Ik vond die ornamenten zo lelijk als de nacht, dat maakt het allemaal veel te zwaar, nu is het echt een nette kast geworden, onderste stuk weg doen is niet praktisch om te beginnen en dat om verschillende redenen. Grootste reden is dat ik de plaats in de schuiven echt nodig heb. Mijn zoontje van 7 heeft gigantisch veel speelgoed en ik kan er niet tegen dat er ergens iets in mijn living staat dus hij weet dat hij moet opruimen, uiteraard moet je hem dan ook de plaats geven om op te ruimen, deze volledige kast is zijn kast en alles zit daar netjes in opgeborgen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
Waarom freesde je niet die krullerige ornamenten uit de deurtjes? Nu wordt het alsnog een Libbellevrouwmetpittigkapselkast![]()
Verder zou ik het onderste deel met de lades gewoon wegflikkeren. totaal andere stijl dan de rest van de kast.
Schilder er wat woorden op. Succes verzekerd. "HOME" "LOVE" "DREAM" doen het denk ik erg goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:26 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Ik vond die ornamenten zo lelijk als de nacht, dat maakt het allemaal veel te zwaar, nu is het echt een nette kast geworden, onderste stuk weg doen is niet praktisch om te beginnen en dat om verschillende redenen. Grootste reden is dat ik de plaats in de schuiven echt nodig heb. Mijn zoontje van 7 heeft gigantisch veel speelgoed en ik kan er niet tegen dat er ergens iets in mijn living staat dus hij weet dat hij moet opruimen, uiteraard moet je hem dan ook de plaats geven om op te ruimen, deze volledige kast is zijn kast en alles zit daar netjes in opgeborgen.
Maar er is meer aan de praktische kant ... de onderkast hoort bij het geheel anders krijg ik iets heel erg raars kwa hoogte en dat komt niet mooi uit dus ... onderkasten blijven. Met nieuwe bling bling handvaten is het volgens mij echt top als het af is.
Foto verslag volgt naar goede gewoonte... maar nu doordoen
Owja ... libelle vrouw met pittig kapsel is hier meer dan welkom !!!totaal mijn type.
Nopes ... maagdelijk witquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Schilder er wat woorden op. Succes verzekerd. "HOME" "LOVE" "DREAM" doen het denk ik erg goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |