naar de FIFA stappen.
Alleen niet op tijd afgezegd. Dus wel geldig voor 1 jaar.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Optie is niet rechtsgeldig. Hij is dus sinds gisteren transfervrij.
Als dat zo was dan zouden ze toch niet zielig hun teveel betaalde geld terug vragenquote:Op maandag 2 juli 2012 16:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn contract gaat als het goed is nog een 1 jaar door.
Elke dag dat hij niet aanwezig is, gewoon aangeven als werkweigering. Dat is wat hij nu doet en ook nog bij een andere club tekenen. Brands moet gewoon naar de FIFA stappen.
Wat afgezegd? Hij heeft gewoon geen contract meer. De FIFA/UEFA verbiedt het clubs om bij dit soort jonge spelers een dergelijke optie in het contract te laten opnemen. Als PSV naar het CAS stapt hebben ze geen poot om op te staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen niet op tijd afgezegd. Dus wel geldig voor 1 jaar.
zeg dat danquote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat afgezegd? Hij heeft gewoon geen contract meer. De FIFA/UEFA verbiedt het clubs om bij dit soort jonge spelers een dergelijke optie in het contract te laten opnemen. Als PSV naar het CAS stapt hebben ze geen poot om op te staan.
Ik las vanmorgen wat anders dat hij nog een jaar vastzit. Kan het nu helaas niet vinden.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat afgezegd? Hij heeft gewoon geen contract meer. De FIFA/UEFA verbiedt het clubs om bij dit soort jonge spelers een dergelijke optie in het contract te laten opnemen. Als PSV naar het CAS stapt hebben ze geen poot om op te staan.
quote:Zakaria Labyad ligt nog een jaar vast bij PSV. Dat zegt technisch directeur Marcel Brands van de Eindhovense club in Voetbal International. Volgens Brands heeft Labyad zijn overeenkomst met PSV niet tijdig opgezegd.
Dat zou betekenen dat een andere club een transfersom moet betalen om de speler te kunnen overnemen.
Labyad had volgens wettelijke regels zijn contract voor 15 mei moeten opzeggen maar heeft dat nagelaten, aldus Brands. De speler beweert wel degelijk op tijd zijn contract te hebben opgezegd.
stokbroodquote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Saind het volgende:
Ik heb een pot goulash soep die op moet, wat kan ik daar bij eten...
2 broodjes.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:04 schreef Saind het volgende:
Ik heb een pot goulash soep die op moet, wat kan ik daar bij eten...
De FIFA is daar heel makkelijk in. Elk contract dat een speler onder 18 tekent en een langere looptijd (incl. opties) dan 3 jaar heeft eindigt direct na die 3 jaar. In dit geval gaan die regels voor.quote:
bedankt voor de mededelingquote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
brood it is, snel naar de appie en hopen dat er nog wat ligt
wat lul ik ik woon boven een turkse bakkerquote:Op maandag 2 juli 2012 17:06 schreef Saind het volgende:
brood it is, snel naar de appie en hopen dat er nog wat ligt
quote:
Nog zo'n uiterst belangrijke mededeling, speciaal voor jouquote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
wat lul ik ik woon boven een turkse bakker
Oeh, nice.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef Smoofie het volgende:
Hier om de tijd te doden
Total war: Rome II aangekondigd
Oquote:Op maandag 2 juli 2012 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind zijn supermarkt voorkeur toevallig wel interessant.
Dan woon je superquote:Op maandag 2 juli 2012 17:08 schreef Saind het volgende:
[..]
wat lul ik ik woon boven een turkse bakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |