Ahja, ooit door Brussel gereden met m'n pa. Hoefde zelf niet te rijden, was alsnog fucking frustrerendquote:Op maandag 2 juli 2012 18:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wel in Brussel, hier is niks met de auto 'ff'...
Nu ben ik natuurlijk nog nieuwsgieriger....quote:Op maandag 2 juli 2012 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Meh niet zo goed voor de eetlust dus ik zeg wel niks
Issei Sagawa, bekend verhaal welquote:Op maandag 2 juli 2012 18:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk nog nieuwsgieriger....
Nakkie erin en doorknallenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Morgen 5.30 de wekker. Dat wordt even een shock.
Heb gelukkig nog wat van die melatoninezooi oid liggen. Vannacht ook al nauwelijks geslapen.quote:
Ik heb vanacht ongeveer 2 uurtjes slaap gehad, vanochtend vroeg richting Brussel gereden en vervolgens in een file terechtgekomen van 30 kilometer.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
Morgen 5.30 de wekker. Dat wordt even een shock.
Slecht gewetenquote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal zo een moeite met slapen?
Nachtmerries...quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
drugsquote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Het kutte is dat meestal tegen de tijd dat ik een lekker ritme heb te pakken het alweer het eind van de week is. Vrijdag en zaterdag volop aan de zuip en je begint weer van voor af aan.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Ik heb trouwens geen moeite met slapen, ik ben begonnen aan het laatste seizoen van TBBT.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:40 schreef Happel het volgende:
Is het saai ja?quote:Op maandag 2 juli 2012 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen moeite met slapen, ik ben begonnen aan het laatste seizoen van TBBT.
Ohquote:Op maandag 2 juli 2012 18:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar dat bedoelde ik niet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |