if you can't stand the heat ...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:07 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als ik het korte lontje van sommige inwoners van die stad zie in dit topic dan lijkt mij dat wel verstandig.
quote:Op maandag 2 juli 2012 15:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik zie het al, in een grote stinkstad wonen is niet goed voor je!
Kom niet stoer doen, jung.quote:Laagste levensverwachting in Zuid-Limburg, Twente en randstedelijke regio's
De gemiddelde levensverwachting in Nederland is 80,5 jaar (periode 2007 tot en met 2010). De levensverwachting van de regio's Zuid-Limburg en Twente liggen hier onder. Een lagere levensverwachting vinden we ook in de grote steden Rotterdam-Rijnmond, Den Haag, Groningen en Amsterdam.
Ik woon niet in die gebieden. Epic win!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[..]
Kom niet stoer doen, jung.
Haha, provinciaaltje, ga jij niet gewoon dood van verveling?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik woon niet in die gebieden. Epic win!
klaarblijkelijk nietquote:Op maandag 2 juli 2012 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haha, provinciaaltje, ga jij niet gewoon dood van verveling?
Ook geen provinciaaltje maar heerlijk in 't Gooi.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Haha, provinciaaltje, ga jij niet gewoon dood van verveling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
Dat zeg ik, provinciaals boertje van buiten. Je bent vast niet eens ooit neergestoken of gezakkenrold?quote:Op maandag 2 juli 2012 15:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ook geen provinciaaltje maar heerlijk in 't Gooi.
en niemand noemde zijn vriendin een slettebak!!!!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zeg ik, provinciaals boertje van buiten. Je bent vast niet eens ooit neergestoken of gezakkenrold?
Klopt, hier is het nieuws als er een fiets gestolen wordt. Heerlijk!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat zeg ik, provinciaals boertje van buiten. Je bent vast niet eens ooit neergestoken of gezakkenrold?
Nooit die spanning of al je autoruiten nog intact zijn als je ergens naar toe moet.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:16 schreef sp3c het volgende:
en niemand noemde zijn vriendin een slettebak!!!!
wat een rotleven
*overplaatsing naar het Gooi aanvraagtquote:Op maandag 2 juli 2012 15:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Klopt, hier is het nieuws als er een fiets gestolen wordt. Heerlijk!
Nee, met al die vervuiling hier in R'dam hoeft dat niet, ik ben er speciaal voor gestopt.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Maar je bent vast heel stoer met je steekwonden! Rook je trouwens?
Wat een gemis, ik voel nu echt een gat in mijn leven...quote:Op maandag 2 juli 2012 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit die spanning of al je autoruiten nog intact zijn als je ergens naar toe moet.
Nooit die spanning door welke allochtoniër je nu weer aangereden gaat worden op je fiets.
Nooit die spanning of je fietswiel nou wel of niet in de tramrails kan blijven haken.
en Leiden!quote:
das de adrenaline!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Wat een gemis, ik voel nu echt een gat in mijn leven...
Klopt!quote:Op maandag 2 juli 2012 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, met al die vervuiling hier in R'dam hoeft dat niet, ik ben er speciaal voor gestopt.
Wel jammer dat het fake is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |