abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:14:42 #26
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_130121655
Ziet er mooi uit, kearl. Ik had persoonlijk nog wel die deurtjes strak gemaakt/vervangen. Dat scheelt ook een boel.
pi_130122240
Ik denk dat wat mooie grote vazen erop ook erg modern tonen, mooi gedaan trouwens, kan zelf nog niet eens een lamp ophangen, dus respect! :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:13:43 #28
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130122880
Ik ga ze aflakken in Satijn Wit ... neutraal en dan is het niet meer zo donker in huis ... dadelijk kijken voor wat modernere handvaten voor de schuiven.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:19:00 #29
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_130124786
Mooi! Nu krijg ik ook wel de kriebels om onze donkere kast een lichte kleur te geven.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:47:02 #30
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130141492
Laklaag zit er op 2 lagen nat in nat gerold. Viel best mee de verf was een beetje dunner dan de grondlaag. Tevens Candaasje een DM gestuurt en zij krijgt het zwarte ijzerspul :-) fokkers maken mekaar blij zeg maar ...

momenteel glanst alles nogal stevig en ziet echt super uit ben benieuwd hoe het in satijnkleur gaat zijn maar ik veronderstel dat als het strak is in glans het zeker netjes is in satijn. Foto's volgen spoedig :-)
pi_130164136
Waarom freesde je niet die krullerige ornamenten uit de deurtjes? Nu wordt het alsnog een Libbellevrouwmetpittigkapselkast :@

Verder zou ik het onderste deel met de lades gewoon wegflikkeren. totaal andere stijl dan de rest van de kast.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:21:29 #32
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130164157
Ondertussen alle knoppen op de kasten er af gedaan, gaten opgevuld en gaatjes gemaakt voor super mooie bling bling chroom handvaten die ik vrijdag na het werk snel bij Ikea heb gehaard (ik wer letterlijk op 5 minuten van de Ikea in Zaventem). De schuiven vervolgens eveneens netjes opgeschuurd en ontvet. Nu ik in de flow zit eveneens de bijhordende TV kast uit mekaar gedaan, geschuurd en nu even een Tequila Flavoured biertje en dan gaan we weer eens in de primer vliegen :) yihaaa het kan raar klinken maar het verbluffende resultaat werkt motiverend ook al is het verdorie een pak schuurwerk en gepruts.

Persoonlijk kan ik al zeggen dat dit een perfecte manier is om meubelen modern te maken maar als je echt zware meubelen hebt met veel uitgestoken houtwerk is het volgens mij echt een OERKLUS ... ik weet niet of ik er dan aan zou beginnen, hoewel ook dan het resultaat echt super moet zijn.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:26:00 #33
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130164285
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
Waarom freesde je niet die krullerige ornamenten uit de deurtjes? Nu wordt het alsnog een Libbellevrouwmetpittigkapselkast :@

Verder zou ik het onderste deel met de lades gewoon wegflikkeren. totaal andere stijl dan de rest van de kast.
Ik vond die ornamenten zo lelijk als de nacht, dat maakt het allemaal veel te zwaar, nu is het echt een nette kast geworden, onderste stuk weg doen is niet praktisch om te beginnen en dat om verschillende redenen. Grootste reden is dat ik de plaats in de schuiven echt nodig heb. Mijn zoontje van 7 heeft gigantisch veel speelgoed en ik kan er niet tegen dat er ergens iets in mijn living staat dus hij weet dat hij moet opruimen, uiteraard moet je hem dan ook de plaats geven om op te ruimen, deze volledige kast is zijn kast en alles zit daar netjes in opgeborgen.

Maar er is meer aan de praktische kant ... de onderkast hoort bij het geheel anders krijg ik iets heel erg raars kwa hoogte en dat komt niet mooi uit dus ... onderkasten blijven. Met nieuwe bling bling handvaten is het volgens mij echt top als het af is.

Foto verslag volgt naar goede gewoonte... maar nu doordoen :)

Owja ... libelle vrouw met pittig kapsel is hier meer dan welkom !!! :) totaal mijn type.
pi_130164377
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:26 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Ik vond die ornamenten zo lelijk als de nacht, dat maakt het allemaal veel te zwaar, nu is het echt een nette kast geworden, onderste stuk weg doen is niet praktisch om te beginnen en dat om verschillende redenen. Grootste reden is dat ik de plaats in de schuiven echt nodig heb. Mijn zoontje van 7 heeft gigantisch veel speelgoed en ik kan er niet tegen dat er ergens iets in mijn living staat dus hij weet dat hij moet opruimen, uiteraard moet je hem dan ook de plaats geven om op te ruimen, deze volledige kast is zijn kast en alles zit daar netjes in opgeborgen.

Maar er is meer aan de praktische kant ... de onderkast hoort bij het geheel anders krijg ik iets heel erg raars kwa hoogte en dat komt niet mooi uit dus ... onderkasten blijven. Met nieuwe bling bling handvaten is het volgens mij echt top als het af is.

Foto verslag volgt naar goede gewoonte... maar nu doordoen :)

Owja ... libelle vrouw met pittig kapsel is hier meer dan welkom !!! :) totaal mijn type.
Schilder er wat woorden op. Succes verzekerd. "HOME" "LOVE" "DREAM" doen het denk ik erg goed. O+
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:31:36 #35
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130164399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 14:30 schreef Rickario het volgende:

[..]

Schilder er wat woorden op. Succes verzekerd. "HOME" "LOVE" "DREAM" doen het denk ik erg goed. O+
Nopes ... maagdelijk wit ;) niks te bla bla hier :)
  maandag 19 augustus 2013 @ 05:35:51 #36
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130225921
Bij de Xenos kan je hippe knoppen halen.

Zou ze overigens zelf grijsblauw hebben geschilderd.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:54:06 #37
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130241955
Ik ben Belg he dus ben gewoon lekker kort bij huis gaan kijken en gewoon gekocht wat ik mooi vond.

Ben behoorlijk opgeschoten eigenlijk is het nog enkel wachten op het drogen van de laklaag van de tv kast. Dus de 2 kasten zijn klaar ... later volgen nog de tafel en de 6 stoelen, bij tijde komt ook daarvan hier een verslag.

omdat foto's kijken leuker is ...

De oude doppen er af gedaan en de gaten opgevuld met een lijmpistool omdat ik geen zin had in 5 dagen wachten :) Ik heb dus chroom bling bling handvaten gekocht omdat ik die mooi vond.

Boven en onderkast netjes samengevoegd ... Buurman Patrick was even komen helpen want dat ding is echt wel tering zwaar.

TV kast en schuiven in grondverf (ondertussen is ook alles van toplaag voorzien ...)

eindresultaat.

Ik wilde meer licht hebben daarom ben ik voor wit gegaan, nu het is maar verf dus kan makkelijk een andere kleur over naderhand ... Of de bling bling bij iedereen in de smaak valt weet ik niet maar ik vind het netjes en was presies wat ik voor ogen had :) en uiteindelijk ben ik het die er tegen moet kijken he ;)
pi_130243613
Ik vind het tof in ieder geval!
pi_130244842
Enorm opgeknapt, had niet verwacht dat het nog wat zou worden maar met de andere grepen, scharnieren en een laklaagje vind ik het echt mega netjes!
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:37:18 #40
365231 Fera
Fire & Blood
pi_130252721
Ik dacht eerst: "Nee, die mooie kasten, wat ga je doen?" :'(

Maar uiteindelijk zien ze er heel tof uit. :@ O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:48:45 #41
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130253372
Ik vind het er heel tof uitzien. Ben het toch eens dat wit beter is. Dat hoekje voor de kinderen is ook leuk.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 09:32:46 #42
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130304585
De lange kast zit ook vol speelgoed, boven heeft hij ook nog een speelkamer van 8 op 6 meter en in zijn slaapkamer ook nog eens 4 op 4 meter met zijn lego ... niet dat hij verwend is of zo hoor mja ik heb er maar 1 dus :) Mien klein prinske he ... de TV kast is ondertussen ook in orde, alles netjes terug gezet en alle kabels eens samen gevoegd plus netjes opgeruimd. De kleuren ledjes achter mijn TV zijn echt geweldig mooi en alles ziet er nu echt super modern uit. Het heeft best wat moeite gekost maar was het dubbel en dik waard.
pi_130307311
Knap werk. goed opgeknapt. Al blijf ik die ornamenten in het midden spuuglelijk vinden. Ik had ze er uitgefreesd of er een plankje opgezet
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:30:20 #44
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130310662
boa ik vind het nog wel ok hoor zoals het nu is valt het prima in mijn smaak. Frezen of plaatjes maken is nog meer werk en ik kan je garanderen dat ik even geen schuurspons of verfborstel meer kan zien de tafel en stoelen is voor achter een week of 2 :)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 13:54:49 #45
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130311406

Luidspreker kabels en Tele distributie in een soort kabelboom samen gemaakt met ducttape ik heb zwaar de "pipi" aan kabels, deze veranderen toch niet aangezien ik ze achter de plinten heb liggen, alle andere kabels met tystrips tegen deze boom gemaakt zodat ik ze nog makkelijk kan los krijgen mocht het nodig zijn. Ook alle kabeltjes op maat samen gevoegd.

Gisteren avond met de LED strips achter de tv aan, dit is hoe ik het wilde als effect. Kaarsjes omdat ik van het romantische Libelle type ben. De kabel onder de tv was voor de WII die stond er nog niet gisteren avond ondertussen dus ook netjes weggewerkt.

Mijn kaarsjes en zo terug gezet ... lekker huiselijk en gezellig

Links zie je de tafel en stoelen nog ... stuk donkerder is dat, maar de primer is op plus ik heb mijn stoelen momenteel echt nodig dus dat is voor een latertijdstip

De multimedia rommel staat terug, de xbox links is niet van mij dus die staat er normaal niet ;) vriendjes van zoonlief zijn hier en wilden met hun xbox gamen :)
pi_130319041
Ik vind het erg geslaagd, complimenten!
Klussen deel 1 en 2
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:52:12 #47
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130366912
Thanx :)
pi_130399894
Mooi man!
Da gao nie nou!
pi_130553766
heeel mooi mij broer boe zoo boor

[ Bericht 0% gewijzigd door chha2012 op 28-08-2013 21:36:40 ]
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 17:19:53 #50
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130560360
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef chha2012 het volgende: