Ahja, ooit door Brussel gereden met m'n pa. Hoefde zelf niet te rijden, was alsnog fucking frustrerendquote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel in Brussel, hier is niks met de auto 'ff'...
Nu ben ik natuurlijk nog nieuwsgieriger....quote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh niet zo goed voor de eetlust dus ik zeg wel niks
Issei Sagawa, bekend verhaal welquote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk nog nieuwsgieriger....
Nakkie erin en doorknallenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Morgen 5.30 de wekker. Dat wordt even een shock.
Heb gelukkig nog wat van die melatoninezooi oid liggen. Vannacht ook al nauwelijks geslapen.quote:
Ik heb vanacht ongeveer 2 uurtjes slaap gehad, vanochtend vroeg richting Brussel gereden en vervolgens in een file terechtgekomen van 30 kilometer.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Morgen 5.30 de wekker. Dat wordt even een shock.
Slecht gewetenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo een moeite met slapen?
Nachtmerries...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
drugsquote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Het kutte is dat meestal tegen de tijd dat ik een lekker ritme heb te pakken het alweer het eind van de week is. Vrijdag en zaterdag volop aan de zuip en je begint weer van voor af aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Ik heb trouwens geen moeite met slapen, ik ben begonnen aan het laatste seizoen van TBBT.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Is het saai ja?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen moeite met slapen, ik ben begonnen aan het laatste seizoen van TBBT.
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar dat bedoelde ik niet
quote:
Ach. Dichterbij Marokko, chill (belasting)klimaat. ook gewoon een prima competitie om je als talent te ontwikkelen (zie Van Wolfswinkel), hogere salarissen. Ik snap dat wel.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:48 schreef Smoofie het volgende:
Snap nog steeds niet dat kut marokkanen als Labyad denken dat Portugal een stap omhoog is.
Hij krijgt daar 1.7 mil met betere belasting klimaat.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dichterbij Marokko, chill (belasting)klimaat. ook gewoon een prima competitie om je als talent te ontwikkelen (zie Van Wolfswinkel), hogere salarissen. Ik snap dat wel.
Jammer dat de clubs over een paar jaar misshien van europa zijnquote:Op maandag 2 juli 2012 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Dichterbij Marokko, chill (belasting)klimaat. ook gewoon een prima competitie om je als talent te ontwikkelen (zie Van Wolfswinkel), hogere salarissen. Ik snap dat wel.
Benfica en Porto ja.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Portugal doet het ook nog veel beter in Europa
Daarom. Kan hem moeilijk ongelijk geven.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij krijgt daar 1.7 mil met betere belasting klimaat.
Ik snap hem ook wel, maar kon het wel op een nettere manier doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. Kan hem moeilijk ongelijk geven.
Verschillen zullen alleen maar groter worden.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Met wat goed beleid enz kunnen Ajax (en PSV?) dat niveau ook wel aantikken
Niet met Portugalquote:Op maandag 2 juli 2012 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschillen zullen alleen maar groter worden.
Zolang zelfs matige talentjes die hier niet eens zijn doorgebroken daarheen vertrekken voor het geld wel.quote:
Je had toch een aircoquote:
Nog 1 jaar en dan kan Ajax zelf haar tv-rechten exploiteren, hebben ze ook al 16 mil meer per jaar uit te geven.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang zelfs matige talentjes die hier niet eens zijn doorgebroken daarheen vertrekken voor het geld wel.
Heb ik ook, maar de zolder warmt snel op (zeker in de ochtend) en dan vaak geen zin om hem aan te doen. Misschien eens naar de timer functie kijken en zo wat tijden programmeren.quote:
Raam achter mij 24/7 open.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt wel mee toch zolang je raam maar open staat?
Doe het raam voor je eens open danquote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar de zolder warmt snel op (zeker in de ochtend) en dan vaak geen zin om hem aan te doen. Misschien eens naar de timer functie kijken en zo wat tijden programmeren.
[..]
Raam achter mij 24/7 open.
Gaat dat echt gebeuren?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog 1 jaar en dan kan Ajax zelf haar tv-rechten exploiteren, hebben ze ook al 16 mil meer per jaar uit te geven.
Hopelijk met wat "natuurlijke" groei erbij door de stappen die zijn gezet en de voorsprong van portugal is alleen nog dat ze braziliaantjes massaal aantrekken.
Van die 'als' theorieën van je, niet erg sterk. Als je gewoon de tendens bekijkt van de laatste, pakweg, 10 jaar heb ik er geen redenen voor om te denken waarom dat opeens anders zou moeten zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nog 1 jaar en dan kan Ajax zelf haar tv-rechten exploiteren, hebben ze ook al 16 mil meer per jaar uit te geven.
Hopelijk met wat "natuurlijke" groei erbij door de stappen die zijn gezet en de voorsprong van portugal is alleen nog dat ze braziliaantjes massaal aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |