Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
inderdaad beetje moe... plan is dan ook om tot an mijn vakantie te blijven trainen zoals ik nu doe, dan verkantie met zo'n 30km per week en daarna de clubtrainingen te laten schieten (die eigenlijk at te intensief zijn om lekker in het schema te passen) en iets minder kilometers te gaan maken maar wel blijven focussen op de LDL
Let op dat je je ook voor de vakantie niet overtraind... Dit soort gevoel wijst daar wel een beetje op. Zegt een beginner hoor, want ik heb het ook alleen maar gelezen. Wat ik wil zeggen is, dat je misschien nu ook al een beetje gas terug moet nemen?
Let op dat je je ook voor de vakantie niet overtraind... Dit soort gevoel wijst daar wel een beetje op. Zegt een beginner hoor, want ik heb het ook alleen maar gelezen. Wat ik wil zeggen is, dat je misschien nu ook al een beetje gas terug moet nemen?
Hee, dit had ik ook in gedachten Yur zei vanavond nog: 'Let op, ook tijdens je vakantie kan je jezelf zo overtrainen'.
het zijn vooral de clubtrainingen en de x-country die er tussen doorkomen en dat is dus eigenlijk zo'n 20km extra in de week... dus misschien eentje hiervan laten schieten.... ofwel de x-coutnry wedstrijd meepakken op zaterdag maar dan de LDL op zondag minder lang
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Die rupsendingen zaten toch niet hier in Leeuwarden hè ?
Nee in Enschede. Ongeveer wee weken geleden heb ik ze blijkbaar op m'n been gekregen, maar niet in de gaten gehad dat dat het was (dacht dat het muggenbulten waren). En omdat ik het toen niet goed van m'n benen gehaald heb en de kleding niet heet genoeg heb gewassen verspreidt het zich nog steeds over m'n lichaam Elke dag heb ik weer nieuwe bultjes omdat ik er blijkbaar met m'n handen aan zit, en vervolgens m'n arm of gezicht aanraak
Nee in Enschede. Ongeveer wee weken geleden heb ik ze blijkbaar op m'n been gekregen, maar niet in de gaten gehad dat dat het was (dacht dat het muggenbulten waren). En omdat ik het toen niet goed van m'n benen gehaald heb en de kleding niet heet genoeg heb gewassen verspreidt het zich nog steeds over m'n lichaam Elke dag heb ik weer nieuwe bultjes omdat ik er blijkbaar met m'n handen aan zit, en vervolgens m'n arm of gezicht aanraak
het zijn vooral de clubtrainingen en de x-country die er tussen doorkomen en dat is dus eigenlijk zo'n 20km extra in de week... dus misschien eentje hiervan laten schieten.... ofwel de x-coutnry wedstrijd meepakken op zaterdag maar dan de LDL op zondag minder lang
Ik zou wel iets aanpassen in ieder geval, als ik jou was. Het moet wel leuk blijven, zogezegd... Dat je ook na je vakantie weer zin hebt om te beginnen met lopen.
Hee, dit had ik ook in gedachten Yur zei vanavond nog: 'Let op, ook tijdens je vakantie kan je jezelf zo overtrainen'.
inderdaad, daarom wil ik het tijdens de vakantie echt beperkt houden tot zo'n 30km per week, 2 x 5 en 1 keer een LDL van zo'n 20km
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
RD hoeveel kilometers maak jij gemiddeld per week? (beetje normale trainingweken)
RD hoeveel kilometers maak jij gemiddeld per week? (beetje normale trainingweken)
op dit moment schommelt dat rond de 60km per week
inderdaad, daarom wil ik het tijdens de vakantie echt beperkt houden tot zo'n 30km per week, 2 x 5 en 1 keer een LDL van zo'n 20km
Lijkt me wel verstandig Lichaam mag ook wel een soort van vakantie hebben.
Ik hou het op max 3x per week lopen. Zit te twijfelen of ik gewoon het schema van m'n loopgroep aanhou, of een beetje ermee ga spelen.. Vooral omdat die 10km een week na m'n vakantie is.
Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef GotC het volgende: @Wiehoe: Ik krijg dus ook al jeuk bij de gedachten aan zo'n teek . Het houdt me ook wat tegen om in het bos te lopen eerlijk gezegd..
Ja dat heb ik dus ook een beetje, al hoewel je bij hoog gras en gewoon bosjes ook teken op kan lopen. Ik heb wel Deet tegen muggen en teken. Wellicht als er weer een tekenwaarschuwing komt.
Ja dat heb ik dus ook een beetje, al hoewel je bij hoog gras en gewoon bosjes ook teken op kan lopen. Ik heb wel Deet tegen muggen en teken. Wellicht als er weer een tekenwaarschuwing komt.
Hmm.. misschien ook maar wat Deet halen. Het idee al van zo'n met-mijn-bloed-opgeblazen lichaampje aan m'n huid..
Hartstikke kut zoiets Hoe kun je er nu vanaf komen? Smeren met zalfjes oid?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Op zondag 1 juli 2012 21:39 schreef Viking84 het volgende: Juist tijdens je vakantie wil je meer lopen want andere omgeving en meer tijd etc. 10%-regel is nog steeds aan te bevelen
Bleh stomme wedstrijd. Wanneer gaat Balotelli hier iets aan doen?
Of Di Natale na z'n gouden invalbeurt
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Ah dan valt mijn nieuwe schema van +/- 35/45 nog wel mee. Ik was even bang dat ik iets teveel hooi...
ligt er aan hoe je train.. ik moet zeggen, voor mij is 60km genoeg op dit moment..
het ging lekker hoor alleen had ik gister op het 28km punt zo iets van "jeetje, nu ben ik nog maar op 2/3 van de marathon..gaat dit wel goedkomen"